Hotel Best Western Celtique

FamiliehotelWeer vandaag21°15°
Hotel Best Western Celtique
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Celtique voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Best Western Celtique in het Nederlands

aanrader

coulier franciska
7-9-2009

zeer mooie moderne kamer zeer ruim, super lekker eten, enig minpunt geen echt zeezicht maar zeer goed hotel, een van de ruimste vierpersoonskamers gehad die we in frankrijk al meemaakten

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009
2008

goed, fris hotel

P. de Jong
7-9-2008

dit hotel zag er net gerenoveerd uit. alles was strak en fris. het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. de mensen waren vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel bezocht van 3 t/m 4 sept

Gerrit Veldman
9-5-2008

Hotel bezocht van 3 t/m 4 sept. 2007. Na een aantal mindere ervaringen met andere hotels was het hier echt een verademing. Alles wat goed geregeld. Kwaliteit en service meer dan uitstekend. Jammer dat het maar voor één overnachting was, maar hier hoop ik zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

2007

service aan de balie van nederlandssprekende man is zeer )

ron
5-1-2007

service aan de balie van nederlandssprekende man is zeer goed, erg vriendelijk,compliment hoor! ligging om van hieruit de omgeving te verkennen (menhirs ed ) is uitstekend, veel leuke restaurants in de omgeving, gezellige plaats

Gereisd Met partner in september 2006
2006

zijn in augustus naar toe geweest,gezellig hotel,grote van

johan
17-9-2006

zijn in augustus naar toe geweest,gezellig hotel,grote kamer(2 volw+2 kind) nabij zwembad,groot terras,lekker eten,goede service,op 2min van strand en centrum,minpunt = parking,moest extra parking aanvragen aan hotel+ betalen 10 euro/nacht (op straat nergens plaats)carnac mooi strand vele uitstappen zeker een aanrader

Gereisd Anders in september 2006

Het hotel ligt een paar straten van een mooie baai

Theo & Marijke
22-6-2006

Het hotel ligt een paar straten van een mooie baai. Het geheel maakt een verouderde indruk. Onze kamer/douche/toilet waren erg klein. Het restaurant is afgezien van de stoelen verder in orde. Prettige bediening en het eten is dik in orde. Het ontbijt is matig. (13 euro p.p.) Een voordeel is de receptionist die Nederlands spreekt.

Gereisd Anders in Thu Jun 22 2006 23:47:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Er is een vriendelijke bediening en het eten is goed maar

Devriese luc
21-6-2006

Er is een vriendelijke bediening en het eten is goed maar je kunt het wegblazen van je bord.Soms moet je wel 35min wachten tussen de menugangen.S'morgens is er een gevarieerd onbijt maar je moet er rap bij zijn,want het persooneel slaapt nog een beetje en als er iets op of uit is wordt het niet meer aangevuld.In de kamer staat er geen minibar en te veel kasten.Het kamerterras wordt niet gekuist en de reinigen van de kamervloer laat ook de wensen over.Er is een kleine geimproviseerde buitenterras tussen de steenbrokken.De service aan de balie is goed,jawel ze spreken er zelfs Nederlands.Dit hotel is geen 3 maar 2 sterren waard.

Gereisd Met partner in juni 2006

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Celtique in Carnac/Carnac-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Celtique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.