Hotel Manoir de Kerlédan

Hotel Manoir de Kerlédan

We hebben een aantal aanbieders voor Manoir de Kerlédan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Manoir de Kerlédan in het Nederlands

Geweldig B&B

ton
25-9-2013

Aan de rand van het dorp ligt dit rustig gelegen prachtig gerestaureerde manoir. De eigenaars hebben ook het interieur en de gastenkamers mooi ingericht. De prachtige omliggende tuin is verdeeld in tuinkamers met op verschillende plaatsen zitjes. De eigenaren doen alle moeite om het je naar de zin te maken. Een prima ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prachtig gerestaureerde Manoir

Marlie
1-6-2008

Prachtig gerestaureerde Manoir. De gastvrouw heeft de vertrekken in de Manoir met een enorm gevoel voor inrichting en decoratie vorm gegeven. Kamers zijn prachtig en het ontbijt is prima met verse producten uit eigen tuin. De tuin is een plaatje op zich. Een aanrader voor mensen die van rust en de sfeer van een karakteristieke Manoir houden.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 12:11:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manoir de Kerlédan in Carhaix-Plouguer (Finistère), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manoir de Kerlédan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.