Camping Yelloh! Village Les Mouettes

8,6

64 reacties Camping Yelloh! Village Les Mouettes

Wifi en betalen

Mandy Van Stiphout, 30-7-2019
Hallo. Weet iemand hoe de wifi is? Overal of alleen bepaalde plekken en tegen betaling. Ben je verplicht om een betaal armband om te doen? Of kan ook gewoon cash

koelkast huren

Matthew Koeman, 22-6-2019

Hallo,

wij camperen eind Juli een kleine 3 weken op deze camping met onze tent, wij zijn gewend ter plaatse een koelkast te huren. nu heeft deze yellow camping helaas geen mogelijkheden.

iemand tips over waar ik in de buurt een koelkast kan huren (of een simpele kan kopen)

zwembroek

mandy, 11-1-2019
hallo kan iemand mijn vertellen of je hier gewoon een zwembroek aan mag
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mouettes voor je op een rij gezet:

D-reizen

Zwemshorts en entertainment tieners.

Bertina, 14-7-2018

Ik heb een twee vragen over een mogelijk verblijf:

1. Zijn wijde zwemshort toegestaan, want dat is een must.

2. Hoe is de ervaring met tieners, is er voldoende entertainment wat passend is voor een 12 en 14 jarige?

Faciliteiten april mei

Patrick, 20-3-2018
Hallo allemaal wij gaan eind april begin mei een week naar deze camping. Kunnen we ook daadwerkelijk gebruik maken van de verwarmde zwembaden etc? En wie is er vaker in dit voorseizoen op de camping geweest en wil zijn ervaringen met ons delen? Alle reacties zijn welkom:)

Kamperen

Remko smeding, 7-2-2018

Hallo

Wij willen missch naar deze kamping gaan met de caravan. Onze zoon is 5 jaar oud heeft iemand een tip of advies waar we het beste kunnen staan.

Onze dank is groot

Bungalow

Rinske, 29-12-2017
Hallo, weet iemand hoe de bungalow op deze camping is ingedeeld? Via sunweb kan je een 3 kamer bungalow boeken, maar er staan geen foto's van op de site. Bij sunweb zelf konden ze niet meer info geven dan op de website!

Vragen: Zwemshort, hond, pubers

Gerlinde, 20-2-2017

Komende zomer willen we naar deze camping. Mogen de kinderen hun wijde zwembroekje , welke bij de meiden over een zwembroekje aantrekken, aan in zwembad? En de jongens een wijde zwemshort aan in water?

Kan onze hond in de buurt zwemmen?

Gaan er nog meer naar deze camping? Onze dochters zijn 11,18 jaar en zoon is 16 jaar.

In nabije omgeving leuke stadjes, dorpjes waar je naar toe kunt lopen?

6 reacties

route

Lilian, 22-7-2016
je kan op 2 (mij bekend) manieren naar de camping rijden vanaf utrecht via de kust of de andere route .Kan iemand mij vertellen welke route de leukste is ?

voetbalveld

familie_N, 30-3-2016
Op de plattegrond staat een voetbalveld aangegeven maar we vinden nergens foto's daarvan. Staan er doelen op het veld? Wat is de ondergrond - gewoon gras? En hoe is de kwaliteit van het veld? Ik lees ergens dat het nogal hobbelig zou zijn. Kortom, graag meer info over de mogelijkheden om te voetballen op Les Mouettes!