Camping Yelloh! Village Les Mouettes

Frankrijk, Bretagne, Carantec

8.6Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mouettes voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Yelloh Village Les Mouettes ligt in Bretagne. Aan zee maar wel zonder zandstrand, want eb en vloed wisselen elkaar te snel af om neer te strijken op je handdoek. Wil je zonnen dan kun je terecht bij het mooie zwembad. De beplanting bij het zwembad is tropisch. Vanaf de camping gaat er een gratis bus naar centrum van Carantec.

333 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mouettes

• 2019
    9Arjen de Jong28-08-2019

Prima camping vooral voor de kinderen

Prima camping met mooi zwembad. Ideaal verblijf met kinderen. Wij zelf zijn met de vouwwagen gegaan. Echter veel hoogteverschillen op sommige plekken waardoor het lastig is om je wagen waterpas te zetten. Wij hebben om een andere plek gevraagd en ook gekregen deze locatie was perfect. Dichtbij het centrum, zwembad etc..Echter wel veel herrie vanuit het speeltuintje..vanaf 23.30 uur is het wel weer rustig. 1x wel de beveiliging moeten bellen vanwege overlast in de nacht, echter werd dit gelukkig snel opgepakt en opgelost. Douche en toilet ruimtes redelijk schoon. De ene dag was het beter dan de andere...maar wel voldoende. Eten in restaurant prima net als de pizza's. Omgeving ook prima, wij hadden redelijk weer dus ook een paar keer naar het strand geweest. In Cleder heb je een heel mooi strand is 20 min rijden. In Carantec zelf ook een leuk strandje waar je ook heerlijk kunt eten. S avonds wel fris dus trui en lange broek aan.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam de Heus-Tromp17-08-2019

Fantastische omgeving en fijne actieve camping.

Omgeving is heel mooi, camping prima voor elkaar. Vriendelijk personeel, veel te doen, spreken allemaal ook een andere taal dan alleen Frans.

Stacaravan direct via Yelloh Village geboekt. Tov alle pluspunten hadden we wel meer van de caravan verwacht. Misschien hebben we iets te laat geboekt....

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Angela Lucas14-08-2019

Geweldig!

Wat een super Camping is Yelloh Village camping Les Mouettes. Wij hebben het er 12 dagen enorm naar onze zin gehad. We waren er met 2 kinderen van 8 en 6 jaar oud. We hadden een fijne caravan van touroperator. Type Waikiki I. Deze staan allemaal in 2 straten op een paar minuten lopen van het centrum van de camping, waar alle animatie plaats vindt. Ook de beheerder van deze caravans spreekt Nederlands bij aankomst.

Pluspunten: - zwembaden - Nederlandse animatie - Polsbandje waar je geld op kunt zetten en mee kunt betalen op de camping - App op je mobiel wanneer de kinderen bij de mini club aankomen en daar weer weg gaan - Middelgrote camping maar oogt niet zo - Geen handdoekje leggen

Minpunten: - het weer kan erg wisselvallig zijn (neem voldoende vesten mee) - Het strand bij de camping

Tips om te doen: - ECO boomklim park (voor alle leeftijden verschillende parcours) - Strandjes in omgeving (Tahiti beach) - Kasteel Kerjean

• 9Staat v/h sanitair

• 7Sander14-08-2019

Leuke camping, wifi is een drama

Leuke camping, wifi is een drama

• 7Staat v/h sanitair

• 9BlokB13-08-2019

Super vakantie

Wij hadden een grote Glamping (verschrikkelijk woord) tent. Ruim, netjes, inboedel geweldig compleet. Is erg goed bevallen. Park was keurig verzorgd, de meeste straten liepen dood. Dit nodigde uit tot de looproute "afsnijden" door de bosjes. Zwembad gigantisch leuk met reuze veel te doen voor jong tot oud. Winkels, zwembad, entertainment podium, game hall en restaurant zijn danig omheind als ware het een vesting; dit alles is via 1 toegangspoort te bereiken. Voor ons was dit een eindje lopen, waardoor wij s'avonds er niet voor kozen de kinderdisco te bezoeken. Daar kwamen we ook niet voor. Een extra toegang tot het "centrum" zou die faciliteiten goed doen. Het weer: s'avonds koelt het af neem een trui mee. Wij hadden 1 ruige, winderige nacht.

Perfecte vakantie, in NL was het 40gr => toen was het bij ons 26gr, prima!

• 8Familie Jansen11-08-2019

Net vakantiepark in prachtige omgeving.

Prachtige camping in geweldige omgeving. Zeer netjes. Camping vooral geschikt voor gezinnen met wat jongere kinderen. Alle activiteiten spelen zich af in het centrum van het park. Weinig wandelmogelijkheden op het park omdat alle weggetjes doodlopend zijn. In omgeving veel prachtige strandjes om te bezoeken en in de buurt te wandelen. Ook voldoende supermarkten en restaurantjes in de omgeving. Een bezoek aan Ile de Batz is ook zeker de moeite waard.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Dave11-08-2019

Excellent

Geweldige Camping. We hebben een stacaravan geboekt via Roan is echt een aanrader. Het ontvangst was super en de stacaravan superschoon. Op de camping is genoeg te doen voor de kinderen, er zijn meerdere Nederlanders in het animatieteam en er zijn zelfs Nederlands gesproken films in de bioscoop op de camping. Het enige wat wij nog zouden adviseren is een laadmogelijkheid voor electrische auto's. We hebben verschillende Nederlanders gesproken die op zoek waren naar een camping met laadpaal.

• 10Familie Beemsterboer11-08-2019

Geweldige camping

Geweldige camping. Super netjes, echt 5 sterrenwaardig. De hele dag zie je mensen poetsen in het sanitairgebouw. Alles is netjes onderhouden. Speeltuinen leuk voor jongere kids en voldoende te doen voor ook wat ouderen kids. Super leuk is de bioscoop waar ze iedere dag films draaien in verschillende talen. Voldoende animatie. Als ik alsnog een nadeel zou moeten noemen zijn het de ongemakkelijke campeerplekken. Veel hoogte verschil waardoor het lastig is je caravan waterpas te zetten. De camping helpt je hierin overigens wel goed in mee heb ik gezien bij andere mensen. Het zwembadwater zou voor ons ook iets warmer mogen maar dat is zeer persoonlijk natuurlijk.Geweldige zwembaden dat wel.eigenlijk heb ik niet eerder zo’n mooie camping gezien en wij zijn dan ook altijd vrij kritisch. Het klimaat is hier niet heel warm, dat is wel iets waar je goed rekening mee moet houden, de natuur is dan wel prachtig. De pizza’s zijn trouwens heerlijk

• 10Eetgelegenheden

• 8Sandra04-08-2019

Top vakantie

Super camping met animatie voor kinderen van 4 tm 17 incl game middagen voor de teenagers , mooi zwembad en professionele animatie, mooie camping, deel waar we stonden ruime en mooie chalets met “grote tuin”, wel echt buiten de camping ver van “centrum” af, ver lopen geen tussendoor weg

• 9Frank28-07-2019

Absolute aanrader

Schitterende camping, absoluut de 5* waard. Schitterend groen om alle caravan’s en open plaatsen heen. Schitterend verwarmt zwembad met een apart kindergedeelte omheint met hekken. De mensen van de animatie doen hard hun best er een mooie show van te maken en de bediening in de restaurants en winkel kunnen verstaanbaar Engels en Frans spreken. In Carantec zelf een prima Casino supermarkt maar wat aan de prijs, op 10 km rijden in Morlaix zowel een Lidl als Leqlerc supermarkt. Ook zijn de marktjes in Morlaix en Roscoff zijn leuk om te bezoeken maar zoals elke markt enigszins eentonig. Toch komen wij hier graag een keer weer

• 8Staat v/h sanitair

32 tips over Camping Yelloh! Village Les Mouettes

• inge, 02-01-2014

De overtocht met de boot naar het eiland Ile de Batz, een klein eilandje waar je toch dik 3 uur wel rond kunt lopen, kerken kunt bekijken, en waar de paarden gewoon opeens midden in de natuur staan. Ook erg leuk eten daar!

• P.Steenis, 18-07-2012

Om te winkelen is Brest zeker een aanrader en een bezoekje aan Chateau Kerjean is ook nog wel leuk.

• marian knijnenburg, 09-07-2014

zorg voor warme kleding. Océanolois en het natuurpark Parc d'Amorique erg leuk.

64 vragen over Camping Yelloh! Village Les Mouettes

• Mandy Van Stiphout, 30-07-2019

Wifi en betalen

Hallo. Weet iemand hoe de wifi is? Overal of alleen bepaalde plekken en tegen betaling. Ben je verplicht om een betaal armband om te doen? Of kan ook gewoon cash

• Matthew Koeman, 22-06-2019

koelkast huren

Hallo,

wij camperen eind Juli een kleine 3 weken op deze camping met onze tent, wij zijn gewend ter plaatse een koelkast te huren. nu heeft deze yellow camping helaas geen mogelijkheden. iemand tips over waar ik in de buurt een koelkast kan huren (of een simpele kan kopen)

• mandy, 11-01-2019

zwembroek

hallo kan iemand mijn vertellen of je hier gewoon een zwembroek aan mag

Pauline Battem, 10-02-2019

een gewone zwembroek wel, geen shorts

Wendy Visser, 15-07-2019

Ik heb per mail gevraagd of short mogen en toen kreeg ik als antwoord no problem. Wij nemen wel beide mee 😊

Camping Yelloh! Village Les Mouettes info

• Aantal sterrenstersterstersterster