Camping Yelloh! Village Les Mouettes

Camping Yelloh! Village Les Mouettes
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mouettes voor je op een rij gezet:

277 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mouettes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch verblijf, geweldige regio!

R de Haan
17-8-2018

Prachtige camping. Mooie ligging aan zee. Wel is er in deze regio 1 van de grootste verschillen in eb en vloed. Verwacht dan ook geen zwemstrand voor de camping. Vlakbij zijn er overigens wel voldoende en zeer schone stranden (loopafstand) Wel loopt er een prachtig wandelpad langs de gehele Bretonse kust, ook vanaf de camping. Echt genieten voor liefhebbers van een mooie kust en prachtige natuur. Het "gemis" aan een zwemstrand voor de deur wordt ruimschoots gecompenseerd door, voor ons althans,het mooiste zwembad wat we tot nu toe hebben gezien. Ook de buitenbaden zijn verwarmd dus ook bij iets minder weer is het hier goed te doen. Tevens zijn mooie dorpen als Roscoff vlakbij en een aanrader om te bezoeken. De camping kent voor iedereen hoogwaardig entertainment van live muziek tot een beroemde illusionist. En er is een mini bioscoop waar ook NL gesproken films zijn te zien. Nog een +punt alle personeelsleden spreken goed Engels!

Gewoon perfect

Fam van der Bijl
27-7-2018

Wat een mooie en leuke camping. Ik kan geen 1 minpunt bedenken. Prachtig verwarmd zwembad met leuke rondstroom. Omgeving ook heel mooi, genoeg te doen. Wij verbleven in 1 van de vele huisjes, maar het oogt nergens massaal. Bij aankomst alles helemaal proper en schoon en er stond zelfs een fles lokale cider klaar voor ons in de koelkast. Overal alles goed onderhouden. Campingwinkel wat duur maar alles is er en om de hoek zit een lokale supermarkt. Eten bij de restaurantjes op de camping was lekker, en in de omgeving zitten nog genoeg andere mogelijkheden hiervoor.

Prachtige camping, lekker rustig

Bianca Boer
11-9-2017

Geen enkel minpunt, prachtige camping, prachtig zwembad, leuke animatie, vriendelijk Engels prekend personeel, alles heel schoon. Prachtige woeste kust, leuke stadjes in de buurt. Alleen het strandje bij de camping heb je niks aan, wel stranden in de buurt die fantastisch zijn, wel een hele koude zee. Wij zaten in een huisje van de Camping de Carribean Premium, heel luxe, handdoekenservice, vaatwasmachine, tv, 2 badkamers, opgemaakte bedden echt fantastisch, heerlijk rustige plek. 11.00 uur is het stil. Veel Engelsen, Nederlanders en Fransen. Ook Nederlandse animatie, zelfs een bioscoop voor kids met Nederlandse ondertiteling. Mijn zoon van 13 heeft zich prima vermaakt, veel NL kinderen van zijn leeftijd, Prima Restaurant, heel goed gegeten, Winkeltje ok, heerlijk brood.

Fantastische camping, mooie omgeving

Anita
3-9-2017

Grote camping, maar daar merk je niet veel van. Mooi zwembadcomplex, onze zoon vond de glijbanen super. Ook de waterspeeltuin was erg leuk. Veel ligbedjes rond het zwembad. De caravans van de verhuurder haddenniet veel ruimte eromheen en een slechte ligging tov zon en wind, dat was jammer. Elke dag veel te doen, zowel sportief als theater. Ook hele mooie omgeving, veel te zien en te doen. Grote super U in St Pol de Leon.

Prachtige vijf sterren camping!

Ronald rijpstra
27-8-2017

Super lekker gehad tijdens onze 10 dagen op de camping. Mooi aangelegd, savonds leuke voorstelling voor jong en oud, prachtig zwembad en een heerlijk restaurant waar je betaalbaar kan eten met de kids! Top gehad hier!

Ook aan het eind van de dag is het weer fijn rustig zodat je lekker kunt slapen 😉

T viel ons tegen

K
22-8-2017

Smalle onlogische plekken. Zwembad is prachtig maar ja .. dan moet t wel mooi weer zijn. Week geweest - veel regen gehad.

Sanitair keurig met mogelijkheid om de wc bril schoon te maken.

(Anti bacterie goedje).

Strand - waardeloos! Meestal eb en veel stenen en viezigheid. Verwacht niet dat je lekker in t zand aan t strand kunt liggen.

Campingwinkeltje heeft veel maar is erg duur

Super fijne camping

Nancy
21-8-2017

Mooie vakantie hebben wij gehad. Zwembad is super. Ook het waterpark voor onze jongste van 1 jaar. Een wetsuit was wel heel fijn omdat het er nogal kan waaien. De sta caravan was voor ons vieren iets aan de kleine kant. Ook omdat je niet de garantie hebt dat je altijd buiten kan zitten ivm het weer. Animatie was top en de mini disco erg leuk. Onze zoon van 12 amuseerde zich vooral met alle sport activiteiten die georganiseerd werden. En de bioscoop was ook favoriet. In de omgeving vanalles te doen. Alleen op het strand liggen was wat lastig met het verschil tussen eb en vloed.

Super mooie camping

Alida Hollander
20-8-2017

Camping was geweldig! Veel georganiseerd! Super schoon/netjes, vriendelijk personeel die goed Engels sprak. Veel leuke dingen kunnen ondernemen in de buurt. Markt in morlaix. Roscoff is een havenstad en echt de moeite waard om heen te gaan! Ook het kasteel Kerjian is echt de moeite waard! Mooie omgeving. Wel heel sterk verschil tussen eb en vloed. Dus niet op hey strand kunnen liggen. Het weer zou slecht zijn maar wij hebben gelukkig maar 2x een regendag gehad. Het koelt s avonds wel snel af. Dus extra jas en lange broek zijn niet overbodig.

Supermooie camping!

Mascha Meerkerk
12-8-2017

Prachtige camping, mooi aangelegd met overal struiken, bloemen en palmbomen. Schoon chalet en vriendelijk personeel. Leuk zwembad met verwarmd water en je hoeft geen strakke zwembroek aan. Leuke shows savonds. In de omgeving ook veel te doen. Bijvoorbeeld met de gratis bus naar tahiti strand met prachtig uitzicht en dan over het douanepad doorlopen baar Kelenn beach. Huelgoat bos ook prachtig. Gezellige Roscoff of crepes eten in Carantec.

Enige nadeel is het weer. Geen zonnig strandweer gehad. Rond de 21 graden en bewolkt.

Fantastische vakantie

Vakantiegangers
9-8-2017

Mooie, klantvriendelijke camping. Zeer schone camping. Werd erg vaak schoongemaakt. Van alle gemakken voorzien. Werd veel georganiseerd. Vriendelijk personeel. Veel privacy op de kampeerplaataen. Fantastisch zwembad. Zou er zo weer heen gaan, als je mooi weer garantie had, want het weer is wel wisselvallig in Bretagne. Onze zonen van 10 en 13 hebben het ook heel leuk gehad.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Mouettes in Carantec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Mouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.