Camping Yelloh! Village Les Mouettes

Camping Yelloh! Village Les Mouettes
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mouettes voor je op een rij gezet:

275 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mouettes in het Nederlands

Prachtige camping, lekker rustig

Bianca Boer
11-9-2017

Geen enkel minpunt, prachtige camping, prachtig zwembad, leuke animatie, vriendelijk Engels prekend personeel, alles heel schoon. Prachtige woeste kust, leuke stadjes in de buurt. Alleen het strandje bij de camping heb je niks aan, wel stranden in de buurt die fantastisch zijn, wel een hele koude zee. Wij zaten in een huisje van de Camping de Carribean Premium, heel luxe, handdoekenservice, vaatwasmachine, tv, 2 badkamers, opgemaakte bedden echt fantastisch, heerlijk rustige plek. 11.00 uur is het stil. Veel Engelsen, Nederlanders en Fransen. Ook Nederlandse animatie, zelfs een bioscoop voor kids met Nederlandse ondertiteling. Mijn zoon van 13 heeft zich prima vermaakt, veel NL kinderen van zijn leeftijd, Prima Restaurant, heel goed gegeten, Winkeltje ok, heerlijk brood.

Fantastische camping, mooie omgeving

Anita
3-9-2017

Grote camping, maar daar merk je niet veel van. Mooi zwembadcomplex, onze zoon vond de glijbanen super. Ook de waterspeeltuin was erg leuk. Veel ligbedjes rond het zwembad. De caravans van de verhuurder haddenniet veel ruimte eromheen en een slechte ligging tov zon en wind, dat was jammer. Elke dag veel te doen, zowel sportief als theater. Ook hele mooie omgeving, veel te zien en te doen. Grote super U in St Pol de Leon.

Prachtige vijf sterren camping!

Ronald rijpstra
27-8-2017

Super lekker gehad tijdens onze 10 dagen op de camping. Mooi aangelegd, savonds leuke voorstelling voor jong en oud, prachtig zwembad en een heerlijk restaurant waar je betaalbaar kan eten met de kids! Top gehad hier!

Ook aan het eind van de dag is het weer fijn rustig zodat je lekker kunt slapen 😉

T viel ons tegen

K
22-8-2017

Smalle onlogische plekken. Zwembad is prachtig maar ja .. dan moet t wel mooi weer zijn. Week geweest - veel regen gehad.

Sanitair keurig met mogelijkheid om de wc bril schoon te maken.

(Anti bacterie goedje).

Strand - waardeloos! Meestal eb en veel stenen en viezigheid. Verwacht niet dat je lekker in t zand aan t strand kunt liggen.

Campingwinkeltje heeft veel maar is erg duur

Super fijne camping

Nancy
21-8-2017

Mooie vakantie hebben wij gehad. Zwembad is super. Ook het waterpark voor onze jongste van 1 jaar. Een wetsuit was wel heel fijn omdat het er nogal kan waaien. De sta caravan was voor ons vieren iets aan de kleine kant. Ook omdat je niet de garantie hebt dat je altijd buiten kan zitten ivm het weer. Animatie was top en de mini disco erg leuk. Onze zoon van 12 amuseerde zich vooral met alle sport activiteiten die georganiseerd werden. En de bioscoop was ook favoriet. In de omgeving vanalles te doen. Alleen op het strand liggen was wat lastig met het verschil tussen eb en vloed.

Super mooie camping

Alida Hollander
20-8-2017

Camping was geweldig! Veel georganiseerd! Super schoon/netjes, vriendelijk personeel die goed Engels sprak. Veel leuke dingen kunnen ondernemen in de buurt. Markt in morlaix. Roscoff is een havenstad en echt de moeite waard om heen te gaan! Ook het kasteel Kerjian is echt de moeite waard! Mooie omgeving. Wel heel sterk verschil tussen eb en vloed. Dus niet op hey strand kunnen liggen. Het weer zou slecht zijn maar wij hebben gelukkig maar 2x een regendag gehad. Het koelt s avonds wel snel af. Dus extra jas en lange broek zijn niet overbodig.

Supermooie camping!

Mascha Meerkerk
12-8-2017

Prachtige camping, mooi aangelegd met overal struiken, bloemen en palmbomen. Schoon chalet en vriendelijk personeel. Leuk zwembad met verwarmd water en je hoeft geen strakke zwembroek aan. Leuke shows savonds. In de omgeving ook veel te doen. Bijvoorbeeld met de gratis bus naar tahiti strand met prachtig uitzicht en dan over het douanepad doorlopen baar Kelenn beach. Huelgoat bos ook prachtig. Gezellige Roscoff of crepes eten in Carantec.

Enige nadeel is het weer. Geen zonnig strandweer gehad. Rond de 21 graden en bewolkt.

Fantastische vakantie

Vakantiegangers
9-8-2017

Mooie, klantvriendelijke camping. Zeer schone camping. Werd erg vaak schoongemaakt. Van alle gemakken voorzien. Werd veel georganiseerd. Vriendelijk personeel. Veel privacy op de kampeerplaataen. Fantastisch zwembad. Zou er zo weer heen gaan, als je mooi weer garantie had, want het weer is wel wisselvallig in Bretagne. Onze zonen van 10 en 13 hebben het ook heel leuk gehad.

Mooi vakantiepark.

marlies
31-7-2017

Les mouettes is een goed onderhouden en schoon vakantiepark met veel groenvoorzieningen. De percelen waarop de mobile-homes staan zijn groot. De caravan van ons was goed onderhouden en schoon. Veel animatie overdag en in de avonduren. Echter om 23.00 uur is het rustig op de camping.

Het eten in het restaurant is goed. Het personeel vriendelijk.

De medewerkers van de afhaalcounter werken langzaam. Als er geen wachtrij is, wacht je dikke 20 minuten op je twee broodjes en niet alle frites worden goed gebakken.

Bij bar la Plage zijn de crepes en waffels niet vers. Ze worden ter plekke opgewarmd. Jammer!!!

Het schepijs is vrij duur. Twee euro voor een bolletje.

Bij de camping is geen strand. Wel kun je bij eb opzoek gaan naar krabben, garnalen enz. Een belevenis voor kinderen.

Tijdens onze vakantie was het weer zeer wisselvallig.

Leuke vakantie

Kim
31-7-2017

Leuke camping met genoeg animatie. Strand is niet mooi bij de camping. Je kunt beter naar Le port of la greve blanche gaan. De stranden bij Cleder zijn super.

Lekkere pizza eet je in Saint pol de Leon bij la toscana. Boodschappen kan bij de casino, maar in Saint pol de Leon heb je de Lidl en de e.leclerc en die laatste is echt geweldig. Een uitstapje naar ile de batz is ook zeker de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Mouettes in Carantec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Mouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Les Mouettes scoort een 8.44 uit 10 op basis van 312 reviews.