Appartement Résidence du Golf

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Résidence du Golf

• 8Beniers13-08-2010

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Residence du Golf is een mooi complex. Wij hebben een zoontje van 8 maanden en er werd ons aangeraden door het reisbureau om dan een 6-persoonsappartement te nemen wat we ook gedaan hebben. Geen spijt van. Voor twee volwassenen en een kind ruim genoeg, voor 6 personen is dit te klein. Let op dat er geen lift is, wij hadden gelukkig een appartement op het gelijkvloers met zicht op het buitenzwembad waardoor we met onze buggy geen trappen moesten doen. Voor televisie dien je 40€ per week te betalen wat wij nogal veel vinden. Internet is tijdens de opening van de receptie (8-20u) gratis te gebruiken indien je zelf een laptop hebt met draadloze netwerkkaart. Na de openingsuren kan je de receptie niet meer binnen. Receptionisten zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Brood, croissants en koeken kunnen elke dag voor de volgende morgen besteld worden. Je kan dus beter geen ontbijt nemen en er zelf in voorzien.Op een km afstand heb je een grote supermarkt. Al bij al goede prijs-kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Sarah02-08-2010

Prima appartement

Wij (2 volwassenen) verbleven met onze zoon van 1,5 in een zes persoons appartement. Dit was zeer ruim en mooi verzorgd. De ligging van het complex is ook goed; een klein stukje lopen naar het centrum en de stranden. Helaas viel de kindvriendelijkheid in het complex tegen; er is slecht een kinderstoel aanwezig in het gebouw waar toch veel families met kleine kinderen verblijven. Daarnaast verliep het ontbijt ook niet al te soepel: je moest aangeven op welk tijdstip je iedere dag wilde ontbijten wegens het gebrek aan ruimte en de kinderstoel... Kortom: een aanrader maar aan de kindvriendelijkheid mag hier en daar geschroeft worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7busschots01-08-2010

aangenaam verblijf

We hebben een leuke vakantie gehad in carantec. We hadden een appartement met één slaapkamer en dit was erg klein. We hadden geluk met het weer en hebben dit dus enkel nodig gehad om te eten en te slapen, dus geen probleem. De appartementen voor zes personen zijn wel ruim genoeg. Alles is wel netjes verzorg en het personeel is heel vriendelijk. Het binnenzwembad is niet zo groot maar onze kindjes hebben het niet aan hun hart laten komen en hebben genoten van de leuke vakantie daar. Voor herhaling vatbaar. Trouwens heel mooi landschap daar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Van Casteren14-05-2010

Geweldig weekend

Wij hebben een geweldig week gehad. Bij het boeken was er alleen nog een bungalow van 6 personen vrij en hebben deze dan ook geboekt. Gelukkig, want ik denk dat de bungalows redelijk klein uitvallen. Natuurlijk was dit voor ons niet het geval. Wijzelf waren met 2 en peuter. Zwembad, wandelingen, stranden,... waren geweldig!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Fam. uit West-Vlaanderen23-04-2009

Leuk rustig appartement voor een kort verblijf

We hebben een weekje een appartement gehuurd in de voorbije paasvakantie. De appartementen zijn ruim en proper ! Het binnenzwembad is klein en er is geen ploeterbad voor kleuters en bovendien er zijn wel niet voldoende kleedhokjes, wel is er een sauna en een kleine ruimte met sport/fitness toestellen. Bedden zijn goed en appartement heeft voldoende comfort. Carantec is een rustig stadje en het is prachtig gelegen, heeft hele mooie baaien. Je kunt er mooi wandelen langs kust en ook naar Ile Callot. (prachtig eiland). Verder is er in de streek ook heel veel te zien als je in de auto springt en wat rondrijdt. STREEK EN DOMEIN ZIJN ZEKER EEN AANRADER.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 10geert04-08-2008

dit nooit meer

accomodatie super, ligging vreselijk niks te doen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Bart.12-07-2008

In juni 2008 zijn we hier een week geweest, In het voorseizoen is het er heel rustig. Het is een redelijk nieuw appartementen gebouw met mooie en slechte uitzichten. Karig ingericht met naakte muren. Het hoognodige is aanwezig. Enige vorm van gezelligheid ontbreekt. Voor twee personen heb je absoluut een twee-kamer appartement nodig. Zwembad is goed. Ik heb mijn twijfels hoe het er in het hoogseizoen zal zijn met een volledige bezetting. Omgeving is prachtig met zijn stranden, golf, de kusten, zee, eilanden, wandelingen, etc.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9gerda31-01-2008

Wij zijn al vier keer in Carantec geweest. ALtijd buiten het seizoen; twee volwassenen zonder kinderen. Als je van rust houdt een perfecte plaats. Omgeving is schitterend, prachtig om te lopen en de zee indrukwekkend. Appartementen goed ingericht en we genieten van het zwembad en de sauna. Omdat we buiten het seizoen zijn, is daar altijd volop ruimte. Ontvangst is hartelijk.

Gereisd met partner in januari 2008

• 3Jos de Waal21-09-2007

Jos de Waal

Wij hebben ook een vakantie geboekt in Carantec. Er heerst vooral rust en wij houden wel van een afzakkertje dus het is jammer dat je gelijk een brief aan de broek krijgt. Het zwembad en de fitnessruimte is erg klein en niet altijd geopend. We noemen het dan ook residence de silence.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Wil van der Voort04-06-2007

De appartementen zijn prima; de omgeving: fantastisch. Een bijzondere sfeer; restaurants waar je overheerlijk vis,mosselen ook op z'n Bretons,oesters, krab enz enz kunt eten. Natuurlijk is het in Bretagne niet altijd mooi weer, maar ook zeker niet altijd lelijk weer !! Wandelen:fantastisch en is het helemaal geen weer: maak gebruik van de sauna die bij het complex hoort (gratis) en een binnenzwembad. Is dat niet genoeg: dan staat er een sportzaaltje ter beschikking met apparatuur om van te dromen. De appartementen met afwasmachine, magnetron etc etc: perfect !!

Gereisd in juni 2007

Appartement Résidence du Golf info