8,9

4 reviews over Camping La Cote des Légendes in het Nederlands

Uitstekende camping op een hele mooie plek!

Ad
8-9-2018

Een uitstekende camping op een schitterende plek, direct aan een baai waar je heerlijk kunt zwemmen, wandelen, suppen, zeilen en wat al niet. Spectaculair getijde! Zoals vaker in Frankrijk is het sanitair niet superdeluxe, maar wel schoon met gratis warme douches bovendien. Elke ochtend vers brood bij de receptie. De eigenaar is uiterst behulpzaam en spreekt ook wat Nederlands wat hij graag met je wil oefenen. Wifi is niet gratis en eigenlijk alleen goed in de directe omgeving van de receptie, maar soit. In Lesneven (12 km) zijn diverse winkels. Drie keer per week komt er een foodtruck op de camping met moules-frites, pizza's enz. De camping is een goeie uitvalsplek, zelf Brest is maar een uurtje rijden en de hele noordwestkust van Bretagne is prachtig. De kampeerplekken zelf variëren, sommigen zijn prachtig, andere wat minder. Het is er heel rustig, maar ook voor kinderen is er veel te doen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een prima camping op een heerlijke plek!

Nel
22-7-2015

Prettige en vriendelijke mensen in de receptie, prima camping in een fijne omgeving. Lekker struinen op het strand en je blijven verbazen over de mooie beelden door het getij, geen moment is hetzelfde. Voor fietsers een goed gebied om aan te bevelen, gewoon lekker fietsen. In de omgeving zijn er genoeg leuke dorpjes, steden en supermarché's te vinden. Ook een mooi surfgebied binnen 5 km. De 4e keer in deze regio en altijd mooi weer gehad eind juni, begin juli. Kom vast nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

een topper!

verdenius
22-3-2009

super camping aardige eigenaar en pal aan de zee moet ik nu nog meer vertellen je moet hier zelf heen gaan dan weet je wat ik bedoel

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2009

2006

camping pal aan zee, vertier moet je zelf zoeken

k.m. van der heijden
6-3-2006

camping pal aan zee, vertier moet je zelf zoeken. Je kunt wel zeilen e.d. pal naast de camping. twee maal deze camping bezocht. In de omgeving is er genoeg te zien. ook prima om te fietsen

Gereisd Anders in maart 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cote des Légendes in Brignogan-Plages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cote des Légendes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.