8,3

3 reviews over Camping Le Goulet in het Nederlands

Onze powerbank is gestolen uit de WC en de camping bazin

Kenza,
17-8-2018

Onze powerbank is gestolen uit de WC en de camping bazin was soms een beetje chagrijnig

Gereisd anders in augustus 2018

Super

Kim
11-4-2011

Super leuke camping geschikt voor gezin met kinderen. Je kunt er gezellig en culinair eten. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Super zwembad, caravans op een rijtje

Bijltjes
21-8-2009

De campingeigenaren zijn zeer gastvrij en spreken redelijk Engels en Duits. De animatie voor de kinderen was ook voor onze dochter van 10 heel leuk. Weinig Nederlanders gezien, ook in de rest van dit stuk van Bretagne.

Het zwembad is leuk aangelegd met 4 middelgrote glijbanen en voldoende ligstoelen.

Wij hadden een stacaravan gehuurd en deze was groot met veel opbergruimte. Het servies was net niet schoon, dus alles eerst afgewassen voor gebruik. Er stonden 22 caravans in 2 rijen achter elkaar met een flink vlonderterras ervoor. Dit is niet heel bevorderlijk voor de privacy, maar het was 's-morgens tot 9.00 uur en 's-avonds na 21.30 uur heerlijk rustig.

Het stokbrood, chocoladebroodjes en croissants worden op de camping vers gebakken en zijn zeer smakelijk.

Het restaurant bestaat uit diepvries pizza's en opwarm pasta maar met lekkere patat.

Het personeel is bijzonder aardig en service gericht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Goulet in Brest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Goulet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.