Hotel B&B Brest Port

Kleine hotelsWeer vandaag16°6°

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Brest Port voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel B&B Brest Port in het Nederlands

Met vrienden

Goed en rustig gelegen hotel

Rinus
20-1-2012

Hotel B&B Brest Port ligt op een erg rustige locatie in het havengebied, service en kamers waren dik in orde, het ontbijt was niet uitgebreid maar voldeed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Brest Port in Brest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Brest Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.