Camping Domaine Naturiste Pallieter ***

Camping Domaine Naturiste Pallieter
8,1

Weer vandaag5°-2°

27 reviews over Camping Domaine Naturiste Pallieter in het Nederlands

prima camping en prachtige omgeving

chris, 15-9-2017

wij zaten in n huisje palloc, heerlijk rustig gelegen en als iets niet goed functioneerde werd dat onmiddellijk opgelost. bij vragen over de omgeving wist andrine ons altijd leuke wandel routes te geven.ik zag n hele negatieve recensie van n stel wat geld terug wilde i.v.m. t weer en zoniet dan zouden zij t in hun recensie meenemen, A: kregen ze gedeeltelijk geld terug en B: als nog schreven zij n hele slechte recensie! dit zegt meer over het stel dan over arno en andrine! al met al hebben wij daar n heerlijke tijd gehad en het weer moet je nemen zoals het komt, is het wat minder dan is daar altijd nog n uitgebreide bibliotheek.

gemoedelijke camping

karina, 1-8-2017

Pallieter is een kleinschalige en gemoedelijke camping met vriendelijke eigenaren. Mooi schoon sanitaire. In de omgeving is veel te doen.

Geen aanrader, mooi terrein maar lompe eigenaar

Laura & Pepijn, 28-7-2017

De camping wordt zeer commercieel maar met weinig flair en flexibiliteit gerund door een  uitgeblust stel (Andrine en Arno).

Als wij een paar dagen eerder weg willen omdat het weer slecht is en aan Andrine vragen naar opties voor verrekenen van onze reservering wordt het gesprek iets stroever. Als ik aangeef dat ik haar beslissing mee zal nemen in een recentie over de camping komt Arno (eigenaar) zich  mengen in het gesprek. Of eigenlijk komt hij me de les lezen over hoe onfatsoenlijk mijn vraag eigenlijk is. Niet het slechte weer, maar het onprofesionele ongenuanceerde gedrag van Arno blijkt de keerzijde van deze camping.

Uiteindelijk hoefde we niet te betalen voor de dagen die we gereserveerd hadden. Een gueste van Andrine, maar daarvoor moet je wel eerst flink wat weerstand overwinnen én vervolgens het terrein per direct verlaten!!

Vooraf reserveren voor Pallieter is niet aan te raden, in het hoogseizoen is de camping net half vol en het scheelt €20,- reserveringkosten.

Leuke camping voor kinderen

Arjan, 31-1-2016

Pallieter is een leuke camping voor kinderen met gastvrije eigenaren. Er is veel te doen in de omgeving.

Prima!

Hans, 2-8-2015

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping heeft heel ruime plaatsen. Ook omdat de auto's op een aparte parkeerplaats staan, geeft dat een rustige sfeer. Het ene veld is bedoeld voor gezinnen met kinderen (toen wij er waren, waren er dat niet veel), het andere voor gezinnen zonder kinderen. Wij stonden op het laatste, en dat maakte het nog rustiger. Het sanitair was prima. Omdat er onder de gasten een vriendelijke sfeer heerst, is dit, als het weer tenminste meezit (wij hadden -in juli- regelmatig een buitje), een ideale camping voor mensen die rust, vriendelijkheid en een prachtige omgeving zoeken.

Mooi gelegen, maar duur.

gregor, 2-8-2015

Mooi gelegen en strak georganiseerde camping. Erg commercieel in vergelijking met andere naturistische campings. Prijzen hoog, en het eten veel te duur voor wat het is. Dure WIFI alleen aan de receptie. Eigenaar niet erg vriendelijk.

Super

Alie, 26-7-2015

Geweldige camping, fantastische gastvrouw en -heer, schoon en voldoende sanitair. Vanuit camping veel mogelijkheden om veel moois van Bretagne te gaan ontdekken.

Super camping in hele mooie omgeving

Hans Terlouw, 30-6-2014

Dit voorjaar zijn we naar deze mooie camping in Bretagne gegaan en hebben daar een Verona gehuurd.

De Verona is echt een aanrader, heerlijke bedden, een handige keuken met oven en grill, een douche en toilet en een leuke zithoek, de kachel hebben we 's avonds een paar keer aangehad (voorjaar).

De omgeving is er super mooi, de ruige kust en de mooie zandstranden gecombineerd met de mooie stadjes en dorpjes maken het af.

Op ongeveer 8 minuten rijden zit een super grote supermarkt waar je van alles kunt kopen, vlees, groente/fruit en een visafdeling.

Vanaf de camping kun je heerlijk door de natuur naar een stadje lopen.

Ik neem altijd een mountainbike mee, en fiets 's avonds even naar het kasteel langs de kust om daar als je geluk hebt een paar zeehonden te zien.

In het voorjaar werden we verrast door de honderden wilde orchideeën die ook in de buurt van de camping staan.

Arno en Andrine zijn twee vrolijke mensen die het iedereen naar de zin proberen te maken.

Wij komen zeker terug.

HWI.

Leuke camping, goede sfeer.

Loes, Volcmar en Aniek, 27-7-2013

Zeer warm welkom, erg behulpzame eigenaars. Leuke mogelijkheden tot allerlei uitstapjes in de buurt. 's avonds vaak mogelijkheid om samen te eten.

Erg fijne, gezellige, ongedwongen sfeer.

onze dochter van 8 heeft zich goed kunnen vermaken met de vriendjes.

Sanitair zou wat moderner/beter kunnen maar was altijd schoon.

Absolute aanrader! Wij komen terug.

een aanrader voor een rustige vakantie

johan en vera, 17-6-2013

Wij verbleven er voor 1 week en deze kamping is een goede uitvalshoek voor mooie wandelingen,fietstochten.Eveneens zéér goed voor autotochten in de weide omgeving.Héél nette kamping,propere toiletruimtes en douches.

Héél vriendelijke uitbaters.Bij gelegenheid komen we zeker terug !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Naturiste Pallieter in Bourseul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Naturiste Pallieter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Naturiste Pallieter scoort een 8.11 uit 10 op basis van 28 reviews.