Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
7,8

5 reviews over Camping Le Panoramic in het Nederlands

Prima en gezellige camping. Veel te doen voor de kinderen. Mooi zwembad. We waren de enige niet Frans sprekenden maar ze deden erg hun best zich in het Engels duidelijk te maken. Mooie omgeving, veel te doen. Wij hebben een top vakantie gehad met onze kinderen, ze wilden niet naar huis. Minpuntje: Erg zachte matrassen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping om een deel van Bretagne te ontdekken.

dickbos_arnhem
3-7-2014

Prima camping in een mooie omgeving. We waren in het voorseizoen, dus alles nog rustig. Receptie deed zijn werk vriendelijk en bekwaam. De plekken zijn goed, maar kijk even uit dat je niet al te scheef komt te staan, want het is hellend terrein. Sanitair netjes, schoon en voldoende. Brood op bestelling. Voor andere boodschappen moet je naar het dorp, 10 min lopen, maar wel een steile helling.

Gereisd met partner in juni 2014

zeer fantastische plaats

Erwin en Patricia
17-4-2010

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets is te veel, staan je steeds te woord met een glimlach. Gaan er zeker terug. Erwin en Patricia

Gereisd met partner in april 2010

Wat een Meevaller

campe norbert
5-7-2009

Wij waren zeer tevreden over deze camping,weinig zulke propere camping gehad in de 15 jaar dat ik campeer,de uitbaters doen alles om je het zo aangenaam mogelijk te maken."deze camping is zeker zijn 3* waard. Roos&norbert uit Belgie

Gereisd met partner in juli 2009
2007

leuke kleinschalige camping met nieuw sanitair. De camping wordt gerund door een jong gezin met een enthousiast team, waardoor een leuke ons-kent-ons sfeer ontstaat. 95% vd gasten zijn fransen, maar dat vonden wij wel leuk...Er wordt elke avond wel iets georganiseerd, de bar is daardoor altijd gezellig druk.... Op loopafstand van een strand en het dorpje. In de omgeving veel leuke dorpjes, het mooie Ile de Brehat en natuurlijk de prachtige klifwandelingen naar kleine verlaten strandjes. Wij hebben ons hier 2 weken prima vermaakt. Het enige wat we jammer vonden was dat je geen zeezicht hebt vanaf de camping.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Panoramic in Binic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.