We hebben een aantal aanbieders voor Binic voor je op een rij gezet:

Reviews over Binic

Erg mooi en authentiek

Edy van Asma,
    18-1-2009

Mooi authentiek havenstadje met mooie schone zandstranden, ruige kust, gezellige haven, veel restaurantjes en barretjes aan de haven, mooie wandelroutes en erg veel mooie daguitstapjes. Kortom een mooi dorp dat zijn identiteit heeft weten te behouden met een ruige kust dat ook voor gezinnetjes aan alle wensen voldoet.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellige dorp met mooie haven, leuke markt

VD Brugge,
    16-7-2007

gezellige dorp met mooie haven, leuke markt. De stranden vonden wij een beetje modderig/algen, maar prima voor kinderen. Er is ook een kleine"natural pool"waardoor de kids altijd lekker kunnen plonsen... dichtbij is een leuke golfbaan,in het dorp een leuk zwembad, ideaal voor de kleintjes.

Gereisd familie in juli 2007

Perfecte vakantiebestemming

C. Faddegon,
    4-9-2006

Perfecte vakantiebestemming. Veel beter weer dan in Nederland maar niet zo heet als ZuidFrankrijk of Spanje.
    De stranden zijn perfect voor kinderen en de watersportmogelijkheden vrijwel onbeperkt voor oudere kinderen en volwassenen. Goede horecavoorzieningen en winkels. We komen nu al voor het 5e jaar en willen niets anders meer. Wie het eenmaal ontdekt wil niets anders meer.

Gereisd familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Binic scoort een 8,2 uit 10, op basis van 30 reviews