Reviews over Binic

Erg leuke camping. Veel te doen voor de kids.

Anne,
    14-8-2017

Prima en gezellige camping. Veel te doen voor de kinderen. Mooi zwembad. We waren de enige niet Frans sprekenden maar ze deden erg hun best zich in het Engels duidelijk te maken. Mooie omgeving, veel te doen. Wij hebben een top vakantie gehad met onze kinderen, ze wilden niet naar huis.

Minpuntje: Erg zachte matrassen.

op alle fronten een zeer goed verzorgde camping

Miep en Henk Bruil, Gorssel Nederland,
    13-7-2016

we zijn hier 20 keer naar volle tevredenheid geweest, prima sanitair, prachtig zwembad, ruime plaatsen, mooie natuur en op loopafstand van het gezellige stadje Anduze, de poort naar de prachtige Cevennen.

Camping om een deel van Bretagne te ontdekken.

dickbos_arnhem,
    3-7-2014

Prima camping in een mooie omgeving. We waren in het voorseizoen, dus alles nog rustig. Receptie deed zijn werk vriendelijk en bekwaam. De plekken zijn goed, maar kijk even uit dat je niet al te scheef komt te staan, want het is hellend terrein. Sanitair netjes, schoon en voldoende. Brood op bestelling. Voor andere boodschappen moet je naar het dorp, 10 min lopen, maar wel een steile helling.

Prachtige plek met zeezicht

kathleen,
    13-7-2012

Kleinschalige municipal maar met zeer hartelijke persoonlijke ontvangst. Top is de ligging ! Gelegen aan de sentier douanier, met een fantastisch zeezicht. Op tien min te voet van supermarkt, zwembadcomplex en via de sentier kan je zo op paar minuten afdalen naar het stadje. Mooie plek voor wie van rust houdt èn wil genieten van een mooi uitzicht. We zijn hier al meerdere keren geweest en gaan binnenkort opnieuw terug.

Geweldige camping, prachtig gelegen!

C.Coolen,
    4-9-2011

Binic is een klein maar erg leuk en vriendelijk vissersplatsje aan de Cote d'Amor. Op donderdagochtend is er een grote markt en er zijn verschillende terrasjes en restaurants. De zandstranden zijn prachtig en bij eb erg groot, zeer kindervriendelijk omdat het maar heel langzaam dieper wordt.

Camping Des Palmiers ligt even buiten het centrum. De ontvangst door eigenaar Erwan en zijn vrouw Chantalle is zeer warm en vriendelijk. De camping is niet erg groot maar de plekken zijn ruim en prachtig, kinderen kunnen leuk en makkelijk met elkaar spelen. Het sanitair is wat gedatteerd maar wel schoon en het zwembad is top! Er is een leuke bar en iedere ochtend komt er een bakker er is voor de rest geen winkel of restaurant. Er zijn 4 mobilhomes die gehuurd kunnen worden voor zeer nette prijzen.

Binic scoort een 8,1 uit 10, op basis van 30 reviews