Appartement Les Jardins d'Arvor

Appartement Les Jardins d'Arvor

Appartement
Weer vandaag21°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Arvor voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Les Jardins d'Arvor in het Nederlands

Van de herfst weer terug naar de zomer

Jeanine
1-5-2016

Een prachtig appartement, lichte kleuren en een ruim balkon waarop je (in september/oktober) lekker in de zon kunt ontbijten. De omgeving is verrassend, binnen een paar kilometer totaal verschillende landschappen, een rotsachtig strand met aan de rand eiken en villa's en dan opeens een heel breed zandstrand met duinen. Er zijn bossen en weilanden, maïsvelden en wandelpaden langs havens. Het enige minpunt(je) was de temperatuur van het zeewater, ik heb geprobeerd eraan te wennen omdat ik het vreemd vond dat al die senioren vrolijk ronddobberden en ik als sportieve veertiger het niet langer dan een paar minuten kon volhouden maar dat is dus niet gelukt. Er is ook een leuke koude verrassing; de ijssalon aan de boulevard met allerlei soorten ijs en in het restaurant ernaast kun je heerlijk eten, probeer maar eens de salade met gefrituurde geitenkaas, honing en walnoten. Het is een eindje rijden naar Bretagne maar het is het dubbel en dwars waard!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Nooit meer !

gezin met kinderen
1-10-2011

wij hadden een app gebiekt voor 8 personen , terwijl we zelf met zes zijn omdat we op deze manier toch 2 slaapkamers en een massarde hadden zodat twee personen niet dienden te slapen in de woonkamer . Warm water voorraad goed voor drie douches van enkele min., dan wachten tot boiler weer was opgewarmd( enkele uren ) . 2 badkamers : 1 badkamer met bad en 1 lavabo en badkamer van 1.5m² grenzend aan slaapkamer douchedeur had een opening van 70 cm en douche zelf was te klein om je zelf maar te bukken. Terras was juist gepast voor de tafel met stoelen voor 8 personen . >Kookplaat zo klein dat er maar twee potten tegelijk op kunnen staan , zeker niet vooezien voor een groot gezin . Kortom alles was zo bekrompen klein .... Geen privacy - maaltijd op het terras is weinig aangenaam als er om de haverklap iemand voorbijloopt om in je bord te kijken. Enig pluspunt dicht aan zee, nieuw ! Het park is overprijsd en prestige is het zeker niet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Nieuwe locatie dichtbij stand

Martienjanse
6-8-2011

In het centrum van Benodet 2 minuten van het stand. Locatie is nieuw en goed uitgerust. Appartementen zijn - zeker voor Franse begrippen - redelijk ruim. Veel watersport mogelijkheden en vele rustige stranden in de buurt. Weinig nederlandse toeristen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresResidence LAGRANGE PRESTIGE - Avenue de la Mer - Corniche de la Plage 29950(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Les Jardins d'Arvor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Jardins d'Arvor in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Jardins d'Arvor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.