Hotel Les Bains de Mer

Hotel Les Bains de Mer

Kleine hotelsWeer vandaag19°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bains de Mer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Bains de Mer in het Nederlands

Eenvoudig maar goed

gert_guldix
15-5-2013

Hotel 'Les Bains de Mer' is een klein, gezellig hotel in het centrum van Benodet aan de haven. Heel vriendelijk personeel en onthaal. Hadden kamer met ontbijt. Ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende. Het avondeten hebben we niet genomen, maar vrienden die dit wel gedaan hebben, vonden het heel lekker. De kamers op zich zijn wat verouderd en kunnen hier en daar een herstelling verdragen, maar dit stoorde niet. De bedden waren goed en werden elke dag opgemaakt. Badlinnen werd elke dag vernieuwd.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

• Adres11 rue Kerguelen 29950(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Bains de Mer in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Bains de Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.