Camping Le Poulquer

7 reviews over Camping Le Poulquer in het Nederlands

Goed bevallen..

V. Zwanenberg
29-7-2018

Druk plaatsje ( Benodet ) met rustige camping. Mooi zwembad, goed en schoon sanitair . Vriendelijke receptie. We hadden 4 overnachtingen, tent, 2 personen, auto en stroom voor €130. Trekkers-veldje, +- 80m2, grotere veldjes beschikbaar, alles met hagen, dus privacy en bomen voor schaduw. Wel wat geluid van campinggasten ( alle nationaliteiten ) en overdag van het zwembad. Aan te bevelen. Ligt zeer dicht /in centrum badplaats.

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeer slecht

Willem
1-9-2015

Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik de camping ruim anderhalve maand van tevoren geannuleerd. In de voorwaarden staat dat je de aanbetaling, het is slechts 100 euro, terug krijgt als je op tijd (binnen een maand van tevoren) annuleert.

Echter heb ik nu al 3 x een mail gestuurd met het verzoek dit terug te storten en er gebeurd helemaal niets. Mijn idee was om volgend jaar naar deze camping te gaan, maar gezien deze ervaring dus niet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Top camping waar een zwemshort in toegestaan!

Fam. uit Amersfoort
28-7-2013

Een rustige kindvriendelijke camping, vol met Britten en Fransen. Benodet en het uitzicht over de baai is heel erg mooi 1 sanitair gebouw is oud, het andere nieuw maar het is allemaal goed schoon. Gratis wifi rond de bar maar dat is dan, samen met de bar, de enige plek voor 16+ers. Onze zoon van 17 vond het door het ontbreken van leeftijdsgenoten een stuk minder leuk. Met meer leeftijdsgenoten zou het voor onze zoon ook een top vakantie geweest zijn, want buiten de camping is op loopafstand de boulevard en daar is genoeg te doen. Het personeel is ontzettend behulpzaam en doen hun best om Engels te spreken. Het dragen van een zwemshort is in de buitenbaden toegestaan, ook dat is een dik pluspunt met iets oudere pubers. 3 weken heerlijk weer gehad en ruim over de 21 graden die op site's als gemiddeld voor Juli in Benodet wordt gegeven! Stranden die op de heetste dagen nog genoeg ruimte bieden om te genieten van de rust die je in een vakantie graag hebt.

Gereisd Familie in januari 2013

mooie propere camping

Nico
19-11-2011

24-7-2011 perfecte ligging, direct (500m) van het strand. Grote en ruime, in de schaduw liggende staanplaatsen. Sanitair was super proper. Over de eetgelegenheid kunnen we beter niet praten, meer dan een opgewarmde hamburger of een aangebakken pizza is er niet te verkrijgen. 's morgens kan je wel je baguette in de kruidenierswinkel op de camping zelf afhalen, alsook wat kleine voedingswaren. Zwembad was in orde, alleen overdekt had het helemaal in orde geweest. maar het weer??? 3 dagen zon, de rest van de volgende 2 weken: regen, regen en nog eens regen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooie familiecamping

Mark
11-8-2011

Prachtig gelegen familiecamping gericht op ouders met kinderen tot ca 15 jaar. Behalve het zwembad is er wel wat vertier maar niet voor de oudere jeugd. Vriendelijke beheerder en medewerkers (familie) die luidruchtige groepen jongeren weert. Er komt volgend jaar (2012) een overdekt zwembad met Thalassa, massage en andere wellness faciliteiten. Daar zijn ze nu al trots op. Ruime staanplaatsen (gras) zowel met zon als schaduw en beschutting. Schoon en veel sanitair dat dagelijks wordt schoongemaakt. De ligging is schitterend, op een honderd meter van de boulevard en strand. Er is gratis wifi in de bar en op het terras, het eten is zeer beperkt en van de categorie kleine cafetaria. De diverse markten in de omgeving nodigen echter uit tot het kopen van verse groeten en lokale producten. Op de camping veel Fransen, Engelsen en wat Nederlanders. Twee weken prachtig weer gehad overigens. Zon, niet te warm, zeewindje, ideaal.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

camping is zeer proper en kindvriendelijk

fam De Laet
24-7-2011

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

2008

Aangename nette camping

yvonne Kandelaars
14-2-2008

Aangename nette camping. Centraal gelegen voor veel uitstapjes, zoals Glenan eilanden-Locronan-Point du Raz. Strand op loopafstand maar een paar kilometer fietsen en je heb de meest prachtige stranden. Zeker de moeite waard. Bezoekers van alle nationaliteiten nog niet zoveel nederlanders.

Yvonne juli 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Poulquer in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Poulquer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.