8,4

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,5

Omschrijving
Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.

39 reviews over Camping Le Letty in het Nederlands

mooie camping

francis
27-8-2012

Zeer vriendelijk personeel op de camping.Mooi zwembad veel controle soms wel heel erg streng(voor de jongens en mannen geen shorts) Mooie grote

plaatsen de ondergrond kan wel behoorlijk oneffen zijn. De zee is bij vloed mooi maar er staat een erge sterke stroming, ik was blij dat ik de kinderen niet meer klein had anders hadden ze van mij niet in zee gemogen.Toen wij er waren hebben we zelfs meegemaakt dat de heli van de kustwacht er aan te pas moest komen voor een redding. Hert sanitair met name het oude gedeelte vonden wij echt beneden peil. er werd ook alleen maar schoongemaakt met 1 doekje en een schoonmaakspray in de hand wel 3 keer per dag maar ja alleen al de gedachte.Geen last van de disco staat nl helemaal vooraan op het terrein, prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

camping met alles erop en eraan

tineke
26-8-2012

op deze camping is van alles te doen en ligt direct aan zee. ondanks dat er weinig nederlanders zijn hebben onze kinderen (11,15 en 16) zich prima vermaakt. het was onze 2e keer op deze camping en we gaan volgend jaar gewoon weer! de plekken zijn zeer ruim en het sanitair is schoon. het dorpje ligt op wandelafstand. ook niet onbelangrijk: de menzen die er werken zijn zeer vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mooi gelegen camping, aan zee.

syl
24-8-2012

De camping ligt direct aan zee. Ook heerlijk om 's avonds met een boekje in het zand te zitten. Ruime plaatsen en sommige zijn direct aan zee. Het zwembad is erg mooi. Met glijbanen (niet altijd open), apart gedeelte voor de kleinsten en een overdekt zwembad. 's Morgens kan je zelfs mee doen met aquagym. Sanitair wordt zeer goed onderhouden. Continue iemand aanwezig, die het sanitair schoon houdt! Afhaalrestaurant met volgens mijn kinderen de lekkerste pizza's van de hele wereld! Benodet een klein havenplaatsje op fietsafstand (10 minuten)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

door nederlanders on-ontdekte camping!!

r.vloedgraven
28-8-2011

Super camping,met plaatsen aan zee,

een geweldige aanrader,zeer compleet,met; net geopend zwemparadijs inc.palmbomen,cyberletty=de bibliotheek,met een kast vol ned.en ander talige boeken en tevens internet cafe,

een bar,een discotheek,een afhaal resto.super vriendelijk personeel,en een wc schoonmaak mannetje die de heledag door staat te poetsen,onfrans dus,maar wel heerlijk.

verder is de verdeling vak.gangers 80% engels 10% frans,8%duits en 2% ned.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldige camping

Paulien
30-7-2011

Een prachtige camping, direct aan zee. Wij hebben er 2 weken gestaan, hadden een grote plek. Er is een mooi nieuw zwembad met glijbanen. Het sanitair werd de hele dag schoongemaakt. We hebben ook een keer gebruik gemaakt van de jakuzzi, heerlijk bij slecht weer. Vanaf de camping kun je via een mooi pad langs de kust naar Bénodet lopen.

Er wordt regelmatig wat georganiseerd, een paar keer per week disco voor de grotere kinderen tot half 1. Er is geen geluidsoverlast, omdat het gebouw buiten de camping ligt. 's Avonds na 11 uur is het stil.

Aanraders voor de omgeving: Quimper, Concarneau, Douarnenez.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Fantastische camping, direct aan het strand

Johan en Dorien
18-1-2010

Deze camping is een absolute aanrader. Perfecte ligging, direct aan het strand. De baai waaraan de camping ligt is erg leuk. Met vloed stroomt deze vol en bij eb weer leeg. Dit zorgt voor leuke stroming waar je je op mee kan laten voeren. Bij eb kan je naar de overkant lopen, naar een zandstrand.

Het is een mooie, rustige, grote camping met ruime plaatsen. De staat van het sanitair is goed. Bij ons sanitairgebouw leek de schoonmaker er bijna te wonen, wij zagen hem bijna altijd als wij er waren. Alles mooi schoon dus!

De afhaalservice is ook lekker, met heerlijke franse delicatessen. Ook het huren van de jacuzzi is een aanrader. Volgens mij kostte het 6euro, kan je een half uur bubbelen.

Benodet is ook een leuk stadje, een Bretagne een mooi deel van Frankrijk.

Zeker het bezoeken waard!

Gereisd met partner in augustus 2009

Super!

R.Koesag
23-12-2009

Echt een super camping! Vriendlijk personeel, super winkel, super ligging, direct an het strand, super stad! Lekkere pizza's in het afhaalrestaurant! Een mega jaccuzi die je voor een paar euro kunt huren! Wij hebben hier echt een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Mooiste camping ooit

Fam Lanning
10-8-2009

Camping Du Letty is een unieke plek aan de Bretonse kust. Gelegen direct aan een baai en aan de Atlantische Oceaan. De camping is rustig, netjes en schoon. De camping heeft alles te bieden zonder een 'feestcamping'te zijn. Perfecte camping van hoog niveau.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

mooie plek. vriendelijke mensen.

fam. dimmendaal
3-8-2009

het is een mooie plek, prachtig uitzicht op zee.

wat je nodig hebt kun je er krijgen of op loopafstand in het plaatsje Benodet.

wij zijn zeer tevreden en komen er graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.