8,4

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,5

Omschrijving
Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.
Kenmerken

Christian,

André,

nanie,
Gereisd anders in augustus 2018

Mooi maar niet voor herhaling vatbaar

Lies,
14-8-2018

Grote camping met ruime kampeerplaatsen. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Het strand is op loopafstand. Veel stenen dus waterschoenen is wel een aanrader. De animatie is erg gericht op hun eigen plezier. Veel Engelsen en Franssen. Alles is wat verouderd en toe aan een opknapbeurt. De speeltuin ligt vooraan de caming waardoor deze niet aantrekkelijk is voor de kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

Tom,
14-8-2018

Zeer mooie camping, netjes goede service mooie ligging

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk verblijf op deze camping op een toplocatie aan zee. Mooi zwembad, schoon sanitair en zeer vriendelijke medewerkers. Opvallend: na 11:00 uur was het vrijwel stil op de camping.

Tips (geen commentaar):

Heggen om de plaatsen zijn veel te hoog (ongezellig) en te veel heggen zodat het moeilijk is te manouvreren met auto en caravan.

Voor auto's op de plaats zijn de plaatsen veel te klein, de camping lijkt nu één grote parkeerplaats. Wellicht centraal op de camping een aantal kampeervelden opofferen (die met die hoge heggen bv) om daar parkeerplaatsen van te maken.

Het afhaaleten was van goede kwaliteit en vriendelijke bediening maar de uitstraling van de balie vond ik heel armoedig. Oude vieze barkrukken in een hoek gezet en de helft dicht met een doek. Dit zou volgens mij veel mooier kunnen.

Fijne en nette camping

Familie schriks,
29-7-2018

Hebben 2 weken gestaan. Nette schone camping. Super zwembad. Nadeel animatie. Je moest de kinderen van te voren opgeven bij de info desk voordat ze smorgens/middag naar de kids club wilden. Mijn dochter werd smorgens weggestuurd bij het kleuren omdat ze er niet om 10uur was. Avond was dit niet nodig. Wij stonden helemaal einde camping. Speeltuin was helemaal vooraan de weg en dan waren ze slagboom camping al door. Leuke wandeling naar de boulevard naar benodet.

Gereisd anders in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.