8,4

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,5

Omschrijving
Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.
Kenmerken

20 reviews over Camping Le Letty in het Nederlands

Echt een aanrader

Yvonne,
27-8-2018

Mooie en nette camping gelegen aan de baai van de zee.

Geweldige camping

familie Verdonk,
25-8-2018

mooie ruime plek (standaard plek), Met name de kinderen hebben erg genoten van het zwembad. Het strand was even wennen vanwege de steentjes, maar heel leuk met de eb en vloed.

We zaten dicht bij het toiletgebouw wat overdag makkelijk was, maar in de nacht wel wat geluidsoverlast gaf. Het sanitair was echt super schoon, elke dag was er een schoonmaker. Top

De croissants en het stokbrood waren lekker. De pizza was ok, de patat slap.

Goed onderhouden camping

Zwammetje75,
25-8-2018

Goed onderhouden camping. Jammer genoeg weinig Nederlandse gasten maar daar kan de camping niks aan doen. Evt verbeterpunten: extra stortplaats afval. Zwembad langer open. Met aandacht voor de netheid van het denk dat eten verkoopt.

Gereisd anders in augustus 2018

de camping is enorm en dat geeft rumoer. Vooral met veel (groepen) Engelsen. Onze plaats vlak achter het strand was ruim. Op de plattegrond leek het echter ! plaats. In de praktijk waren het er vier. Dat maakt de camping dus ook vier keer groter dan eerste indruk. Voorzieningen zijn prima. Broodservice is goed en personeel is allervriendelijkst. Omgeving is prachtig vooral als je beneden verlaat ri de surfstranden en het schiereiland Crozon

Tifenn,

18-8-2018

Anne Sophie,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.