8,4

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,5

Omschrijving
Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.

1 review over Camping Le Letty in het Nederlands

de avonden waren fris, maar heel weinig regen gehad. Ligging is mooi. vlakbij het dorp. Sanitair wordt steeds beter. goede watersport mogelijkheden. Met de boot naar Quimper en de eilanden op 18 km. Concarneau heel mooi. Ruime plekken met water en stroom. Fraai zwembad (aangelegd in 2013).

Er is geen eetgelegenheid op de camping, wel afhaal. Veel Engelsen, schotten en fransen. 10 % is Nederlands. Zeer behulpzame receptie. Zelf een aanlegboei meenemen voor de boot. Voor de boot betaal je verder niets. Trailer kan op aparte parkeerplaats.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.