8,4

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,5

Omschrijving
Direct aan het strand in Bretagne ligt de grootschalige Camping Le Letty. Rondom het zwembad heerst een tropische sfeer dankzij de vele palmbomen. Kinderen vermaken zich op de glijbanen of in de speeltuin. Vaar naar de paradijselijke eilanden van de Glénan Archipel. Of bezoek eens het oude centrum van Quimper en bewonder de kathedraal.

2 reviews over Camping Le Letty in het Nederlands

Fantastische camping, direct aan het strand

Johan en Dorien
18-1-2010

Deze camping is een absolute aanrader. Perfecte ligging, direct aan het strand. De baai waaraan de camping ligt is erg leuk. Met vloed stroomt deze vol en bij eb weer leeg. Dit zorgt voor leuke stroming waar je je op mee kan laten voeren. Bij eb kan je naar de overkant lopen, naar een zandstrand.

Het is een mooie, rustige, grote camping met ruime plaatsen. De staat van het sanitair is goed. Bij ons sanitairgebouw leek de schoonmaker er bijna te wonen, wij zagen hem bijna altijd als wij er waren. Alles mooi schoon dus!

De afhaalservice is ook lekker, met heerlijke franse delicatessen. Ook het huren van de jacuzzi is een aanrader. Volgens mij kostte het 6euro, kan je een half uur bubbelen.

Benodet is ook een leuk stadje, een Bretagne een mooi deel van Frankrijk.

Zeker het bezoeken waard!

Gereisd met partner in augustus 2009

Super!

R.Koesag
23-12-2009

Echt een super camping! Vriendlijk personeel, super winkel, super ligging, direct an het strand, super stad! Lekkere pizza's in het afhaalrestaurant! Een mega jaccuzi die je voor een paar euro kunt huren! Wij hebben hier echt een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Letty in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Letty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.