Hotel Kastel

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°
Hotel Kastel

We hebben een aantal aanbieders voor Kastel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kastel in het Nederlands

Leuk hotel vlak aan strand

Jenny
7-7-2014

We arriveerden rond 14u30, vriendelijk ontvangen, kregen meteen sleutel. We verbleven in kamer 205 met balkonnetje, half zeezicht, keken deels op tennisbanen en dak restaurant. Zeer nette, ruime en smaakvol ingerichte kamer. Voldoende bergruimte. Groot bed met goede (stevige) matrassen. Apart toilet, erg krap. Er is een waterkokertje voorzien maar de kabel is niet lang genoeg dus moet je het op de vloer zetten. Papieren kopjes. Er is geen airco en dus was het 's avonds behoorlijk warm op de kamer. Je kan ramen openzetten, maar dan word je al behoorlijk vroeg gewekt door het geschreeuw van meeuwen. Wij kozen voor formule half pension. Ontbijtbuffet is wat beperkt, typisch Frans, weinig charcuterie. Wij genoten 's avonds van een heerlijk 3-gangen keuzediner. Geen opdringerige kelners. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede wifi ontvangst op de kamer. Gratis parkeergelegenheid achter het hotel. Gratis 1x/dag toegang tot Thalasso met verwarmd zwembad, sauna en hamam. Badmuts verplicht.

Gereisd Met partner in juni 2014

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kastel in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kastel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.