Camping De Bénodet

1 review over Camping De Bénodet in het Nederlands

Rustig, kindvriendelijk

Wannes
7-9-2015

Leuke, gezellige en vooral kleine camping. Wordt gerund door een jong koppel die de knepen van het vak van de ouders meekreeg.

Tof zwembadje, voldoende sanitair, vriendelijk personeel!

Wij beleefden er in elk geval een leuke veertiendaagse begin juli!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bénodet in Bénodet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bénodet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.