7,9

32 reviews over Camping Huttopia Baie du Mont St Michel in het Nederlands

Fijne, gemoedelijke camping

Kirsten
22-8-2019

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een zeer ruime plek. De camping is recent overgenomen door Huttopia. Er staan 3 gloednieuwe sanitairgebouwen verspreid over het terrein. Er is een leuke, nieuwe speeltuin voor de kinderen. Je merkt dat sommige punten nog aangepakt moeten worden, maar het belangrijkste is gedaan. De rest komt vast wel! Er is een mooie mengelmoes van Nederlandse, Franse en Engelse gasten. Eetgelegenheid op de camping is prima, enkel pizza en burgers, maar wel van goede kwaliteit! Elke ochtend kun je vers brood halen. Dag van te voren bestellen. Animatie is (nog) niet uitgebreid aanwezig. Elke ochtend een activiteit voor de kinderen, was door een Nederlands meisje! De animatie 's avonds bestond uit een film, 1x per week live muziek en verder spelletjesavonden (kaarten, bordspel etc.) Niet heel bijzonder, maar hebben wij niet als gemis ervaren.

Supermarkt op 5 minuten rijden. De omgeving is prachtig. Genoeg te zien!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Het had mooier gekund

Frank En Jacqueline
11-9-2014

Camping is groot en mooi genoeg om wat van te maken, maar te weinig personeel. Zwembad is verwarmd en goed, echter veel tegels los. Op de camping zelf zijn de mobile-homes op 1 gedeelte niet onderhouden. Plek is kaal, saai en waardeloos. Andere kant van de camping ziet er beter uit. Camping winkel is dicht. Plaatsen voor onze caravan wordt niet bijgehouden te veel brandnetels, en distels. Vooral voor jongere kinderen een gevaar. Campingweg zit vol met kuilen. Receptie is vriendelijk, maar doet veel te weinig. De Wifi is slecht. Prijs te duur want men suggereert een 4 sterren camping te zijn. Helaas denk ik maar 2 waard. Terras en restaurant bieden geen gezelligheid. Wel super locatie om alles in de buurt te zien.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons nooit meer

Sabine
8-8-2014

Een camping met heel veel potentie maar liefdeloos geleid door de eigenaren. Sanitair was vies (een maal per dag schoonmaak). Zwembad is verwaarloosd en veel tegels zijn stuk. Glijbaan is leuk als je niet kijkt naar de gaten in de trap of de randjes in de glijbaan zelf (waardoor je badkleding extra snel slijt). Wij zijn er een week eerder weg gegaan dan gepland. Toen de dame achter de receptie begreep dat wij niet zo te spreken waren, draaide ze van ons weg en ging wat anders doen. Dit was blijkbaar niet bespreekbaar. Jammer, want het is een goede uitvalbasis naar het vele moois wat deze streek te bieden heeft.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

poep op de bril al dagen

josette
4-7-2014

na anderhalve dag was het toiletpapier nog maar in een toilet aanwezig en het volledige sanitair niet schoongemaakt op een camping die €25/ dag kost. Ook de wifi heeft een beperkt bereik en valt 's avonds en tussen de middag uit. Dit is nog maar het voorseizoen, de schoolvakanties moeten nog beginnen

Gereisd Met partner in juni 2014

Geen vier sterren waard!

Anja
23-6-2014

Wij kwamen op deze camping uit nadat de eerste keuze Haliotis (Pontorson) vol was. Wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan. Het sanitair is mooi, maar toen wij er stonden is er praktisch niet schoongemaakt. Bij de afwasbakken stonk het, de vuilnisbakken daar waren vol en werden niet geleegd. De ontvangst bij de receptie is aardig, maar gewoon jammer dat de schoonmaak zo slecht was. Er was geen brood te bestellen. Verwijzing naar het dorp. Voor ons is deze camping geen 4 sterren waard!

Gereisd Met partner in juni 2014

Weinig mis mee

m1979
23-8-2013

De camping is een handige uitvalsbasis om naar de Mt St Michel en naar Cancale en St Malo te gaan (neem de weg langs de kust). Grote Carrefour supermarkt (met pinautomaat) zonder siesta op een paar kilometer. Dol de Bretagne heeft een mooie kathedraal waar wel eens (o.a.) concerten gehouden worden. Vier nachten gebleven. De camping heeft een (iets te) warm, vrij groot zwembad en een supersnelle waterglijbaan (niet geschikt voor te jonge kinderen). Veldjes zijn ruim en met genoeg schaduw. Fruitbomen verspreid over de camping zorgen (als je in de buurt staat) voor gratis pruimen, kersen e.a. in het seizoen. Af en toe gaan ze tot een uur of tien door met karaoke, verder 's nachts stil. Bij heldere nacht mooie sterrenhemel, met de hele Melkweg. Elke ochtend kun je voor normale prijzen vers brood krijgen (beter vooraf bestellen). Ook in het hoogseizoen zijn vrij afgelegen kampeerplaatsen te krijgen. Weinig mis met het sanitair. Cabines met wastafel+wc+douche in één aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Leuke Vacantie maar geen 4 steren.

Fam Rondhuis
3-9-2012

Leuke en redelijk gastvrije Camping. Dit is een goede camping om alle leuke dingen in Bretagne te bezoeken reistijd max 30 minuten en strand op een kleine 10 minuten,Camping zelf was schoon maar wel op de franse manier De eetgelegenheid was matig tot slecht maar er zijn genoeg restaurant's in de buurt (Dol de Bretagne)die wel voldoen. Voor onze kinderen was het de Prima,Zwembad lekker warm,glijbanen alleen geen Bubbelbad zoals op de site vermeld,verder was de animatie zeer slecht teminste als je geen Frans spreekt zoals onze kinderen (5en7) Wij vinden deze camping zeker geen 4 steren maar wel genoeg voor een dikke 7

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

leuke camping en goed ontvangst!

de miek
30-8-2011

ik vond het een leuke camping alleen jammer dat het bovenste sanitair gebouw erg vies is! voor de rest is er veel te doen! op de camping zoals tennissen en zwemmen bij de glijbaan is het water niet verwarmd maar niet heel koud en bij het grote bad is het water wel verwarmd enzo en ook uitstapjes buiten de camping voor mooi weer het strand (heel mooi) en Le-Mont-Sait-Michel heel mooi klooster en indrukwekkend en heel leerzaam! wij huurden tent van de touroperator die er goed verzorgd uit zag,wij vonden het een leuke camping!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Nette rustige camping

fam. Bouhuys
27-8-2011

Bij aankomst hebben wij zelf een plek voor de caravan mogen uitzoeken. Bij de receptie en de winkel spreken de medewerkers goed engels. Advies van de receptioniste: ga zoveel mogelijk achteraan staan, dan heb je weinig last van eventuele muziekavonden. Het achterste sanitairgebouw is verouderd, maar de toiletten, wasruimte en douches werden dagelijks goed schoongemaakt. Helaas werden de WC's voornamelijk door de gebruiker zelf vervuild (WC papier op de grond en remsporen niet verwijderd). Wij vonden het grote plaatsen (circ 120 m2) met voldoende schaduw. Leuk zwembad met voldoende ligbedjes. Bij de glijbanen was het water niet verwarmd. Tennissen, vissen in de visvijver en midgetgolf zijn gratis voor de campinggasten. Veel te zien en te wandelen in de omgeving. Wij hebben enkelt mossels en patat op de camping gegeten en dat was uitstekend. Wij hadden 3 weken ons kamp hier opgeslagen en dat was ons goed bevallen. Ook als het weer wat minder is kun je je in de omgeving goed vermaken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

jammer van het sanitair

Aschwin
17-8-2011

De camping heeft ruime plaatsen en vriendelijk personeel. De ligging is ook mooi centraal voor allerlei uitvluchten. Helaas lagen wij aan op het deel van de camping met nogal gedateerd sanitair. Alles lekte, was niet schoon en veel toiletten waren überhaupt niet bruikbaar. Eén dag was het gas op, dus helemaal geen warm water. We hebben begrepen dat dit sanitair blok volgend jaar vervangen zou zijn. Voor toekomstige bezoekers is dit wel te hopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Baie du Mont St Michel in Baguer-Pican, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Baie du Mont St Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.