Prachtige groene en gemoedelijke camping

Review geschreven door Familie

Prachtige groene en gemoedelijke camping

Familie,
14-8-2017

Wij vonden het een mooie, groene camping met veel struiken, bloemen en mooie oude bomen. Ruime staanplaatsen met voldoende privacy als je dat prettig vindt.Er hangt een gemoedelijke sfeer. Onze zoons van 14 en 11 hebben zich erg vermaakt, met kinderen van verschillende nationaliteiten, ook voldoende nederlandse kinderen. Er waren veel engelse en franse gezinnen. Maar we hebben er absoluut geen overlast van gehad. Na 22.00 uur was er security, die zorgden voor de rust. Veel te doen voor de kids. WIFI is duur, maar bij de bar is er gratis WIFI. Voor kleinere kinderen leuke speeltuintjes en springkussens. Restaurant was prima. Erg vriendelijk personeel. Sanitair is altijd schoon, wel wat verouderd hier en daar. Heerlijke douches met een goede straal en temperatuur die zelf te regelen is.

De omgeving is mooi, we hebben een bootje gehuurd in Arrazon om de golf van Morbihan met de eilandjes te ontdekken. Er worden ook georganiseerde trips aangeboden. Volop gelegenheid om te wandelen. Leuke stadjes zoals Auray en Vannes, ook veel leuke haventjes in de buurt. Er is een grote markt in Vannes op woensdag en zaterdag. Ook in de omgeving kun je van alles doen met kinderen. Om strand geven wij niet zo.