Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué

Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Mané Guernehué voor je op een rij gezet:

48 reviews over Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué in het Nederlands

Grote, heerlijke camping

Fozzy
9-9-2017

Deze camping is een terrassencamping. Met veel activiteiten op de camping. Buiten de camping is verder is de omgeving ook weinig te doen. Veel moet je doen op fiets of met de auto. De camping is rustig gelegen. Wij hadden een fantastisch uitzicht met een geweldig mobile home. Zwembad is geweldig, Het kan alleen heel druk zijn. Dan merk je dat het een grote camping is. goed restaurant, met winkeltje waar van alles en nog wat te koop is. Een aparte ruimte met muziek en disco.

Prijs kwaliteit was ruim voldoende. Baden heeft een carrefour (supermarkt). Verder veel ontdekken met de auto. De omgeving is echt Bretagne. Heel mooi.

Heel fijne camping.

Edgard
27-8-2017

2 weken op deze camping geweest en heel goed bevallen.

We hadden een plaats met prive sanitair en deze was prima in orde en groot,onze vouwwagen paste prima.

Vriendelijk personeel en een prima restaurant met normale prijzen.

Zwembaden ook heel goed voor een middagje luieren en vanalles te doen.

Mooi verzorgd en goed onderhouden.

Prachtige groene en gemoedelijke camping

Familie
14-8-2017

Wij vonden het een mooie, groene camping met veel struiken, bloemen en mooie oude bomen. Ruime staanplaatsen met voldoende privacy als je dat prettig vindt.Er hangt een gemoedelijke sfeer. Onze zoons van 14 en 11 hebben zich erg vermaakt, met kinderen van verschillende nationaliteiten, ook voldoende nederlandse kinderen. Er waren veel engelse en franse gezinnen. Maar we hebben er absoluut geen overlast van gehad. Na 22.00 uur was er security, die zorgden voor de rust. Veel te doen voor de kids. WIFI is duur, maar bij de bar is er gratis WIFI. Voor kleinere kinderen leuke speeltuintjes en springkussens. Restaurant was prima. Erg vriendelijk personeel. Sanitair is altijd schoon, wel wat verouderd hier en daar. Heerlijke douches met een goede straal en temperatuur die zelf te regelen is.

De omgeving is mooi, we hebben een bootje gehuurd in Arrazon om de golf van Morbihan met de eilandjes te ontdekken. Er worden ook georganiseerde trips aangeboden. Volop gelegenheid om te wandelen. Leuke stadjes zoals Auray en Vannes, ook veel leuke haventjes in de buurt. Er is een grote markt in Vannes op woensdag en zaterdag. Ook in de omgeving kun je van alles doen met kinderen. Om strand geven wij niet zo.

Mooi maar iets te groot

van den Hoek
9-8-2017

We waren net voor de grootste drukte begon op deze camping, de laatste dagen werd het steeds drukker en dus voller bij het zwembad. Dit werd intensief gebruikt, zowel binnen als buiten, mede doordat je vrij ver weg moet om op een beetje fatsoenlijk strand te komen. De strandjes aan de baai zijn te vies om te liggen doordat ze met vloed onder water komen en dus vol liggen met wier etcetera. Ik had me vooraf niet gerealiseerd dat de getijden hier zo'n grote rol spelen en juist midden op de dag stond het water in de baai erg laag. Wel leuk is om op een boot naar een eilandje te gaan. Op 10 min rijden in Port Blanc gratis parkeren en voor 5 euro naar het dichtsbijzijnde eilandje, waar we wel naar strandjes konden.

De puberanimatie stelde weinig voor. Wel vonden ze elkaar allemaal op de terrassen bij zwembad en bar, waar ook het gratis Wifi (vrij goed) functioneerde.

Maar omdat de groep vrij groot was, was het toch best lastig om er echt aansluiting bij te vinden. Later op de avond vertrol er een groep naar het "strand" waar een kampvuur gemaakt werd en waar ze gingen chillen. Er werd door een aantal jongeren wel gedronken maar er was geen druk om dit te doen dus we lieten onze dochter wel met een gerust hart gaan. Elke avond was er wel een groepje jongeren die om 1 uur terug op de camping moesten zijn en die liepen dan samen terug.

Het sanitair was voldoende, ook toen het wat drukker werd en ondanks het feit dat ik niet heel veel schoonmaak zag bleef het voor campingnormen best schoon. Heel prettig.

De plaatsen waren ruim. Wij hadden op een standaardplek ruimte genoeg met onze grote vouwwagen, twee tentjes, tafel en stoelen, zitzakken en fietsen. Heb ook de plekken met privé sanitair gezien en dat zag er prima uit!

Heb het personeel als plezierig ervaren en iedereen sprak redelijk engels. Winkeltje op camping prima voor eerste dingen en op 1800 m een Carrefour.

Auray en Vannes vond ik erg leuk, verder wat kleinere plaatsjes. Leuke wandelingen gemaakt met behulp van de gratis kaartjes die bij de receptie liggen.

Ondanks wat tegenvallend weer twee prima weken gehad toen we een beetje onze draai gevonden hadden.

Voor jongere kinderen erg veel leuks te doen.

3 keer in het restaurant op de camping gegeten, prima.

En vergeet geen oesters te proeven bij een van de gelegenheden aan de baai! ;-)

nooit meer

petra
3-8-2017

wat een smerige camping, hondenstront overal op de camping incl de kampeerplek. Ramen konden hierdoor niet open. Bij klacht zou dit de dag erop worden weggehaald maar na 48 uur nog niemand gezien.

WC's en douches veel te weinig en smerig. Regelmatig geen wc papier en geen zeep.

Lange wachttijd bij receptie, uitchecken avond voor vertrek niet mogelijk waardoor je de ochtend van vertrek wederom ruim 45 minuten moest wachten.

Zwembad te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping.

Restaurant redelijk met vlotte bediening.

Aangenaam verblijf gehad.

Goossens
24-7-2017

Zeer aangename camping met veel voorzieningen voor de kinderen. Zwembad, manege, springkastelen,... Propere mobilhome op een rustige locatie. Zeer mooie omgeving. Personeel verdient een dikke pluim voor de geboden service.

Oude reviews (archief)

Heerlijk!

Familie Haag
28-8-2016

Wij kwamen heel toevallig op deze camping terecht en waren aangenaam verrast.

Onze kinderen van 14, 11, 4 en 2 hebben zich alle 4 heerlijk vermaakt in het prachtige zwembad.

Alle 4 mochten ze van de glijbanen in binnen en buiten bad. De jongste wel onder begeleiding, maar dat lijkt ons niet meer dan logisch.

Zwembaden schoon en groot genoeg voor alle mensen die er waren. Het verbaasde ons hoe relaxed de sfeer was op de camping. Ruime campingplaatsen.

Bij de receptie werden we vriendelijk onthaald en ook de andere keren dat wij er kwamen werden we vriendelijk te woord gestaan. Ondanks dat het soms druk was werd er de tijd genomen en goed Engels gesproken.

In de supermarkt op de camping kun je echt alleen het hoognodige vinden...tegen redelijke prijzen. Wij troffen een super vriendelijk meisje die er werkte en Nederlands sprak, en Frans natuurlijk. Zij gaf ons allerlei tips over de omgeving. Die is zeker de moeite waard.

Carrefour is op 3 minuten rijden te vinden. Grotere steden op 15 minuten. Vannes is wel een aanrader. Strand van Carnac vonden wij weinig voorstellen, maar wij zijn de Spaanse stranden gewend.

Niet geschikt voor kleine kinderen

Carmen
23-8-2016

Helaas viel het tegen. Van de meeste douches Is de temperatuur niet in te stellen en ze waren gloeiend heet, waardoor de kinderen niet onder de douche konden. Onze 4-jarige heb ik dus in een babybadje moeten wassen :-(. Het probleem werd door de camping pas na 5 dagen aangepakt, ondanks meerdere klachten. De medewerkers van de receptie zijn sowieso, op een enkeling na, niet servicegericht (mogelijk door de drukte? Elk moment van de dag rijen wachtenden bij de receptie). Chaos met auto's om camping op en af te komen, doordat er geen goede parkeervoorziening is voor inchechende gasten.

Zwembad is mooi, maar glijbanen mogen pas gebruikt worden door kinderen groter dan 1.20 m of ouder dan 7 jaar (binnenglijbaan). Zwembaden waren netjes, maar naar verhouding voor het aantal gasten klein.

Sanitaire voorzieningen zijn matig. Circa 25 wc's voor de gehele camping die hooguit een keer per dag schoongemaakt werden en dus geregeld vies waren en het toiletpapier was vaak op.

Geen 5 sterren!!

Bert van Vondel
8-8-2016

Allereerst wil ik zeggen dat onze kampeerplaats lekker groot was en goed en het zwembad is ook prima. Wat ons wel heeft gestoord is dat er mensen worden geplaatst in tenten op doorgaande wegen zodat wij er niet meer langs konden. Dat hebben we 3 aangegeven en men zou komen kijken. We moesten maar omlopen naar het toilet werd min of meer verteld. Ook hebben we de baas aangesproken maar die beste man kon op een paar woordjes na niet eens Engels praten. Deze meneer deed er ook wat lacherig over. Ook nog aangegeven hoe eventuele hulpdiensten zouden moet rijden?? Verder begrijpen we de 5 sterren niet helemaal met zo'n toiletgebouw? Verouderd en lang niet schoon. Blijkbaar is dat in Frankrijk normaal?? Onze conclusie is dat we er niet weer terug komen op deze camping. Wil graag serieus worden genomen maar dat wordt je als Nederlander hier niet. Jammer!!

Ik wil wel maar ik kan niet, mooie camping winkel/bar/take away ontzettend amateuristisch weinig efficiënt, eten wel goed.

Zwembad te klein voor camping. Bij mooi weer te vol.

Veel Engelse gasten, drank vloeit rijkelijk. Laatst van ongedierte twee nachten niet geslapen toen opgelost door vervanging van complete beddengoed incl matras.

Engels communiceren zeer moeizaam, antwoorden zijn in het Frans. Ver van zee, dichtstbijzijnde strand meer dan half uur rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué in Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh ! Village Mané Guernehué scoort een 7.33 uit 10 op basis van 76 reviews.