Camping L'Allee

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Jan mullers
8-5-2018

In alle opzichten voor 3 sterren een top camping .de ligging de indeling. De natuur . De appelbloesem. Het zwembad en rust . Ik kan de Golfe e Morbihan van hieruit ten zeerste aanbevelen .

Prachtige maar dure camping

Jeanette KLAASSEN
11-9-2017

Wij kwamen zonder reservering en kregen de eerste nacht een doorstroomplaats. Omdat we vier nachten wilden blijven, mochten we de volgende dag naar een andere plaats. Een prachtige ruime plaats waar we een fijne tijd hadden.

Bij het afrekenen werd ons €20,- reserveringskosten in rekening gebracht. Dit vonden wij niet netjes en viel ons erg tegen. Helaas zagen we dit pas op reis naar de volgende camping.

Prima camping

Guus Mulder
20-8-2017

Leuke camping op loopafstand van de baai (al is daar geen strand) . Goede uitvalsbasis voor bezoek aan het strand, Vannes en Carnac. Het overdekte zwembad is fijn, al kregen wij onze kinderen het buitenzwembad niet meer in, want dat is dan gauw te koud. Het sanitair bij het zwembad is nieuw en verwarmd. Het sanitair op de camping is netjes, maar er zijn geen wc-brillen en toiletpapier.

Leuke camping, goede ligging/omgeving

Carolina VAN ROODEN
18-8-2017

Leuke camping, goede ligging/omgeving.

Minder was het eerste toiletgebouw op de camping. Te klein, niet schoon.

Goed centraal gelegen voor een vakantie in de Morbihan.

Camping is ruim opgezet, verzorgd, prima sanitair op 2 locaties. Veel speelmogelijkheden voor kinderen, leuke mix aan nationaliteiten. Groot en ruim opgezet zwembad. Er is ook een modern en kleinschalig binnengedeelte, wat voor de koelere dagen een handige optie is. Gelet op deze faciliteiten is de prijs echt prima te noemen. Brood is de hele dag verkrijgbaar.

Wij waren in het hoogseizoen, maar het was niet vol. Waarschijnlijk omdat het niet aan de zee zelf ligt (wel op loopafstand van de Morbihan binnenzee). Wij vinden dat juist ideaal voor de vele mogelijkheden voor uitjes. Bijv. Vannes, Ile de Moines, Auray, etc. Ook Quiberon is prima aan te rijden.

om tot rust te komen in voor/of naseizoen

MARYSE PEETERS
19-7-2017

mooie staanplaatsen, zowel voor tent, caravan of bungalows, gelegen in of onmiddellijk nabij een prachtig stuk natuur

er zijn ook 2 zwembaden, groot voor de warme perioden en binnen tijdens voor en naseizoen

Gemengde gevoelens

Anja
        3-8-2016

Op nog geen 10 minuten lopen van de Golfe du Morbihan.

Aan de receptie werden we wat stug geholpen, terwijl we toch redelijk geod Frans spreken.

Toen wij er waren was er maar 1 sanitairgebouw open. Niet altijd even schoon.

Zeer grote plekken, maar sommige plekken lopen wel wat af, dus lastig met tent of vouwwagen.

Centraal gelegen om diverse uitstapjes te doen.

Wij waren eind juni op deze camping, maar er was nog geen enkele facilitaire voorziening open en de receptie was beperkt open.

Het zwembad was wel open en dat voldoet prima.

Honden zijn toegestaan en je kunt prima in de buurt wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Allee in Arradon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Allee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Allee scoort een 8.24 uit 10 op basis van 190 reviews.