Sorteren

1.058

vakantie Bourgogne

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Leuke, authentieke locatie, geweldig restaurant!!

Peter
    5-10-2018

Onlangs wederom overnacht in la Roseraie. Telkens met wisselend gezelschap en steeds met enthousiaste reisgenoten. Kamers sfeervol, eenvoudig maar schoon, erg vriendelijke eigenaren en werkelijk fantastisch restaurant. Beperkte kaart maar uitstekende gerechten!

Mooie camping een aanrader

PaulP
    27-9-2018

Voor een municpal camping alle lof .

Schone en verwarmde toiletten en douches .Personeel is wel oplettend ,maar niet vervelend . Ze houden de boel wel goed bij, en letten ook op misbruik maken van de geboden faciliteiten, en dat is goed. Een winkeltje is aanwezig en brood kan men bestellen . Een pizza kan men ook bestellen en er warm eten . Er is een verwarmd buitenzwembad , en voldoende sanitair. Indien gewenst kan je een droogrekje krijgen voor je was , wasmachine ,droger en een strijkplank zijn aanwezig . Er staat een ijskastje voor de mensen met een tent ter beschikking . Een speeltuintje voor de kleintjes is er ook aanwezig . De campers staan los van de caravans op de andere zijde van de camping . Er zijn ook dingen te huur chalets en andere cabanes (hutjes) Ik mis wat water tappunten op de camping die zouden iets meer mogen zijn ,maar dat is ook erg persoonlijk. Wij komen gegarandeerd terug .

Sweet home au top original propre confortable bien sympa

DAMIEN
    27-9-2018

Sweet home au top original propre confortable bien disposé terrasse sympa pas de vis à vis

Mooie, schone camping met zwembad !

Peet& Juud
    31-8-2018

Wij stonden hier voor 1 nachtje op doorreis naar huis. Naast het zwembad, dus perfect voor de kids. Ruime plekken, schoon en goed sanitair. Mooie gelegen tussen de heuvels met veel groen. 's avonds door het bos naar Avallon gelopen. Dat valt tegen aangezien het dorp 200 meter hoger ligt. Dus veel klimmen via een smal paadje met losliggende stenen.

Leny en henny
    29-8-2018

Wij staan al vanaf 1981...en komen altijd terug...een heerlijke camping...de pizza smaken heerlijk...de eigenaren zijn fantastisch dus jullie zien wij genieten