1.058

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Geweldig. Voor altijd.

Edwin van Loon,
    8-1-2019

We komen inmiddels zo'n jaar of zeven/acht bij Matt en Jits op bezoek. Soms een paar dagen, soms een week (steevast in de herfstvakantieperiode), maar ook wel eens twee weken in de zomer.

Beter wordt het niet. Je bent er zo, en vertrekken doen we telkens met pijn in ons hart. Dus: niet verder vertellen...

Heerlijke vakantie!

M Kaldijk,
    27-12-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf in de safaritent op de camping gehad.

Ruim, goede bedden, opbergruimte genoeg. Lekker zitje op het terras.

Met twee kleine kinderen perfect, glijbaan en speelhuisje midden op het veld. Altijd zicht op je kinderen.

Doordat het echt een mini camping is, weinig auto's op het terrein dat is ook een heel fijn gevoel.

Sanitair prima, goed schoon. Nooit hoeven wachten. Speelhoek voor de kinderen ook heel leuk.

En de bakker op loopafstand, heerlijk!!

Wandelingen mogelijk vanaf de camping, met routebeschrijvingen aanwezig. Heel handig!

We kijken terug op een heerlijke vakantie.

Aangenaam verblijf

Miekwit,
    29-11-2018

Camping de l’ Ardan in Chaumot bij Corbigny in de Bourgogne.

Eind augustus 2018. Vriendelijke ontvangst door de Nederlandse eigenaar. We konden zelf een plaatsje uitkiezen. We kozen een plekje aan het Canal du Nivernais en hadden uitzicht op het kanaal en het fietspad dat er langsliep. We hadden ook uitzicht op een wei met koeien. De plekken waren zeker niet klein. De camping oogt wat rommelig, maar het was niet onaangenaam. Het sanitair was bijna antiek (rioollucht), maar wel schoon, en altijd goed warm water. Honden mochten vrij rond lopen op de camping, ook het hondje van de eigenaar. Op 4 km fietsen via Voies Vertes, ligt Corbigny (streekcentrum), waar je alle boodschappen kunt doen, tanken, geld pinnen, terrasje etc.

‘s Ochtends is op de camping brood op bestelling, en er is een restaurant bij de camping, waar je ‘s avonds lekker kunt eten. We zijn hier 9 dagen gebleven, ondanks het antieke sanitair, vonden we het een aangenaam ve

Prima

C. Bukkens,
    8-11-2018

Du Paquier Fané in Chagny

Goed onderhouden camping met in het dorpje een grote supermarkt. Leuke fietstocht lange het kanaal waar vele sluisjes zijn geplaatst. Prima doortrekcamping of voor een paar dagen rust. Wel vóór 16.00u aanwezig zijn, anders kans op volle camping ook in het voorseizoen.

Uitstekende overnachtingsmogelijkheid

John en Thea,
    8-10-2018

Fijn hotel, mooie kamers, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt. Vlak bij de snelweg, waar je dankzij de goede isolatie niets van hoort. Mooi uitzicht over de vallei. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten. Een uitstekende overnachtingsplek als je naar Zuid Frankrijk rijdt of weer op de terugreis bent. Een echte aanrader