Sorteren

Prima

C. Bukkens
    8-11-2018

Du Paquier Fané in Chagny

Goed onderhouden camping met in het dorpje een grote supermarkt. Leuke fietstocht lange het kanaal waar vele sluisjes zijn geplaatst. Prima doortrekcamping of voor een paar dagen rust. Wel vóór 16.00u aanwezig zijn, anders kans op volle camping ook in het voorseizoen.

Uitstekende overnachtingsmogelijkheid

John en Thea
    8-10-2018

Fijn hotel, mooie kamers, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt. Vlak bij de snelweg, waar je dankzij de goede isolatie niets van hoort. Mooi uitzicht over de vallei. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten. Een uitstekende overnachtingsplek als je naar Zuid Frankrijk rijdt of weer op de terugreis bent. Een echte aanrader

Héél leuke camping en vriendelijke uitbaters !

Etienn
    18-9-2018

Grote plaatsen, sanitair in orde, zwembad. 16 amp. waterafvoer en waterpunt op de plaats. Als je dan naar de prijs/dag kijkt, is het helemaal ok. Ontbijt op vraag op uw plaats gebracht. Warenhuizen, restaurants op loopafstand, mogelijkheden tot fietsen en wandelen. Omgeving Briare, Auxerre, kanalen en rivieren in de buurt, middeleeuwse burcht in opbouw te Guédelon. Hele mooie streek !

Ruim voldoende

Fam Blok
    9-8-2018

Goede overnachtingscamping. Wordt daar ook voornamelijk voor gebruikt. Achterste deel van de camping was leeg. Goed te bereiken. Je mag zelf de plaats kiezen.

Gemeentelijk zwembad naast te camping voor zeer gereduceerd tarief te gebruiken.

Gemoedelijk en knus

Familie van Mensvoort
    5-8-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Harrie en Liesbeth. We raden het iedereen aan en willen zeker nog een keer terugkomen! De camping is overzichtelijk en op de ruime plekken heb je een mooi uitzicht over het landschap. Alles is met veel liefde en gevoel voor de plek gemaakt. het sanitair is schoon en modern (pas vernieuwd). Er is een ongedwongen sfeer en voor de kinderen is er van alles te doen. Alhoewel het merendeel van de kinderen tussen de 3 en 9 jaar is, hebben onze kinderen van 9 en 11 zich prima vermaakt: lekker zwemmen in het zwembad, marshmallows roosteren, paardrijden in de omgeving, knutselen, disco, in de kikkerpoel spelen, voetballen, op de hooizolder rondhangen. Onze jongste van 1 jaar kon fijn over de camping lopen. Het was dit jaar erg warm (zoals in heel Europa). Jammer dat de bomen nog niet volgroeid zijn waardoor we natuurlijke schaduwplekken misten. Gelukkig koelde het nachts wel goed af.