1.057

vakantie Bourgogne

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Perfect campinkje voor de èchte kampeerder

Joke en Hans,
    17-10-2018

Top campinkje! Simpel, rustig, 's nachts echt donker, ruime plaatsen, geen poespas, sober maar goed en schoon sanitair, fantastisch uitzicht en monsieur Robert is behalve een rasechte Rotterdammer (je kan niet alles hebben 😉), een perfecte, hartverwarmende gastheer die precies weet wat er allemaal te beleven is in de omgeving. Echt een aanrader voor liefhebbers van het echte kamperen 👍🏻💕🥂

prachtige plek!

gerdi,
    30-8-2018

Deze kleine camping ligt op een prachtige plek midden in de Morvan. De kampeerplaatsen zijn heel ruim. Het is er rustig en schoon en de eigenaars zijn erg vriendelijk.

Ultiem

Familie Ringnalda,
    25-8-2018

Fantastische plek met een prachtig uitzicht! De gastheer en vrouw zijn lief, zorgzaam en heel erg leuk. Wij hebben 3 nachten op de camping gestaan met een caravan en tent. De meiden konden naar hartelust zwemmen in een schoon zwembad, spelen in een oude kindercaravan en hebben veel grasveld om op te spelen. Wil je mee eten? Echt doen! Heerlijk eten en met liefde en zorg bereid en geserveerd. In de omgeving genoeg te doen voor de brocante liefhebbers kun je alleen al bij de chambre d'hote die bij de camping hoort je hart ophalen. De schuur en de buitenplaats zijn een plaatje om met een biertje of wijntje rustig van de omgeving te genieten. Do whe need to say more?

Prachtige camping achter slot en grendel

Fietser,
    11-8-2018

Een prachtige super schone camping! Zo schoon heb ik het nog niet eerder aangetroffen. Toch is dit geen camping waar we terugkomen. Kamperen is voor mij een gevoel van vrijheid; op deze camping zat werkelijk alles op slot, het toegangshek, de poort voor voetgangers ernaast, het wc gebouw, het afvalhok, de afvalbakken, de stroompalen, overal heb je een sleutel voor nodig, je loopt de hele dag met een sleutel om je nek. Dit benauwd mij.

Daarnaast loopt de beheerder ( mijn inziens TE bevlogen) de hele dag rondjes over de camping ter controle. Je moet er maar tegenkunnen....

Geweldig stekje!

Jantine,
    9-8-2018

Pareltje voor rustzoekers. Nicolai is een echte gastheer; zeer vriendelijk en relaxed. Sanitair is verouderd, maar brandschoon. En met bloemen uit eigen tuin; waar vind je dat?!

Riviertje achter de camping erg leuk voor kinderen (was voor ons een verrassing, dus hup kleren uit en zwemmen maar) met een park naast de camping en speeltoestellen. Tevens niet duur!