Sorteren

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Fantastisch!

Lenny Waterman
    14-10-2018

Hele vriendelijke ontvangst, prachtig gelegen en mooie uitzichten en echte aanrader voor mensen die van rust houden. Mooie uitgezette wandelingen! Wij komen hier zeker nog terug! Een punt van "verbetering" ....aanwezigheid van toiletpapier

Prachtig uitzicht!

Anja
    10-10-2018

Prachtig gelegen natuurcamping! Mooie grote plekken met geweldig uitzicht. Wij waren er in het naseizoen een paar dagen de enige gasten. Dus volop genoten van alle ruimte en privacy. Maar de plekken zijn zo groot dat je er zelfs in het hoogseizoen veel ruimte hebt.

Voor herhaling vatbaar.

Ewoud
    5-10-2018

Ben je op zoek naar een 5 sterren camping met bruisend nachtleven en waar alles stofvrij is, zoek dan verder. Zoek je een camping waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken, jij kunt genieten van rustige nachten, mooie uitzicht en de mooie plekken, heerlijk eten wat gekookt wordt, overweeg deze camping dan zeker. De campingeigenaren zijn erg behulpvol en als de kinderen na een week vragen of ze volgend jaar weer naar deze camping mogen, dan weet je genoeg.

Aanrader als vakantie bedoeld is om te onthaasten

Marian
    30-9-2018

Wij hebben ons hier in juli en augustus 3 weken uitstekend vermaakt. Tezamen met een bevriend stel hebben we genoten van de omgeving, de enorme ruime plekken aan de rivier, plaatsen met zowel zon als broodnodige schaduw en niet in het minst genoten van de hardwerkende super enthousiaste eigenaren. We gaan elk jaar naar een andere omgeving en hebben al heel erg veel campingeigenaren meegemaakt, maar Rene en Franka staan in de top 3. Ze laten alles vallen om het je naar de zin te maken.

We voelen ons toch even geroepen om te reageren op de hiervoor staande review. Het sanitair was inderdaad wat ouder maar elke dag brandschoon. Wat zoek je op een camping? Schreeuwerige disco, een grote supermarkt, subtropisch zwembad en kermisachtige attracties dan inderdaad de camping voorbij rijden of zoek je juist vooral rust, ruimte, mooie natuur en prachtige omgeving dan is deze camping absoluut een aanrader.

Super.

Henk Moes
    28-9-2018

Schitterende camping in een evenzo schitterende omgeving. Goede wandel en fiets mogelijkheden.