Vitteaux

Reviews over Vitteaux

eenvoudige municipal camping

rene.ve,
    9-11-2009

Kleine en rustige municipal camping aan de rand van het dorpje Vitteaux. Centrum met diverse winkeltjes is op 10 minuten lopen. Receptie ondergebracht in het voormalig stationsgebouw. Eenvoudig sanitair. 1 warme + 1 koude douche en 2 normale toiletten bij de heren. Hetzelfde bij de dames. Wastafels met warm water. Buiten het toiletgebouw af(was) mogelijkheid. Naast de camping in het park een speeltuintje voor kleine kinderen. Gemeente buitenbad aan de overkant van de camping. Beperkt aantal plaatsen met electra voor (kleine) caravans. Camping bezocht pasen 2009.

Gereisd met vrienden in maart 2009