Géén boekingskosten

Meer camping info

34 Reviews over Les Ceriselles

• 8Truus30-06-2022

Aanrader.

Leuke, heel nette camping met heel vriendelijke crew. Bijna 500 km. gefietst in 10 dagen in de hele mooie rustige omgeving met leuke dorpjes en stadjes.Sanitair schoon en netjes, zwembad klein en warm, WiFi matig, personeel super vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Peter27-06-2022

Verrassend leuke camping

Prachtige camping met zeer vriendelijke medewerkers. Leuk zwembad en mooie vlakke plekken. Sanitair is verouderd maar wordt schoongehouden. Restaurant is niet bijzonder maar ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. De prijzen zijn ook naar verhouding (laag). Het was voor ons een doortrek plek maar we zijn langer gebleven om Auxerre en Chablis te bekijken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Teun20-09-2021

Grote plaatsen en super warm water. Matige WiFi.

De camping ligt in een prachtige fiets omgeving. Langs het kanaal / rivier is het idyllisch vertoeven. Hier zijn prachtige fietspaden aangelegd. Naar Auxerre (gezellige en mooie stad) is het 17 km over het geasfalteerde fietspad. De dorpjes in de omgeving zijn ook erg leuk. Gelegen op loopafstand van de camping een ATAG-supermarkt + tankstation. De camping ziet er verzorgd uit. Goede asfalt wegen en verlichting. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt en er is goed warm water voor handen. Er zij 4 sanitair gebouwtjes dus altijd een in de buurt. Ontvangst is vriendelijk. Het zwembad was in september gesloten i.v.m. reparatie werk. Een minpunt is de traagheid en matige ontvangst van de WIFI. Alleen als je kort op de receptie of sanitair gebouw een plek hebt is de ontvangst beter.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Linzell03-09-2020

Fijn plekje

We staan hier voor de derde keer en vermaken ons prima. Grote ruime plaatsen, schoon sanitair, water en electra op de plaats. Mooie fiets routes en ook een stukje met de auto rond rijden is aan te raden. Bezoek de wijnboeren. En heel belangrijk, vriendelijk personeel!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Monique Balk18-07-2019

Super!

Een redelijk kleine, uitstekend verzorgde camping vlakbij Auxerre. De camping heeft grote, en kleine plaatsen. Vier toiletgebouwen, met in elk twee douches en 1 toilet voor de dames en evenzoveel voor de heren, en afwasgelegenheid. Prima overdekt zwembad, waar het dak bij warm weer kan worden opengeschoven. Broodjesservice, en een cafetaria. Het eten daar vonden wij veel te duur in verhouding met de kwaliteit. Dit is eigenlijk het enige minpunt, de prijs -kwaliteit van de camping is meer dan goed!! ( Nog geen 20 euro voor plaats, twee personen, elektriciteit en hond) Her personeel is bijzonder vriendelijk. Sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt. In de omgeving is verrassend veel te zien: Avallon Vezelay, Auxerre, Chablis ( met een hele leuke zondagsmarkt) etc. Wij zijn dan ook drie weken gebleven en kijken terug op een zeer aangenaam verblijf op deze camping!

• 4Eetgelegenheden
  • 6Henk Kerkman01-07-2017

Ik denk de laatste keer, word steeds iets minder.

De plaatsen zijn wel goed maar de toiletgebouwen ouderwets en te kort, het ergste was de hond van waarschijnlijk de tuinman die smorgens om 7 uur alleen werd gelaten en de hele dag aan een stuk aan het janken was , dit ging door merg en been. De dag van vertrek hing hij over het hek met spijlen met zijn poten en ik dacht die komt er niet meer af, op het moment dat ik de hond wou gaan helpen kwam hij met veel gejank toch los, voor mij was de maat vol, ik heb mij beklaagt en ben weggegaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Buyck Guy01-07-2017

Héél mooie camping en rustig

Mooie fiets en wandelroutes langsheen een kanaaltje .

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7myriam07-01-2017

mooie vlakke rustige camping

Vriendelijke ontvangst (wel door vakantiekrachten of studenten) mooie plekken, vlak met gras.Weinig sanitaire voorzieningen, wel schoon. Ontvangst wifi verder van receptie verwijderd matig. Cafetaria op camping stelt niet veel voor. Fietsen (ev. elektrische fietsen maar deze zijn wel prijzig) kunnen worden gehuurd. Mooi gelegen langs kanaal voor wandeltocht of fietstochten. Mooie omgeving hiervoor. Plaatsje zelf stelt weinig voor. Grote supermarkt op 50m van camping en heel goed. Voor een verblijf om wat fietstochten te maken prima. Tijdens ons verblijf in voorseizoen geen klachten over wat dan ook. Goede prijskwaliteitverhouding middels Acsi-card in voorseizoen.

• 4Eetgelegenheden
  • 3Teleurstellend16-09-2016

Doorgangscamping

Veel te weinig sanitaire voorzieningen voor de bezetting van de camping. Sanitair vuil.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4JP16-09-2016

Goed voor 1 nacht

Positief is de gratis wifi Negatief. 4 toiletten voor ganse camping. Maar enkele grotere plaatsen. Dicht op elkaar. Sanitair niet proper.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)