Camping Les Bouleaux

26 reviews over Camping Les Bouleaux

• 2019
    8K. Van de Weetering17-03-2019

Fantastisch een 8 voor de camping

Plezierige ontvangst . Liep mee om plek te wijzen . Stonden met caravan op pad zo schone voeten . Tv ontvangst perfect. Warm schoon sanitair. We zijn hier voor derde keer en komen zeker terug .

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Arne20-01-2019

Voor ons een geweldige doorreiscamping

Wij hebben deze camping wederom gebruikt als doorreiscamping op de heen en terugreis naar Spanje. Op de terugreis kwamen we door omstandigheden pas rond 12.00 's nachts aan. De eigenaar kwam een beetje knorrig uit zijn bed(wat ik me kan voorstellen), maar heeft ons toch een plaats gegeven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Inge Wolters10-01-2019

Prima stop onderweg voor een paar dagen

Fijne camping om paar dagen te staan onderweg naar het Zuiden of naar huis. Gastvrij, hartelijke ontvangst, mooie ruime plaatsen, caravan kan als je wilt aangekoppeld blijven. Ruim sanitair gebouw, goed schoon en lekker warm, prima douches. Leuke omgeving voor rondje met de hond en rustig om te slapen. Paar keer geweest, constante kwaliteit.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Joyce11-05-2018

Rustige fijne camping

Fijn ontvangst eigenaar brengt je naar de plek. Verwarmd sanitair gebouw met warme douche. Mooi aangelegd ook speeltuin voor de kleintjes. Voor de tweede keer als overnachtingscamping richting spanje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7Yvonne05-09-2017

Mooie camping, in de buurt van tolweg

Prachtige, landelijk gelegen camping met mooie bomen in de buurt van Beaune. Hartelijke ontvangst. Tolweg is 's nachts wel te horen vanuit je tentje, maar zal ook aan de windrichting liggen. Waar alles in het Hemelvaartweekend vol was, had deze camping nog plek :-)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Irma09-08-2017

Voldoet prima als doorreiscamping

Dicht bij de snelweg en de plekken zijn zodanig dat je zelfs niet hoeft af te koppelen Net sanitair verder weinig te beleven. Eigenaar doet zijn best maar ik zou hem aanraden om toch wat snoei- en maaiwerk te doen. Het is nu erg opletten bij wegrijden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8ArPa25-07-2017

Mooie en perfecte doorreiscamping!

Wij hebben hier één nacht gestaan, omdat wij op doorreis waren vanuit Spanje naar Nederland. De eigenaar is behulpzaam en de camping is netjes en ligt nabij de snelweg. Het sanitair is schoon en de kampeerplaatsen zijn perfect, zodat je de caravan niet hoeft los te koppelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Familie de Groot12-07-2017

Ideale super schone doorreis camping

Op doorreis op deze camping terecht gekomen. Super schoon en nieuw toilet gebouw. Grote plekken voor de auto caravan combinatie. Je kunt er vooruit inrijden en zonder los te koppelen weer vooruit eruit. Er is een nieuw speel attribuut met glijbaan, klim wand en net en natuurlijk een wipkip voor de kleintjes. Lekker groen en veel gezellige vogeltjes. Gewoon doen! Oh ja lekker (koud) wijntje of frisje te koop bij de receptie. Handig!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Esmé19-05-2017

Prima overnachtingscamping met nieuwe faciliteiten

Onverwacht op deze camping terecht gekomen vanuit cote d'Azur op weg naar huis. Ligt dicht bij de snelweg, maar hier absoluut niets van meegekregen. Enkel vogels horen fluiten. Het was het einde van de meivakantie en het was erg stil op de camping. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Sprak wel wat woordjes over de grens. Wij vonden het helemaal geen dure camping, maar eerlijk is eerlijk er was ook niet veel. De speeltuin was nog in aanbouw dus helaas konden onze kinderen hier niet spelen (de vloer lag er nog niet in dus te gevaarlijk). Het lijkt me wel dat hier in de zomervakantie gespeeld kan worden. Het sanitair was schoon en we hadden het idee dat het nog vrij nieuw was (het gebouw ws niet maar wel de inrichting). Buiten was er ook vrij nieuw sanitair maar dat was nog niet open (zaten nog geen kranen op). De eigenaar was druk bezig met van alles schoon te spuiten, op te knappen E.d. In het hoogseizoen is er brood e.d. Verkrijgbaar maar nu niet. Er zaten een aantal supermarkten dichtbij dus daar hebben wij brood gehaald. Omdat het zo rustig was konden de kinderen er lekker fietsen en rennen. Voor ons dus een prima overnachtingscamping!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Rieks Holt22-04-2017

Al jaren een uitstekende overnachtingsplaats

Vriendelijk ontvangst, prima service

• 9Staat v/h sanitair