7,9

26 reviews over Camping Les Bouleaux in het Nederlands

Fantastisch een 8 voor de camping

K. Van de Weetering,
17-3-2019

Plezierige ontvangst . Liep mee om plek te wijzen . Stonden met caravan op pad zo schone voeten . Tv ontvangst perfect. Warm schoon sanitair. We zijn hier voor derde keer en komen zeker terug .

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor ons een geweldige doorreiscamping

Arne,
20-1-2019

Wij hebben deze camping wederom gebruikt als doorreiscamping op de heen en terugreis naar Spanje. Op de terugreis kwamen we door omstandigheden pas rond 12.00 's nachts aan. De eigenaar kwam een beetje knorrig uit zijn bed(wat ik me kan voorstellen), maar heeft ons toch een plaats gegeven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima stop onderweg voor een paar dagen

Inge Wolters,
10-1-2019

Fijne camping om paar dagen te staan onderweg naar het Zuiden of naar huis. Gastvrij, hartelijke ontvangst, mooie ruime plaatsen, caravan kan als je wilt aangekoppeld blijven. Ruim sanitair gebouw, goed schoon en lekker warm, prima douches. Leuke omgeving voor rondje met de hond en rustig om te slapen. Paar keer geweest, constante kwaliteit.

Gereisd met partner in januari 2019

Rustige fijne camping

Joyce,
11-5-2018

Fijn ontvangst eigenaar brengt je naar de plek. Verwarmd sanitair gebouw met warme douche. Mooi aangelegd ook speeltuin voor de kleintjes. Voor de tweede keer als overnachtingscamping richting spanje.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping, in de buurt van tolweg

Yvonne,
5-9-2017

Prachtige, landelijk gelegen camping met mooie bomen in de buurt van Beaune. Hartelijke ontvangst. Tolweg is 's nachts wel te horen vanuit je tentje, maar zal ook aan de windrichting liggen. Waar alles in het Hemelvaartweekend vol was, had deze camping nog plek :-)

Gereisd met partner in mei 2017

Voldoet prima als doorreiscamping

Irma,
9-8-2017

Dicht bij de snelweg en de plekken zijn zodanig dat je zelfs niet hoeft af te koppelen Net sanitair verder weinig te beleven. Eigenaar doet zijn best maar ik zou hem aanraden om toch wat snoei- en maaiwerk te doen. Het is nu erg opletten bij wegrijden.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en perfecte doorreiscamping!

ArPa,
25-7-2017

Wij hebben hier één nacht gestaan, omdat wij op doorreis waren vanuit Spanje naar Nederland. De eigenaar is behulpzaam en de camping is netjes en ligt nabij de snelweg. Het sanitair is schoon en de kampeerplaatsen zijn perfect, zodat je de caravan niet hoeft los te koppelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ideale super schone doorreis camping

Familie de Groot,
12-7-2017

Op doorreis op deze camping terecht gekomen. Super schoon en nieuw toilet gebouw. Grote plekken voor de auto caravan combinatie. Je kunt er vooruit inrijden en zonder los te koppelen weer vooruit eruit. Er is een nieuw speel attribuut met glijbaan, klim wand en net en natuurlijk een wipkip voor de kleintjes. Lekker groen en veel gezellige vogeltjes. Gewoon doen! Oh ja lekker (koud) wijntje of frisje te koop bij de receptie. Handig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Onverwacht op deze camping terecht gekomen vanuit cote d'Azur op weg naar huis. Ligt dicht bij de snelweg, maar hier absoluut niets van meegekregen. Enkel vogels horen fluiten. Het was het einde van de meivakantie en het was erg stil op de camping. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Sprak wel wat woordjes over de grens. Wij vonden het helemaal geen dure camping, maar eerlijk is eerlijk er was ook niet veel. De speeltuin was nog in aanbouw dus helaas konden onze kinderen hier niet spelen (de vloer lag er nog niet in dus te gevaarlijk). Het lijkt me wel dat hier in de zomervakantie gespeeld kan worden. Het sanitair was schoon en we hadden het idee dat het nog vrij nieuw was (het gebouw ws niet maar wel de inrichting). Buiten was er ook vrij nieuw sanitair maar dat was nog niet open (zaten nog geen kranen op). De eigenaar was druk bezig met van alles schoon te spuiten, op te knappen E.d. In het hoogseizoen is er brood e.d. Verkrijgbaar maar nu niet. Er zaten een aantal supermarkten dichtbij dus daar hebben wij brood gehaald. Omdat het zo rustig was konden de kinderen er lekker fietsen en rennen. Voor ons dus een prima overnachtingscamping!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Al jaren een uitstekende overnachtingsplaats

Rieks Holt
22-4-2017

Vriendelijk ontvangst, prima service

Gereisd met vrienden in januari 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Vignoles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.