Camping Les Bouleaux

23 reviews over Camping Les Bouleaux in het Nederlands

Rustige fijne camping

Joyce
11-5-2018

Fijn ontvangst eigenaar brengt je naar de plek. Verwarmd sanitair gebouw met warme douche. Mooi aangelegd ook speeltuin voor de kleintjes. Voor de tweede keer als overnachtingscamping richting spanje.

Mooie camping, in de buurt van tolweg

Yvonne
5-9-2017

Prachtige, landelijk gelegen camping met mooie bomen in de buurt van Beaune. Hartelijke ontvangst. Tolweg is 's nachts wel te horen vanuit je tentje, maar zal ook aan de windrichting liggen. Waar alles in het Hemelvaartweekend vol was, had deze camping nog plek :-)

Voldoet prima als doorreiscamping

Irma
9-8-2017

Dicht bij de snelweg en de plekken zijn zodanig dat je zelfs niet hoeft af te koppelen

Net sanitair verder weinig te beleven. Eigenaar doet zijn best maar ik zou hem aanraden om toch wat snoei- en maaiwerk te doen. Het is nu erg opletten bij wegrijden.

Mooie en perfecte doorreiscamping!

ArPa
25-7-2017

Wij hebben hier één nacht gestaan, omdat wij op doorreis waren vanuit Spanje naar Nederland. De eigenaar is behulpzaam en de camping is netjes en ligt nabij de snelweg. Het sanitair is schoon en de kampeerplaatsen zijn perfect, zodat je de caravan niet hoeft los te koppelen.

Ideale super schone doorreis camping

Familie de Groot
12-7-2017

Op doorreis op deze camping terecht gekomen. Super schoon en nieuw toilet gebouw. Grote plekken voor de auto caravan combinatie. Je kunt er vooruit inrijden en zonder los te koppelen weer vooruit eruit. Er is een nieuw speel attribuut met glijbaan, klim wand en net en natuurlijk een wipkip voor de kleintjes. Lekker groen en veel gezellige vogeltjes. Gewoon doen! Oh ja lekker (koud) wijntje of frisje te koop bij de receptie. Handig!

Onverwacht op deze camping terecht gekomen vanuit cote d'Azur op weg naar huis. Ligt dicht bij de snelweg, maar hier absoluut niets van meegekregen. Enkel vogels horen fluiten. Het was het einde van de meivakantie en het was erg stil op de camping. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Sprak wel wat woordjes over de grens.

Wij vonden het helemaal geen dure camping, maar eerlijk is eerlijk er was ook niet veel. De speeltuin was nog in aanbouw dus helaas konden onze kinderen hier niet spelen (de vloer lag er nog niet in dus te gevaarlijk). Het lijkt me wel dat hier in de zomervakantie gespeeld kan worden. Het sanitair was schoon en we hadden het idee dat het nog vrij nieuw was (het gebouw ws niet maar wel de inrichting). Buiten was er ook vrij nieuw sanitair maar dat was nog niet open (zaten nog geen kranen op). De eigenaar was druk bezig met van alles schoon te spuiten, op te knappen E.d. In het hoogseizoen is er brood e.d. Verkrijgbaar maar nu niet. Er zaten een aantal supermarkten dichtbij dus daar hebben wij brood gehaald. Omdat het zo rustig was konden de kinderen er lekker fietsen en rennen. Voor ons dus een prima overnachtingscamping!

Al jaren een uitstekende overnachtingsplaats

Rieks Holt
22-4-2017

Vriendelijk ontvangst, prima service

Oude reviews (archief)

Doortrek camping a.d snelweg dat geeft lawaai en s'morgens vroeg vertrekkende mensen. Sanitair prima in orde schoon alleen de kranen afwas water koud. Geen probleem dan maken we zelf water warm. Zo te lezen hebben we geluk gehad!

Geen eetgelegenheden in het dorp. Kindvriendelijk tja,...vroeger was er een trampoline helaas nu niks meer.

Een keer maar nooit weer

C rouhof
5-6-2015

De camping loopt s avonds helemaal vol. Het sanitair was smerig toen we aankwamen werd tussendoor niet schim gemaakt . Heb mij s morgens niet gedoucht onvoorstelbaar smerig. Dit was ook nog de duurste camping die wij hebben gehad . Kom hier niet terug.

Doorreiscamping hele jaar open

jeedeewee
27-2-2015

Stroomt 's middags vol en 's morgens leeg.

Heel veel prachtige bloemen in het voorjaar.

Weinig ampere. Geen wifi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bouleaux in Vignoles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bouleaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bouleaux scoort een 6.76 uit 10 op basis van 23 reviews.