Reviews over Vignoles

Rustige fijne camping

Joyce,
    11-5-2018

Fijn ontvangst eigenaar brengt je naar de plek. Verwarmd sanitair gebouw met warme douche. Mooi aangelegd ook speeltuin voor de kleintjes. Voor de tweede keer als overnachtingscamping richting spanje.

Mooie camping, in de buurt van tolweg

Yvonne,
    5-9-2017

Prachtige, landelijk gelegen camping met mooie bomen in de buurt van Beaune. Hartelijke ontvangst. Tolweg is 's nachts wel te horen vanuit je tentje, maar zal ook aan de windrichting liggen. Waar alles in het Hemelvaartweekend vol was, had deze camping nog plek :-)

Mooie en perfecte doorreiscamping!

ArPa,
    25-7-2017

Wij hebben hier één nacht gestaan, omdat wij op doorreis waren vanuit Spanje naar Nederland. De eigenaar is behulpzaam en de camping is netjes en ligt nabij de snelweg. Het sanitair is schoon en de kampeerplaatsen zijn perfect, zodat je de caravan niet hoeft los te koppelen.

Ideale super schone doorreis camping

Familie de Groot,
    12-7-2017

Op doorreis op deze camping terecht gekomen. Super schoon en nieuw toilet gebouw. Grote plekken voor de auto caravan combinatie. Je kunt er vooruit inrijden en zonder los te koppelen weer vooruit eruit. Er is een nieuw speel attribuut met glijbaan, klim wand en net en natuurlijk een wipkip voor de kleintjes. Lekker groen en veel gezellige vogeltjes. Gewoon doen! Oh ja lekker (koud) wijntje of frisje te koop bij de receptie. Handig!

Prima overnachtingscamping met nieuwe faciliteiten

Esmé,
    19-5-2017

Onverwacht op deze camping terecht gekomen vanuit cote d'Azur op weg naar huis. Ligt dicht bij de snelweg, maar hier absoluut niets van meegekregen. Enkel vogels horen fluiten. Het was het einde van de meivakantie en het was erg stil op de camping. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Sprak wel wat woordjes over de grens.

Wij vonden het helemaal geen dure camping, maar eerlijk is eerlijk er was ook niet veel. De speeltuin was nog in aanbouw dus helaas konden onze kinderen hier niet spelen (de vloer lag er nog niet in dus te gevaarlijk). Het lijkt me wel dat hier in de zomervakantie gespeeld kan worden. Het sanitair was schoon en we hadden het idee dat het nog vrij nieuw was (het gebouw ws niet maar wel de inrichting). Buiten was er ook vrij nieuw sanitair maar dat was nog niet open (zaten nog geen kranen op). De eigenaar was druk bezig met van alles schoon te spuiten, op te knappen E.d. In het hoogseizoen is er brood e.d. Verkrijgbaar maar nu niet. Er zaten een aantal supermarkten dichtbij dus daar hebben wij brood gehaald. Omdat het zo rustig was konden de kinderen er lekker fietsen en rennen. Voor ons dus een prima overnachtingscamping!

Vignoles scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews