Tijdelijk €25 aanbetaling

La Maison Bornat (Glamping)

9FenomenaalScore uit 24 reviews

9FenomenaalScore uit 24 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over La Maison Bornat (Glamping)

• 9Hans en Carolien25-08-2022

gemoedelijk, gastvrij, rustig

Super gezellige mini camping op een rustige prachtige plek. Noud en Jacqueline zijn zeer gezellige en gastvrije mensen. Je voelt je meteen op je gemak en als er iets is vraag je ze gewoon om hulp en die krijg je! Er is een zwembad voor verkoeling, een speeltuintje, tafeltennis, jeu de boule baan. Kortom genoeg om je te vermaken. Zeer net sanitair en als je niet zelf wil koken kun je mee eten. Jacqueline kan geweldig koken en je hebt een leuke avond. Kortom een geweldige plek om korte of langere tijd te verblijven.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Pauline10-06-2022

Wat een mooi, rustig, verzorgd, vriendelijk plekje

Wat hebben we genoten. Een kleinschalige camping met een goed grasveld, voorzien van kleine en iets grotere boompjes en perkjes met beplanting en bloemen(!). Bij het zwembad kun je de eigen moestuin zien en een smaakvolle plek met ook weer bloemen onder andere over een pergola. Keuze tussen verschillende accomodaties (stacaravans, volledig ingerichte tent inclusief sanitair, een zelfgebouwd huisje of gewoon je eigen camper oid) en altijd de mogelijkheid om mee te eten of brood te bestellen voor de volgende morgen. En dat alles met een glimlach. Dank Jacqueline en Noud, voor ons heerlijke verblijf bij jullie, de gezellige en lekkere maaltijden, het kennis maken met jullie familie en andere gasten (waaronder vrienden)!

• 10Monique van het Bolscher08-09-2020

Fantastisch, echt genieten!

Wij hebben in juli ruim twee weken op deze prachtige camping met Nederlandse eigenaren gestaan. Gemoedelijkheid, rust, natuur, maar ook heel veel gezelligheid. Ze hebben een beperkt aantal kampeerplekken op een mooi groot en groen grasveld. Het motto is: als iedereen normaal doet, dan hoef je eigenlijk geen regels te stellen. Het zwembad was helder, schoon en altijd open. Het sanitairgebouw was eenvoudig en functioneel van opzet. Maar altijd brandschoon. Elke ochtend was er vers brood. Als je het op tijd aangaf, kon je 's avonds gezellig mee-eten aan gezellige lange tafels. Jacqueline kan echt heel goed koken. Ook het borrelen 's middags en 's avond is echt een aanrader. Kinderen vermaakten zich in het speeltuintje en op het grote grasveld. Wij hebben alleen maar blije gezichten gezien. Deze camping is echt een aanrader. Noud en Jacqueline, bedankt, jullie zijn fantastische mensen.

• 9Marion02-09-2020

Super fijne camping , gastvrije eigenaars , mooie ruime plaatsen , schoon sanitair , heerlijk eten , in een woord fantastisch . Savonds gezellig samen aan tafel en heerlijk eten , n lekker glas wijn en gezellig heid ten top .

• 9Else01-08-2020

Gastvrij en goed verzorgd

We hebben in het chambre d’hotes een goed verblijf gehad. De kamer en het verblijf zijn mooi schoon, ruim en goed verzorgd. De ontvangst is heel gastvrij. De maaltijden waren heerlijk, en de kamer bleef heerlijk koel ondanks de warmte buiten.

• 10Adrie Berendrecht09-12-2019

Hier arriveren voelt als thuis komen

Wij komen hier als sinds 2012 en proberen vanaf die tijd onze vakanties altijd te combineren met een verblijf bij deze super vriendelijke gastheer en gastvrouw. De plek is super . Of je nu gebruik maakt van een van de gastenkamers in het mooie pand of van de camping je geniet hier van de rust en de natuur. Kijkend naar het westen richting het Midden gebergte zie je in de avond de mooiste zonsondergangen. In de avond als er plek is om aan te schuiven bij het avondeten in de karakteristieke schuur maak je kennis met de andere gasten en wordt er altijd ontzettend gezellig gepraat tot in de late uurtjes. In de ochtend is er altijd vers brood die je de avond er voor kan bestellen. Overdag, als je er niet op uit trekt, is een duik in het zwembad een heerlijk tijdverdrijf.

• 9Marion27-07-2019

Zeer warm welkom

Het was een zeer warm welkom! Zo gastvrij. Ontvangst met een lekker drankje. En savonds konden we gezellig aanschuiven bij een 3 gangen diner door Jacqueline bereidt. We hebben ontzettend genoten en komen zeker nog een keer langs!

• 9Brabant16-07-2019

Hele fijne camping

Fijne camping. Een groot grasveld waar de kinderen met blote voeten heerlijk kunnen spelen. Een klein speeltoestel met zandbak. Maar vooral het zwembad is favoriet. De kinderen kunnen makkelijk zelf in en uit het zwembad. Rond her zwembad ligt kunstgras waardoor ze niet uitglijden en dat niet heet wordt.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Charly, Krista en Silke28-06-2019

Fantastisch!!

Fantastische plek! Wij komen al jaren met heel veel plezier op camping 'La Maison Bornat.' Wij kijken iedere zomer weer ontzettend uit naar onze vakantie bij Noud en Jacqueline en onze inmiddels 4 jarige dochter vermaakt zich ook perfect op de camping. Rust, ruimte, mooie omgeving, een heerlijk zwembad, super schoon sanitair, gezelligheid, heerlijk tafelen, gezellig borrelen, leuke dorpjes en brocante marktjes. Een geweldige gastheer en gastvrouw. Fijne camping en prachtige Chambre d'hotes. Echt een aanrader om heerlijk vakantie te houden!!

• 9John en Marleen05-02-2019

6 weken lang genoten! (Geen kakkerlak gezien..)

Mooi gelegen kleine camping in de Charolais streek met kleine landweggetjes en prachtige dorpjes . Ideaal om te wandelen en te fietsen. Verschillende kampeermogelijkheden en verhuur van sfeervolle chambres d'hôtes in de prachtig gerenoveerde boerderij in Brionnais stijl. Ook de , door Jaqueline bereide tables d'hôtes met groenten uit eigen tuin, in de gezellige schuur met buitenkeuken ,zijn zeker aan te bevelen! Er is ook een jeu-de-boules-baan, een heel mooi aangelegd zwembad en een speeltuintje. Noud en Jaqueline zijn de zeer gastvrije en betrokken Nederlandse eigenaren.

Camping La Maison Bornat (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar