Camping La Maison Bornat (Glamping)

Weer vandaag4°-2°
Camping La Maison Bornat (Glamping)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison Bornat (Glamping) voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping La Maison Bornat (Glamping) in het Nederlands

Kakkerlakken, nooit meer !

Silvia Giesen,
28-11-2018

Rustige camping, met heerlijk overzicht waar op alles, zodat de oudste kon gaan en staan waar ze wou.

Bij aankomst heel fijn en gastvriendelijk ontvangen.

Maar de 2e avond ontdekte mijn man kakkerlakken in de tent..niet 1, maar een hele zwerm. De volgende ochtend aangegeven bij de eigenares. Ze ontkende dat het kakkerlakken waren en we moesten maar wachten op haar man. Die lag nog te slapen.

Omdat wij met een kindje van net 1 jaar en een van 6 in de tent zaten. Vonden wij het niet een heel fijn en hygiënisch idee om te blijven in de tent. De reisorganisatie ook ingelicht. Het enige wat ze aangaven was, ze gaan bestrijdingsmiddelen halen en dan kunnen jullie dezelfde dag er nog in 😳

Met een kleintje wat nog rondkruipt en alles in zijn mond stopt, was dat geen optie voor ons. Ondanks dat we 2 jaar terug het enorm naar ons zin hebben gehad, zijn we nu dus van een koude kermis thuisgekomen. Echt heel jammer.

Ultiem

Familie Ringnalda,
25-8-2018

Fantastische plek met een prachtig uitzicht! De gastheer en vrouw zijn lief, zorgzaam en heel erg leuk. Wij hebben 3 nachten op de camping gestaan met een caravan en tent. De meiden konden naar hartelust zwemmen in een schoon zwembad, spelen in een oude kindercaravan en hebben veel grasveld om op te spelen. Wil je mee eten? Echt doen! Heerlijk eten en met liefde en zorg bereid en geserveerd. In de omgeving genoeg te doen voor de brocante liefhebbers kun je alleen al bij de chambre d'hote die bij de camping hoort je hart ophalen. De schuur en de buitenplaats zijn een plaatje om met een biertje of wijntje rustig van de omgeving te genieten. Do whe need to say more?

Hier moet je geweest zijn!

Nol Maas,
13-7-2018

Als je van rust houd, ben je hier op het juiste adres. Een minicamping van hoge kwaliteit in een mooie landelijke omgeving. Een gastvrouw en gastheer zoals je niet veel meer vind. Ook verhuur van sta-caravan of prachtige glamping-tenten of eventueel een mooi ingerichte kamer in het prachtige woonhuis.

Voor herhaling vatbaar!

Ruud en Lieneke Warmerdam,
2-7-2018

Heel relaxte sfeer

Lieve en zeer behulpzame eigenaren

Alles goed geregeld

Kindvriendelijke camping met warm onthaal

Saskia en Merijn,
9-8-2017

Jacqueline en Noud waren geweldige gastvrouw en heer en eigenaren van La Maison Bornat. Ze zorgen dat je je meteen thuisvoelt op hun camping. Wij zaten met onze 3 kleine kinderen in de 4 persoonscaravan met een houten aanbouw met buitenkeuken. Onze 2 oudsten sliepen in n tent in de aanbouw en de kleinste achter schuifdeuren in de caravan. Perfect! We kunnen het iedereen aanraden als je van een kleine camping houdt!

Geweldige relax minicamping en Chambres d'Hotes

Tom van Bokhoven,
5-8-2017

Wil je in een relaxte sfeer je vakantie doorbrengen op een minicamping met zwembad en mogelijkheden tot Chambres d'Hotes, dan ben je bij Jaqueline en Noud op het juiste adres.

Deze van oorsprong Nederlandse mensen ( Brabant ) hebben zich de laatste 11 jaar helemaal ingeburgerd in Versaugues en alles tot in de puntjes opgeknapt. Ook het huis met 5 ingerichte kamers met eigen sanitair.

Buiten een enorm campingterrein en er staan doorgaans 10-15 caravans in het hoogseizoen. Ook 2 ingerichte caravans en 1 tent worden verhuurd. Ruimte genoeg voor de kleine kinderen met leuk speeltuintje en verwarmd zwembad voor de nodige verkoeling in de vaak met hoge temperaturen gezegend gebied op zo'n 750 km vanaf Eindhoven.. Zie ook de website van Le Maison Bornat met een leuke videofilm voor een goede indruk.

Voor de boodschappen ca 10 km nar Parais le Monial met een goed winkelaanbod en supermarkten

Ongedwongen, ontspannen, gezellig

Leonie,
25-6-2017

Zeer ruime campingplekken met lekker zwembad uitkijkend op het prachtige landhuis. Eigenaren Noud en Jacqueline hebben een 'home away from home' weten te creëren door je je gang te laten gaan, alle faciliteiten aanwezig te laten zijn en voor je klaar te staan wanneer je ze nodig hebt. Ze dachten / hielpen ook mee met het koel houden van onze baby (3mnd) bij hoge temperaturen. Elke dag halen ze op verzoek vers brood en kan Jacqueline voorzien in een hele lekkere avondmaaltijd (deels uit eigen tuin!). Terrein en sanitair zijn superschoon, water uit de kraan is drinkbaar en lekker. Een aanrader!!

Zalige mini-camping

Anke
28-8-2016

Zalige mini-camping. Alles wat je nodig hebt op een mini-camping is er, zoals goed onderhouden sanitair, electriciteit. En zelfs ijsjes, drankjes en bier. Zeer gezellige eigenaars die klaarstaan voor alles wat je nodig hebt, zonder zichzelf op te dringen. Prachtig uitzicht. Mooi en goed zwembad. Rustige omgeving. Autovrij. Elke ochtend vers brood. Met een eigen tent kies je zelf een plaats op de grote weide, die ook speelweide is. We hebben ervan genoten en onze kinderen van 7 en 8 jaar zeker ook.

Fantastisch !!!

Tom
1-8-2016

Rustige camping met enorm veel ruimte. Warme ontvangst door Noud en Jaqueline. In rustige omgeving met wel mogelijkheden voor bezoek aan Macon, Lyon, Vichy. Cluny en kortbij ( 11 km ) het leuke stadje Paray le Monial met ook een grote supermarkt.

We verbleven op de camping op een ruim veld met ook enkele huurtenten en caravans. Fijn (verwarmd ) zwembad voor de afkoeling in het prettige warme weer. Niet te heet en benauwd. Geen ongedierte zoals muggen gezien.. Goede gratis WiFi.

Heerlijk gegeten bij Noud en Jaqueline waar je kan aanschuiven voor een heerlijk 3-gangen diner met een lekker rosé'tje. Ook mogelijkheid om nog wat na te tafelen met de andere gasten onder het genot van een drankje.

Kortom, voor herhaling vatbaar. Zeer betaalbaar en ook leuk voor kleinere kinderen.

Brabantse gastvrijheid in de Bourgogne

Peter-Herlinde
18-8-2015

Wat een leuke en gemoedelijke kleine camping, hier kom je lekker tot rust.

Elke ochtend vers brood, gehaald door Noud,.

Super goed onderhouden zwembad met voldoende ligbedden en schaduw, sanitair schoon en elke dag een grote wasbeurt.

Ook een ideale camping om er met de racefiets of MTB op uit te trekken, weinig fietspaden maar de wegen zijn zo rustig dat je blij bent af en toe een auto tegen te komen.

Lekker mee eten bij kok Jacqueline als je eens een keer geen zin hebt om zelf te koken, bedankt voor de fijne vakantie en 2 1/2 week is echt niet te lang hier ;-)

Ook nog een kijkje mogen nemen in de Chambre D'Hotes en ziet er ook allemaal picobello uit.

Wij komen nog een keer terug.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Maison Bornat (Glamping) in Versaugues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Maison Bornat (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.