Sorteren

Reviews over Versaugues

Ultiem

Familie Ringnalda
    25-8-2018

Fantastische plek met een prachtig uitzicht! De gastheer en vrouw zijn lief, zorgzaam en heel erg leuk. Wij hebben 3 nachten op de camping gestaan met een caravan en tent. De meiden konden naar hartelust zwemmen in een schoon zwembad, spelen in een oude kindercaravan en hebben veel grasveld om op te spelen. Wil je mee eten? Echt doen! Heerlijk eten en met liefde en zorg bereid en geserveerd. In de omgeving genoeg te doen voor de brocante liefhebbers kun je alleen al bij de chambre d'hote die bij de camping hoort je hart ophalen. De schuur en de buitenplaats zijn een plaatje om met een biertje of wijntje rustig van de omgeving te genieten. Do whe need to say more?

Hier moet je geweest zijn!

Nol Maas
    13-7-2018

Als je van rust houd, ben je hier op het juiste adres. Een minicamping van hoge kwaliteit in een mooie landelijke omgeving. Een gastvrouw en gastheer zoals je niet veel meer vind. Ook verhuur van sta-caravan of prachtige glamping-tenten of eventueel een mooi ingerichte kamer in het prachtige woonhuis.

Voor herhaling vatbaar!

Ruud en Lieneke Warmerdam
    2-7-2018

Heel relaxte sfeer

Lieve en zeer behulpzame eigenaren

Alles goed geregeld

Kindvriendelijke camping met warm onthaal

Saskia en Merijn
    9-8-2017

Jacqueline en Noud waren geweldige gastvrouw en heer en eigenaren van La Maison Bornat. Ze zorgen dat je je meteen thuisvoelt op hun camping. Wij zaten met onze 3 kleine kinderen in de 4 persoonscaravan met een houten aanbouw met buitenkeuken. Onze 2 oudsten sliepen in n tent in de aanbouw en de kleinste achter schuifdeuren in de caravan. Perfect! We kunnen het iedereen aanraden als je van een kleine camping houdt!

Geweldige relax minicamping en Chambres d'Hotes

Tom van Bokhoven
    5-8-2017

Wil je in een relaxte sfeer je vakantie doorbrengen op een minicamping met zwembad en mogelijkheden tot Chambres d'Hotes, dan ben je bij Jaqueline en Noud op het juiste adres.

Deze van oorsprong Nederlandse mensen ( Brabant ) hebben zich de laatste 11 jaar helemaal ingeburgerd in Versaugues en alles tot in de puntjes opgeknapt. Ook het huis met 5 ingerichte kamers met eigen sanitair.

Buiten een enorm campingterrein en er staan doorgaans 10-15 caravans in het hoogseizoen. Ook 2 ingerichte caravans en 1 tent worden verhuurd. Ruimte genoeg voor de kleine kinderen met leuk speeltuintje en verwarmd zwembad voor de nodige verkoeling in de vaak met hoge temperaturen gezegend gebied op zo'n 750 km vanaf Eindhoven.. Zie ook de website van Le Maison Bornat met een leuke videofilm voor een goede indruk.

Voor de boodschappen ca 10 km nar Parais le Monial met een goed winkelaanbod en supermarkten

Versaugues scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews