Reviews over Verdun sur le Doubs

Een camping met ruime plekken.

K. vd B.,
    13-8-2015

We zijn erg positief over de camping, plezierige beheerders echtpaar. Camping ziet er verzorgd uit. De bomen zijn netjes gesnoeid, dit zijn prachtige mooie bomen. De camping heeft vaak een kampeer en een parkeerplek, dus ruimte genoeg. Waar we aan wennen moesten is dat de mede kampeerders de kortste route richting ( nieuwe) toiletgebouw ( 2 x p/d keurig schoongemaakt) nemen en gewoon over je terrein liepen. Er zijn een paar fanatieke vissers onder de kampeerders en die gaan s morgens vroeg om 6.30 u met auto en hun bootje richting de helling bij de rivier.(De camping ligt tussen twee rivieren in) Voor de jonge jeugd zijn er wat speel toestellen. Een week waren allerlei jeugd op kamp, hier geen last van gehad. Het zwembad ligt ernaast en met een badenkaart zijn de prijzen echt goedkoop ( zie zwembad-site) Bakker komt elke morgen precies om 8.15 u langs behalve op maandag. Supermarkt is op zo'n 3 km afstand! Kort om een camping voor je rust! En je komt weinig Nederlanders tegen!

Aardige camping voor weinig geld

donsimeone,
    3-8-2011

Rustig gelegen aan de rivier, op loopafstand van aardige Verdun sur le Doubs. Prijs voor een overnachting was laag, ontvangst uiterst vriendelijk. Zeer open camping, veel plaatsen. Sanitair wel schoon, maar mag uitgebreid en gemoderniseerd worden.