Sorteren

Reviews over Venarey les Laumes

nous y reviendrons

gay andre et ple claudine
    24-9-2014

tre bien les propritaire sympa le chalet tous se qui faut et propre

Fijne camping

Luc
    30-5-2012

Mooie en rustige camping. Grenst aan het gemeentepark en gemeentelijke zwem/visvijver. Best grote plekken, afgescheiden door haagjes en genoeg schaduw. Prima en schoon sanitair. In Venarey les Laumes zijn alle winkels en voorzieningen, ook een grote supermarkt. In de buurt zijn vele bezienswaardigheden: Alesia (opgravingen, plek waar Caesar de Galliers in de pan hakte), de abdij van Fontenay (ongelooflijk mooi), Semur en Auxois (mooi stadje), Flavigny (daar is de film Chocolat opgenomen en worden lekkere anijssnoepjes gemaakt). En dan heb ik het nog niet over de wandelmogelijkheden, die zijn geweldig. Mooie omgeving dus. Zeker een aanrader!

Keurige (stads)camping

rene.ve
    26-4-2011

Camping ligt op de rand van het dorp Venarey-Les Laumes direct aan de rustige D954. Verkeer niet hinderlijk, wel 's avonds en 's nachts de treinen (TGV) Station op ca 750m afstand. Daar ook een enorme Super-U voor de dagelijkse boodschappen en de plaatselijke VVV. Stadspark grenst aan de camping met hierbij ruimte voor dagrecreatie. Klein meertje en strandje maar er mag niet gezwommen worden. Verwarmd sanitair prima in orde. Gratis warme douches en schone zit toiletten. Met Pasen was alleen het hoofdgebouw geopend. 2e sanitairgebouw niet open en niet kunnen beoordelen. Chemische toiletten kunnen NIET geleegd worden op de campig. 200 meter buiten de camping wel tegen betaling van 2 Euro. Verwarmde recreatieruimte met tafelvoetbal, TV, tafels en stoelen. Fijn voor kampeerders bij slecht weer. Klein speeltuintje. Veldjes ruim en netjes van opzet. Hier en daar wat heggen en hoge bomen. Plaats 22 niet nemen. Erg schuin! Verhuur van 5 huisjes. Fietsverhuur. Tennis en golf in de buurt.