Reviews over Vauclaix

Leuk hotelletje in mooie omgeving

Ineke,
    6-10-2016

Klein autentiek Frans hotelletje in mooie streek midden in de natuur. Heerlijk eten en goed internet. Geschikt voor wandelaars en natuurliefhebbers. Vriendelijk personeel. Je hebt wel de tomtom nodigen om het te vinden. Het is een heel klein dorpje

Een goed hotel

Jens Van Baelen,
    3-10-2010

Een verzord hotel, goede kamers (maar wel een beetje klein) , goed eten , goed ontbijt

En een prachtige streek!!

Meer moet je niet hebben.

Uitstekend

Arie Bos,
    13-2-2010

Prima accomodatie, bij mooi weer op het terras eten mete en uitstekende keuken.

prettige pleisterplaats mooi gelegen in de morvan , , , en

Ben Aalbers,
    19-2-2008

prettige pleisterplaats mooi gelegen in de morvan , heerlijk zwembad , goede keuken , gastvrij en ouderwets frans familiebedrijf , heerlijk buiten eten in de ondergaande zon en goede prijs/kwaliteitverhouding. Gewoon een mooie plek om vandaaruit de Morvan te ontdekken.

Vauclaix scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews