Reviews over Varzy (Nievre)

prima plek in een mooie rustige omgeving

gijs heesen,
    7-5-2014

Veel geweest op deze camping 3 weken is prima maar ook een paar dagen in deze omgeving. Eenvoudig sanitair geen last van bemoeizuchtige leiding , lekker rustig 's-nachts (mooie sterrenhemel) mwa, goed vol te houden zowel met de tent als caravan /camper.

Kortdurend verblijf

Roberto,
    2-6-2009

Prima plek als je op zoek bent naar een betaalbare no-nonsense camping. Basic accomodatie maar voldoende voor de echte kampeerder. Het dorp is vlakbij, daar aten we 's avonds een hapje. Wij zijn er met twee personen een paar dagen gebleven en hadden een mooi plekje met uitzicht op het meer. (wij hebben een tentje en blijven overal maar een paar dagen) De camping wordt meer als doorreis dan als verblijfcamping gebruikt. De bakker komt wel altijd rond 08:00, echt makkelijk!

Goede rustige camping

mja rust,
    16-8-2008

Voor nederlanders voornamelijk een doorreis camping met sterk wisselend gezelschap.

Zelf heb ik er een week gestaan en fietstochtjes gemaakt.

Er zijn afgeschermde plekjes, 3 velden waar men los kan gaan staan, 1 ligt wat lager ligt en aan de visvijver , 2 velden hebben geen bomen voor schaduw.

Prettig is dat elke ochtend om 08:00 uur de bakker langs komt.

Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Jammer dat de douches niet regelbaar zijn zodat je ook een koude douche kunt nemen als je het warm hebt na een flinke fietstocht.

Onderhoud blijft een probleem in Frankrijk en dat kom je natuurlijk ook hier tegen. Reparaties worden niet altijd binnen een week uitgevoerd.

Het CI in het dorp biedt een een duidelijke plattegrond met tour en beschrijving in het Nederlands.

Prijs/prestatie; 1 persoon met tent en auto kost 6 euro per nacht.

Prima verzorgde, rustige camping

MJA Rust,
    14-8-2008

Omdat dit voor nederlanders voornamelijk een doorreis camping is, is het een sterk wisselend gezelschap. Zelf heb ik er een week gestaan en verschillende fietstochtjes gemaakt.

Er zijn 3 velden waar men los kan gaan staan waarvan er eentje wat lager ligt en aan de visvijver ligt.

Prettig is dat elke ochtend om 0-8:00 uur de bakker langs komt.

Jammer dat de douches niet regelbaar zijn zodat je ook een koude douche kunt nemen.

Het CI biedt een een duidelijke plattegrond met tour en beschrijving in het Nederlands.

Prijs/prestatie; 1 persoon met tent en auto kost 6 euro per nacht.