Bed and Breakfast La Montagne

BedAndBreakfastWeer vandaag29°16°
Bed and Breakfast La Montagne
8,6

56 reviews over Bed and Breakfast La Montagne in het Nederlands

Heerlijke plek voor onze tussenstop

Melanie
17-9-2017

Op doorreis naar zuid frankrijk hebben wij 1 nacht geslapen in de trekkershut met onze dochter van 4. Leuk knus huisje met goede bedden en voorzieningen zoals waterkoker, koffiezetapparaat. Badkamer helaas niet in het huisje maar wel een heel net badkamertje in het prachtige grote huis! Onze dochter heeft genoten van de schommel, de poezen en hond noah! Wij komen zeker terug bij onze volgende reis naar zuid frankrijk.

Heerlijke stop onderweg!

Robin
7-8-2017

Heerlijke plek voor de heen- en terugweg! Wij reisden met twee kleine kinderen en die hebben het er fantastisch gehad. Lekker wijntje op het terras met uitzicht. Goed ontbijt en heerlijke kamers. Volgend jaar terug!

Heerlijk!

Johan en Marloes Becht- van Driel
5-6-2017

Wat is er nu fijner als je de hele dag in de auto hebt gezeten vanuit Spanje naar huis, en je komt dan in Tournus bij deze fantastisch mooie Bed en Breakfast! De kinderen hadden heerlijk gespeeld, ondanks het beetje regen. We hadden weer een hele mooie kamer, een heerlijk ontbijt, 's avonds gekookt in de buitenkeuken en buiten gegeten. Bedankt Johan, voor de goede zorgen!

Een warm zorgzaam onthaal op een wereldplek.

Gerrie en Bertus Claassen
28-5-2017

We hebben overal van genoten.

Hartelijk, goed begin vakantie

fam. van Hal
18-12-2016

Na 12 jaar vakantie in Frankrijk in een ruk naar onze vakantie adres te scheuren, besloten we dit jaar toch maar eens een Chambre d'Hote te nemen. We kwamen uit bij La Montagne van fam. Koster. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De familie kamer - Annemoon - is erg mooi en authentiek ingericht. Er is een zwembad voor de kinderen en het uitzicht is prachtig. S 'avonds kun je het stadje in waarin volop restaurantjes te vinden zijn. Er zit zelf een Mac. De volgende dag een goed verzorgd ontbijt, bordjes, kopjes en diverse, allemaal met authentieke stijl en dat maakt deze locatie heel erg bijzonder. Een goede start van je vakantie. Maar wees op tijd met reserveren, het zit erg snel vol. Wij hebben inmiddels al weer voor 2017 gereserveerd.

Heerlijke plek , genoten...

Chantalle
22-9-2016

Prachtige lokatie, waanzinnig uitzicht . Sfeer is authenthiek , inrichting van kamers geheel naar stijl van dit bijzondere vroegere wijnhuis. Alles goed verzorgd en met veel aandacht. Dochter vond het heerlijk , de dieren , de ruimte en de trampoline en het zwembadje een extra bonus.

Op heenweg overnacht en terugweg er weer teruggegaan omdat het zo goed was bevallen. Slechts 10min van de snelweg en een grote supermarkt op paar minuten waardoor zelf wat kokerellen in de buitenkeuken en "picknicken" in de mooie tuin heerlijk veel vrijheid geeft kortom wij komen terug!

Tournus ligt in een ideale omgeving! Vanaf de snelweg ben je er in max 10 min. Er zijn genoeg restaurants in de buurt en ssupermarkten. Ook in een straal van 100 km heb je veel kastelen en abdijen, echte aanraders! De bedden liggen heerlijk en zijn mooi opgemaakt. Het is er schoon en comfortabel. Het zwembad is met mooiweer echt een aanrader.

Ook de eigenaar en medewerkers zijn heel vriendelijk en altijd in voor een praatje :-D

Fantastische relax plek!

kirsten hidding
30-7-2016

Een heerlijke overnachtingsplek op doorreis naar het zuiden!

Vriendelijke eigenaar!

Heerlijk geslapen en goed ontbijt.

De kinderen hebben zich er even heerlijk vermaakt op het grote buiten terrein.

Ge - wel - dig

Marsha
29-7-2016

De kamer , het uitzicht , ontbijt , zwembad en de service : alles was geweldig . Voor ons was dit de tussenstop richting Zuid Frankrijk . Het ligt vrij dicht bij de snelweg , dit vonden wij ideaal

Super!

Linda Bezemer
25-7-2016

Door de fantastische locatie en goede zorgen van de gastheer begon onze vakantie hier al toen we hier een tussenstop maakte op weg naar het zuiden. Aan alles was gedacht en anders werd het direct geregeld. Kamer was netjes en schoon. Authentieke uitstraling van het gebouw en meubilair maakte het geheel sfeervol. Gebruik van de buitenkeuken top en we konden het zelf bereidde eten op het terras op eten. Luxe dat je ook nog drankjes kon bestellen op het terras, waardoor we 's avonds van een koud glas drinken konden genieten. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Heerlijk vers brood en croissants.

Een aanrader voor iedereen! Wij komen hier zeker weer terug als we op doorreis naar het zuiden zijn!

Klein aandachtspuntje: de trampoline had geen rand. Hierdoor vond ik het voor de jongste wel een beetje eng om op de trampoline te springen, doordat hij zo tussen de veren kon vallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Montagne in Tournus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Montagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Montagne scoort een 8.55 uit 10 op basis van 56 reviews.