Bed and Breakfast La Montagne

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

57 reviews over Bed and Breakfast La Montagne

• 10Fam. van Dam12-08-2020

Top locatie met prachtig uitzicht!

Voor de vierde zomer verbleven we met onze kinderen op deze prachtige locatie. We hebben genoten van de gastvrijheid en sfeer! De eerste twee nachten verbleven we op kamer Annemoon, een sfeervolle familie kamer. Aansluitend een week in de gite, ruim en schoon met een geweldig uitzicht vanaf het balkon. De kinderen (13, 11 en 9 jaar) hadden het reuze naar hun zin op de trampoline en in het zwembad met prachtig uitzicht. In de omgeving is er genoeg te doen zoals kanoën op de Saone, een waterfiets huren bij een meertje in de buurt, mooie wandeltochten, het bezoeken van een kasteel en het klimpark niet te vergeten en ook Tournus is een erg leuk oud stadje om te bezoeken. Wij met onze kinderen vinden deze locatie een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Melanie17-09-2017

Heerlijke plek voor onze tussenstop

Op doorreis naar zuid frankrijk hebben wij 1 nacht geslapen in de trekkershut met onze dochter van 4. Leuk knus huisje met goede bedden en voorzieningen zoals waterkoker, koffiezetapparaat. Badkamer helaas niet in het huisje maar wel een heel net badkamertje in het prachtige grote huis! Onze dochter heeft genoten van de schommel, de poezen en hond noah! Wij komen zeker terug bij onze volgende reis naar zuid frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Robin07-08-2017

Heerlijke stop onderweg!

Heerlijke plek voor de heen- en terugweg! Wij reisden met twee kleine kinderen en die hebben het er fantastisch gehad. Lekker wijntje op het terras met uitzicht. Goed ontbijt en heerlijke kamers. Volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Johan en Marloes Becht- van Driel05-06-2017

Heerlijk!

Wat is er nu fijner als je de hele dag in de auto hebt gezeten vanuit Spanje naar huis, en je komt dan in Tournus bij deze fantastisch mooie Bed en Breakfast! De kinderen hadden heerlijk gespeeld, ondanks het beetje regen. We hadden weer een hele mooie kamer, een heerlijk ontbijt, 's avonds gekookt in de buitenkeuken en buiten gegeten. Bedankt Johan, voor de goede zorgen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Gerrie en Bertus Claassen28-05-2017

Een warm zorgzaam onthaal op een wereldplek.

We hebben overal van genoten.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8fam. van Hal18-12-2016

Hartelijk, goed begin vakantie

Na 12 jaar vakantie in Frankrijk in een ruk naar onze vakantie adres te scheuren, besloten we dit jaar toch maar eens een Chambre d'Hote te nemen. We kwamen uit bij La Montagne van fam. Koster. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De familie kamer - Annemoon - is erg mooi en authentiek ingericht. Er is een zwembad voor de kinderen en het uitzicht is prachtig. S 'avonds kun je het stadje in waarin volop restaurantjes te vinden zijn. Er zit zelf een Mac. De volgende dag een goed verzorgd ontbijt, bordjes, kopjes en diverse, allemaal met authentieke stijl en dat maakt deze locatie heel erg bijzonder. Een goede start van je vakantie. Maar wees op tijd met reserveren, het zit erg snel vol. Wij hebben inmiddels al weer voor 2017 gereserveerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Chantalle22-09-2016

Heerlijke plek , genoten...

Prachtige lokatie, waanzinnig uitzicht . Sfeer is authenthiek , inrichting van kamers geheel naar stijl van dit bijzondere vroegere wijnhuis. Alles goed verzorgd en met veel aandacht. Dochter vond het heerlijk , de dieren , de ruimte en de trampoline en het zwembadje een extra bonus. Op heenweg overnacht en terugweg er weer teruggegaan omdat het zo goed was bevallen. Slechts 10min van de snelweg en een grote supermarkt op paar minuten waardoor zelf wat kokerellen in de buitenkeuken en "picknicken" in de mooie tuin heerlijk veel vrijheid geeft kortom wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Marjon01-09-2016

Perfecte plek voor rust in een mooie omgeving!

Tournus ligt in een ideale omgeving! Vanaf de snelweg ben je er in max 10 min. Er zijn genoeg restaurants in de buurt en ssupermarkten. Ook in een straal van 100 km heb je veel kastelen en abdijen, echte aanraders! De bedden liggen heerlijk en zijn mooi opgemaakt. Het is er schoon en comfortabel. Het zwembad is met mooiweer echt een aanrader. Ook de eigenaar en medewerkers zijn heel vriendelijk en altijd in voor een praatje :-D

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9kirsten hidding30-07-2016

Fantastische relax plek!

Een heerlijke overnachtingsplek op doorreis naar het zuiden! Vriendelijke eigenaar! Heerlijk geslapen en goed ontbijt. De kinderen hebben zich er even heerlijk vermaakt op het grote buiten terrein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Marsha29-07-2016

Ge - wel - dig

De kamer , het uitzicht , ontbijt , zwembad en de service : alles was geweldig . Voor ons was dit de tussenstop richting Zuid Frankrijk . Het ligt vrij dicht bij de snelweg , dit vonden wij ideaal

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Bed and Breakfast La Montagne info