Hotel De La Paix

We hebben een aantal aanbieders voor De La Paix voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel De La Paix

• 2johancollier17-06-2012

Verschrikkelijk !

Oud hotel. De kamers brengen je 25jaar terug in de tijd. Dringend aan renovatie toe. Dit is niet meer de tradition van de 'Logis de France' maar vergane glorie. Stoelen vallen uiteen, bedplank gekraakt. Douche deur defect en niet dicht te krijgen. Meubels in de kamer horen op een brocante markt.

Met vrienden

• 2Sanne01-09-2011

Mooi van buiten, onsympathiek van binnen

Moe van een inspannende reis vanuit Zuid-Frankrijk kwamen we in dit hotel terecht met 2 kleine kinderen. Op de vraag of ze nog een 4-persoonskamer hadden, werd zuchtend gereageerd. Maar die bleken ze wel te hebben, voor 85 euro voor een nacht. Dus dan verwacht je toch een iets vriendelijker onthaal... De kamer had een stapelbed en 2 losse bedden, geen probleem. Maar de bedden waren hard (houten bodem) dus op je zij liggen zit er niet in. Ook bleek de kamer erg benauwd, geen airco. Dus raam open gegooid (keken op steegje uit die weer uitkwam op doorgaande weg door centrum), maar dat leverde veel lawaai op. Erg drukke straat, tot laat in de avond veel verkeer en getoeter. Na een beroerde nacht was het uitchecken (door een andere medewerker) even onvriendelijk en onpersoonlijk als het ontvangst. Kwam ook nog 9 euro parkeerkosten overheen. Gelukkig hadden we het ontbijt a 8,50 pp niet genomen...

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor De La Paix voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel De La Paix

0 vragen over Hotel De La Paix

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald

• Adres9 Rue Jean Jaures 71700(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website