Tournus

Prima camping

Familie de Jong,
    17-1-2019

Prima doortrek camping.

Wij hadden de pech dat het flink regende en de putten het niet meer aan konden dus lage gedeelte camping volledig overstroomt. Gelukkig zaten wij net iets hoger dus de schade viel mee.

Voor een paar dagen wel saai voor kinderen omdat het merendeel alleen overnacht.

Douches minimaal water maar prima, werd goed schoongehouden.

Zwembad meteen naast de camping leuk bad en goed toezicht.

Tournus leuk stadje

Let op!

Lidl is op maandag gesloten en de camping heeft op maandag ook geen brood.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Uitstekende overnachtingsmogelijkheid

John en Thea,
    8-10-2018

Fijn hotel, mooie kamers, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt. Vlak bij de snelweg, waar je dankzij de goede isolatie niets van hoort. Mooi uitzicht over de vallei. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten. Een uitstekende overnachtingsplek als je naar Zuid Frankrijk rijdt of weer op de terugreis bent. Een echte aanrader

Gereisd met partner in september 2018

Pedro,
    2-8-2018

Hotel geboekt na terugreis uit het zuiden. Een 5 persoons kamer met airco en tv en douche. Medewerkers erg behulpzaam en ook engels sprekend. Lekker kunnen eten voor een redelijke prijs. De bedden zijn goed en de alles is er netjes schoon. Badkamer iets aan de krappe kant, maar dit is te verwaarlozen. Ontbijten kun je al vanaf 7.30 , ideaal voor als je op doorreis bent. Het ontbijt was redelijk uitgebreid. Stokbrood en croissants met diverse beleg. Een kan chocomel of koffie erbij al met al genoeg voor een redelijke prijs. Een goed hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Als ik volgend jaar evt weer richting het zuiden zal gaan is dit zeker een hotel dat ik opnieuw zal boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goede overnachtingscamping met hond!

Miso,
    5-5-2018

Prima overnachtingscamping. Ontvangst: super vriendelijk. Hygiëne prima. Plaatsen lekker ruim. Douche is schoon, wel zwak straaltje. Je kunt brood bestellen. Wordt al om 7.00 uur geleverd! Met de hond kun je wandelen direct buiten de camping rechts. Doodlopende weg. Of het hek door op de camping. Hek open van 8-20.00. Wel drollen ruimen. Op dat veld spelen ook kinderen!

Tournus is een leuk stadje. Je hoort op de camping wel geluid van de snelweg. Je zit daardoor ook zo weer op de route!

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijke plek voor onze tussenstop

Melanie,
    17-9-2017

Op doorreis naar zuid frankrijk hebben wij 1 nacht geslapen in de trekkershut met onze dochter van 4. Leuk knus huisje met goede bedden en voorzieningen zoals waterkoker, koffiezetapparaat. Badkamer helaas niet in het huisje maar wel een heel net badkamertje in het prachtige grote huis! Onze dochter heeft genoten van de schommel, de poezen en hond noah! Wij komen zeker terug bij onze volgende reis naar zuid frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Tournus scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews