Toulon-sur-Arroux

Toulon-sur-Arroux

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Toulon-sur-Arroux voor je op een rij gezet:

Reviews over Toulon-sur-Arroux

• 10Leblanc sandrine22-04-2014

Site fantastique

Nombreuses randonnées à faire dans un cadre merveilleux..on ne s'en lasse jamais!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Maurits 09-08-2011

Vriendelijk stadje aan de Arroux

Wij bezochten Toulon-sur-Arroux in combinatie met de wijngebieden van de Bourgogne. Toulon-sur-Arroux ligt zo'n 60 km. westelijk van Chalon-sur-Saone. Een prachtig, heuvelachtig gebied. Het stadje zelf ligt tegen het riviertje de Arroux. De plaats is niet groot, zo'n 1500 inwoners. Er zijn wat voorzieningen en winkels, maar voor het grotere werk moet je toch zo'n 15 kilometer verderop. Maak een wandeling door het stadje en kijk op de brug over de rivier. Drink een kop koffie of eet wat bij La Cremaillere. Dan heb je zo'n beetje alles gezien en beleefd. Of het moet zijn dat er net een markt met brocante is, ja, dan kun je wat langer snuffelen.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7rob11-09-2010

leuke en rustige vakantie plaats

prima plek voor de rust.Mooie steden in de buurt en dan vooral de leuke markten.2 voetbalclubs in de buurt

• 5Sfeer in stad
    • 8Omgeving