Camping La Cascade

6.7Voldoende

Frankrijk, Bourgogne, Tonnerre (Yonne)

6.7Voldoende

• 4.3Eetgelegenheden

Meer camping info

21 reviews over Camping La Cascade

• 5gerardtruus16-09-2016

Echt maar 1 keer.

Camping ziet er in eerste instantie leuk uit. Mooie plekken tussen de rivier en kanaal. Sanitair wordt erg slecht schoongemaakt (schimmel langs de douchemuren). 's Nachts is het echt niet rustig, hebben op 1 nacht ca. treinen geteld.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8cora13-08-2015

Relaxte plek, prachtig riviertje

Wij vonden dit een relaxte camping. Heel veel ruimte, grote bomen voor de schaduw en groen. Direct naast de camping ligt de rivier en is een strandje om te zwemmen. De rivier is super helder en er zijn veel visjes. Schepnetje meenemen! Ideaal voor kids die houden van zwemmen en dammetjes maken ed. Camping heeft ook nog poedelzwembadje maar daar zijn we niet geweest. Dorpje heeft winkels en restaurantjes ed maar is niet heel charmant. Op camping geen winkel of broodvoorziening. Afgezien daarvan een heerlijke plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Dirk van der Velde12-09-2014

Prachtige camping bij interessante stad.

Zeer veel ruimte en prachtig sanitair

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Jerry10-08-2014

Rustige mooi gelegen camping.

Veel plaats. Rustig, veel ouderen. Recent in privé-handen (geen municipal meer), maar met een duidelijke achteruitgang tov de vorige jaren (onderhoud). Soms 's avonds hangjongeren die VEEL lawaai maken - een gekend probleem waar niet tegen opgestreden wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Gerard Buitink17-07-2013

Vreemde camping met veel potenties

We bezochten deze camping dit jaar voor het eerst en vinden het een vreemde camping. De ligging is prachtig, de plaatsen zijn ruim, de sfeer is er goed en een de voorzieningen zijn ruimschoots aanwezig (voor een 1-sterren-camping). Toch schort er van alles aan! De camping is erg onverzorgd en laat veel achterstallig onderhoud zien.Dit geldt zowel de velden als het sanitair als de overige voorzieningen. De beheerder is vriendelijk en behulpzaam en heeft een vlotte (franse) babbel. als hier professioneel beheer op zou zitten met aandacht voor onderhoud en zorg voor de gasten en de voorzieningen zou dit een erg mooie camping zijn op een leuke plek in Frankrijk. Al deze kritiek heeft voor ons wel een keerzijde: de sfeer is er ongedwongen en informeel. Dat maakt dat we hier nog wel terug zullen komen, ondaks alles.

Gereisd met partner in juli 2013

• 4Fam.vd Broek12-06-2013

Een CC camping onwaardig

Wij waren hier half mei 2013 en troffen een slecht onderhouden camping aan. Deze camping La Cascade is een nominatie in de CampingChequegids 2013 echt onwaardig. Slecht onderhouden, gras niet gemaaid en een smerig sanitair blok. in september 2012 hadden wij een heel andere indruk, nu een geweldige afknapper. Kom hier dus nooit meer en camping mag m.i. uit de CC gids.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 8jan en marry31-08-2012

goed vertoeven op camping cascade

Wij hebben hier 2 nachten gestaan met een camper,we waren op doorreis en waren van plan hier een nacht te blijven,maar het beviel zo goed dat we een nachtje langer gebleven zijn. De eigenaar is zeer vriendelijk en het sanitair is nieuw en wordt goed schoongehouden.De plekken zijn ruim opgezet zonder afbakering,dit alles vonden wij heel aangenaam

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Ank07-09-2010

leuke camping

Camping heeft geen afgeschermde plekken dus je zet je camper, caravan of tent neer waar je maar wil. Kan lastig zijn maar wij hadden geluk. Camping ligt centraal voor het stadje waar veel geschiedenis is. En ook verschillende supermarkten. Je kunt goed fietsen en wandelen. Sanitair ziet er nieuw uit en wordt schoongemaakt maar daar zijn ze wel heeeeeeeeeeeeel lang mee bezig. Er is een zwem en vismeertje bij.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6froukje b.28-06-2009

erg leuk!

de camping was erg leuk, en we hebben ook veel plezier gehad. wel waren er soms dronken mensen,maar die werden daar ook voor gestraft. ook erg veel hangjongeren. maar de natuur is geweldig! ook lekker veel rust. wat betreft de kindvriendelijkheid is dit helemaal goed, toppie! zaterdags lekker karaoke avondje,bar erbij,en je kunt er brood en patat halen. tog wel erg sociaal ondanks dat de supermarkten natuurlijk niet om de hoek zitten. mocht je er 1 tegenkomen, dan is het zo groot als zéker 8huizen!!!.het weer is ook, ideaal. snachts wel erg koud dus wel wat vliestruien menemen. overdag lekker warm. ijsjes zijn erook op de camping. kortom: prachtig natuurgebied!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8René Boon22-01-2009

meevaller

We wilden één nacht blijven. Het zijn er zes geworden. De camping is heerlijk rustig, leuk riviertje voor de kinderen. Elke dag was er weer iets leuks in de omgeving om te gaan bekijken. In de streek zijn prachtige kastelen te bezichtigen. En in het dorp is een bezienswaardigheid die in de Provence duizenden bezoekers zou trekken. Kortom we komen hier vast nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair