Hotel Manoir Bonpassage

Hotel Manoir Bonpassage
9,2

8 tips over Hotel Manoir Bonpassage

Per, 18-6-2015
Heerlijk golfgebied, Karel en Marja regelen dit graag voor je en ga zeker Dijon bekijken. Vergeet ook de caves niet in bv. Pommard. Karel kan je alles vertellen.
Elise en Ruud, 21-10-2012
Goede ligging op weg naar het Zuiden. Schitterende omgeving. De Grand Cru route is prachtig.
Elise en Ruud, 20-10-2012
Prima locatie ten opzichte van de autoroute voor doorreis naar Zuid Frankrijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Manoir Bonpassage voor je op een rij gezet:

Jos Offermans, 25-8-2012
    3 Dagen per week wordt geen diner bereid in het hotel. Geen probleem, Marja en Karel kunnen u adviseren over heel wat restaurants die de moeite van het bezoeken, en uiteraard dineren, waard zijn. Een reservering regelen zij graag voor de gast.
    Peter Bogaert, 19-8-2012
    Een ideale plek om van hieruit Beaune en omgeving te verkennen. Prachtige natuur, uitgestrekte wijngaarden, cultuur en betaalbare gastronomie.
    John Arts, 7-7-2012

Bezoeken Beaune, leuke en interessante stad, maar ook de dorpen in de regio liegen er niet om, mensen zijn hartelijk en staan je waar gevraagd te woord.

Opmerkelijk: in deze toch niet bepaald ondergewaardeerde wijnstreek wordt ongelooflijk veel gesproeid(insecticide?).

Maartje, 4-7-2012
    Het lijkt onsportief om jullie met een 3 te beoordelen. Wij hebben het ook zeker de eerste keer enorm naar ons zin gehad en waren ook van plan om jullie hotel vaker te bezoeken. Toch geven wij voor dit verblijf een 3, omdat we zoals ik al aangaf door jullie houding en opmerkingen niet op ons gemak waren tijdens het verblijf, en ons soms zelfs ronduit beledigd voelde. Dat is niet wat wij van een vakantieweekend verwachten..
    Judith Krol, 1-6-2012
    Voor ouders met pubers minder geschikt.