Hotel Manoir Bonpassage

Hotel Manoir Bonpassage
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Manoir Bonpassage voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Manoir Bonpassage in het Nederlands

Een juweel in Bourgogne

Ad
17-6-2018

Super hotel. Je voelt je gelijk thuis door de gastvrijheid en service. Elke avond erg genoten van een geweldig diner. Beste wat ik in lange tijd in Frankrijk heb ervaren.

Zeer aan te raden

Sfeervol hotel in landelijke omgeving

Anita en Ron
4-7-2017

Karel en Marja bestieren dit hotel met veel passie. Ze staan altijd klaar voor de gasten. De kamers hebben allen een voortreffelijk bed en een moderne douche/bad. Op het terras is het heerlijk vertoeven, net zoals aan het mooie zwembad. Om de andere dag kun je gebruik maken van de table d'hotes, die grote variëteit en culinaire kwaliteit kenmerken. Uitstapjes zijn goed mogelijk, al moet je er wat voor rijden. Vooral de golfliefhebbers kunnen aan hun trekken komen.

geweldige locatie bij supervriendelijke mensen

fam meijs
2-6-2017

alles super goed , heerlijk eten , alles schoon , prachtige natuur . niks laat te wensen over

Geweldig !!

Leny en Karel
    13-5-2017

Wat een ontzettend lieve en vriendelijke mensen die dit buitengewoon charmante maar kleine hotel runnen. Klantvriendelijkheid wordt hier met hoofdletters geschreven. Sfeervolle kamers, netjes onderhouden.

Het gebouw ademt een serene rust uit. Wij hebben gefietst (elektrisch) op erg goed begaanbare paden. Marja en Karel (het eigenaarsechtpaar) staan voortdurend met raad en daad klaar; geen verzoek is te veel.

Wij hebben in de week dat wij daar waren drie maal mogen dineren.

Heerlijke vier-gangen diners (bereid door Marja en Karel) en dat alles met smaak opgemaakt. Men heeft een erg grote wijnkaart.

Op doortocht naar het verdere zuiden? Laat het niet bij één overnachting; knoop er een paar aan vast om echt te kunnen genieten.

Manoir Bonpassage wordt door ons van harte aanbevolen.

Vanwege de temperatuur hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Oude reviews (archief)

Heerlijk vertoeven.

Freddy Rosseel
    18-10-2016

Voor 2° keer enkele dagen bij Marja en Karel. Prima tussenstop op weg naar het zuiden. Werden opnieuw culinair verwend met hun 4-gangenmenu en we hebben de streek verder verkend...zeker de moeite waard (zowel met auto als met fiets). Deze plek is zondermeer een aanrader met dank aan Marja en Karel!

heerlijk ontspannen / uitstekend gegeten

Kirsten en Maurice
    11-10-2016

Afgelopen weekend waren wij na zes jaar weer terug in de Bourgogne, in Manoir Bonpassage.Wij hebben genoten van ons lange weekend, de rust, de omgeving, de sfeer en de kookkunsten van Karel en Marja. Gezellig (ja, het bestaat in Frankrijk) bij het haardje in de eetzaal, buiten al wat frisser en het vuurtje aan.

Perfect gastvrouw- en gastheerschap van Karel en Marja.

Goed uitgerust vertrokken wij maandag weer en zeiden tegen elkaar: we komen zeker weer terug.

Bedankt voor alles!

Geweldig! Een absolute aanrader!

A. Van laarhoven
    10-8-2016

Wij waren op Manoir Bonpassage te gast in augustus 2016. Karel en Marja zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. Ze geven vele tips, reserveren restaurants en ( in ons geval) golfbanen, zijn uitstekende koks en maakten dat we ons erg thuis voelden! We verbleven in de kamer op de begane grond, met ons eigen terrasje! Het was geweldig en we hebben erg genoten!

Een 10 voor service!

Ed, Rob en George
    20-9-2015

Een paar dagen wijnproeven met Marja en Karel als rustpunt. Ze zijn zo aardig, en professioneel. Alles klopt. Mooi stekkie!

Uitmuntend!!!

Jos Offermans
    17-8-2015

Al meerdere malen verbleven wij in Hotel Manoir Bonpassage en iedere keer opnieuw is dat met volle teugen genieten. Marja en Karel weten precies het verblijf voor gasten optimaal aan te bieden en te verzorgen. Elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet, afhankelijk van het weer buiten op het terras of in de bijzonder sfeervolle ontbijtruimte. Vier avonden per week bieden zij een zelf bereid 4 gangen diner aan in een ruimte waar menig restaurant jaloers op is en dat is steeds verrassend goed. Mooie wijnkaart. Hygiëne staat in dit kleinschalige hotel helemaal voorop. Daarnaast hebben zij een goede kennis van de wijde omgeving en staan steeds klaar om mooie tips en adviezen te geven. Zeker niet vergeten om te vermelden dat er een ruim zwembad met terras is. Verblijven in hotel Manoir Bonpassage is helemaal TOP!!!

De ideale wereld

Per
    18-6-2015

Een heerlijke tijd gehad in Manoir Bon Passage. Karel en Marja laten je even in een ideale wereld doorbrengen. Het ontbreekt je aan niets, heerlijk eten, geweldige wijn en een fijne sfeer. Kom gauw weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manoir Bonpassage in Thury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manoir Bonpassage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manoir Bonpassage scoort een 9.2 uit 10 op basis van 59 reviews.