Camping Boussal

7 reviews over Camping Boussal in het Nederlands

Mooie rustige plek

Mathijs en Manja
3-8-2014

Op het laatste moment boeken was geen probleem. Ontvangst was allervriendelijkst. Eigenaren zijn zeer behulpzaam. Camping is zeer geschikt voor verblijf met kleine kinderen. De safaritent die wij huurden was van alle gemakken voorzien. Enig minpuntje is dat douche en afwasplek in 1 af te sluiten ruimte zijn. Prettiger zou zijn, als deze twee ruimtes gescheiden zouden zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Mooie rustige camping

Debbie
19-6-2014

De camping ligt op een prachtige locatie, waar genoeg te ontdekken valt. Wij hebben een safaritent gehuurd bij Fred en Joke en de tent is voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor het kamperen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Fred en Joke zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige vakantieplek

Cher Hafkamp
30-7-2013

Wij hebben een prachtige safaritent gehuurd bij Joke en Fred, op een kleine camping, waar veel ruimte is voor jonge kinderen om te spelen en te ontdekken. De tent is groot, schoon en voorzien van houten meubels met fijne kussens, prettige bedden, een parasol, een bbq, een picknicktafel buiten de tent, een koelkast en een gasfornuis. De douche en het toilet (gezamenlijk gebruik) zijn zeer schoon en prima onderhouden. Elke ochtend heerlijk vers brood van de plaatselijke bakker. Er zijn veel mogelijkheden tot spelen en zwemmen in kleine meren of in de rivier de Arroux. In de omgeving zijn meerdere kastelen, een tempel en een speeltuin te bezoeken. Meerdere (grote) supermarkten in de buurt. Eigenaren zijn zeer hulpvaardig en gastvrij. Een echte aanrader voor mensen die rust en ruimte zoeken. De safaritent geeft een heerlijk luxe gevoel terwijl je toch kampeert!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Rust, ruimte, groen; al jaren een genot.

Tebbe Eerkes
26-5-2013

Prachtige ligging met heel mooi uitzicht. Accommodaties prima voor elkaar.
Keuze uit een prima Gite, Chabres d'haute of luxe ingerichte tenten maar ook ruimte voor eigen tent of caravan. Zelfs arrangement met fietshuur mogelijk. Vriendelijke en zorgzame (Nederlandse) eigenaren. Voldoende mogelijkheden voor leuke uitstapjes in de omgeving. Je zit aan de rand van een nationaal park (Morvan). Echt de moeite van het verkennen waard. Er zijn goede (gezellige kleine) restaurants in de direct omgeving. Een mooi zwemmeer in het nabij gelegen dorp. We kunnen het niet laten om bijna elk jaar even een weekje te boeken. Elke keer voelen we ons al ontspannen als we maar in de buurt van de bestemming komen.

Gereisd Met partner in januari 2013

Perfect voor rustzoekers!

pheuvelmans
21-5-2013

Wij werden bij aankomst hartelijk ontvangen. Omdat de gite nog niet vrij was verbleven wij - dit hadden wij vooraf zo geregeld- de eerste 2 nachten in één van de kamers. Hierop was niets aan te merken. Het ontbijt wordt op het afgesproken tijdstip vóór je kamer klaar gezet. Voor ons was het ontbijt voldoende (een frans ontbijt, lekker vers brood). Na twee nachten verhuisden we naar de gite. Deze is voorzien in alles wat je nodig hebt, iets minder luxe dan thuis maar wel goed voor een echt vakantiegevoel. De huiskamer is heel gezellig en warm ingericht. De keuken is voorzien van het nodige; een uitgebreidere maaltijd bereiden gaat heel goed. Wel samen afwassen (oude tijden herleefden!!). De slaapkamers zijn goed, ze liggen op de begane grond. Op het sanitair is niets op te merken; alles brandschoon en een lekkere douche. Wifi is (nog) niet aanwezig in de gite, hiervoor moet je naar het terras van de eigenaars. Prachtige accommodatie, top vakantiegevoel. nb. Ook het campingdeel is ok!!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Rustgevende ongeving...onthaasten pur sang

D. van Klinken
13-5-2013

In augustus 2012 deze camping bezocht. Het is even van de autoroute maar dan kun je je ook onderdompelen in een heerlijke ontspannen sfeer gecreeerd door de Nederlandse eigenaren Fred en Joke. Vlakbij Autun bezitten zij een oude Franse hoeve waarvan de stallen zijn omgetoverd in een aantal appartementen en waar je daarnaast de mogelijkheid hebt om te overnachten in een gite. Wij verbleven op het naastgelegen grasveld met onze twee tentjes en de kinderen van 10 en 12 hebben zich prima vermaakt met o.a. de aanwezige dieren. Het sanitair is dik in orde en voor 's morgens is er de mogelijkheid om bij de plaatselijke bakker vers brood te bestellen. Boussal is gelegen tegen een heuvel waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de lager gelegen landerijen. Wat opvalt is de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren. Wij hadden pech met onze aanhanger en de eigenaar is hoogstpersoonlijk met ons meegereden naar de plaatselijke garagist om daar het euvel te laten verhelpen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Perfecte vakantie plek!

Andy Luberti
12-5-2013

Camping Boussal in Thil Sur Arroux ligt in een zeer mooie natuurlijke en rustige omgeving. De Nederlands eigenaren Joke en Fred hebben schitterende accommodaties in een rustige omgeving. Wij maakten gebruik van de Cottage, die heerlijk ruim en koel is tijdens de warme zomer dagen. S'morgens lekker ontbijten in de tuin en s'vond lekker Bqq-en in dezelfde tuin. Alles is aanwezig om het naar je zin te hebben. Kortom een aanrader, voor jong en oud want de verschillende accommodatie's bieden voor iedereen wat wils.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boussal in Thil Sur Arroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boussal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.