Reviews over Thil Sur Arroux

Mooie rustige plek

Mathijs en Manja,
    3-8-2014

Op het laatste moment boeken was geen probleem. Ontvangst was allervriendelijkst. Eigenaren zijn zeer behulpzaam. Camping is zeer geschikt voor verblijf met kleine kinderen. De safaritent die wij huurden was van alle gemakken voorzien.

Enig minpuntje is dat douche en afwasplek in 1 af te sluiten ruimte zijn. Prettiger zou zijn, als deze twee ruimtes gescheiden zouden zijn.

Mooie rustige camping

Debbie ,
    19-6-2014

De camping ligt op een prachtige locatie, waar genoeg te ontdekken valt. Wij hebben een safaritent gehuurd bij Fred en Joke en de tent is voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor het kamperen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fred en Joke zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige vakantieplek

Cher Hafkamp,
    30-7-2013

Wij hebben een prachtige safaritent gehuurd bij Joke en Fred, op een kleine camping, waar veel ruimte is voor jonge kinderen om te spelen en te ontdekken. De tent is groot, schoon en voorzien van houten meubels met fijne kussens, prettige bedden, een parasol, een bbq, een picknicktafel buiten de tent, een koelkast en een gasfornuis. De douche en het toilet (gezamenlijk gebruik) zijn zeer schoon en prima onderhouden. Elke ochtend heerlijk vers brood van de plaatselijke bakker. Er zijn veel mogelijkheden tot spelen en zwemmen in kleine meren of in de rivier de Arroux. In de omgeving zijn meerdere kastelen, een tempel en een speeltuin te bezoeken. Meerdere (grote) supermarkten in de buurt. Eigenaren zijn zeer hulpvaardig en gastvrij. Een echte aanrader voor mensen die rust en ruimte zoeken. De safaritent geeft een heerlijk luxe gevoel terwijl je toch kampeert!

Rust, ruimte, groen; al jaren een genot.

Tebbe Eerkes,
    26-5-2013

Prachtige ligging met heel mooi uitzicht. Accommodaties prima voor elkaar.

Keuze uit een prima Gite, Chabres d'haute of luxe ingerichte tenten maar ook ruimte voor eigen tent of caravan. Zelfs arrangement met fietshuur mogelijk.

Vriendelijke en zorgzame (Nederlandse) eigenaren.

Voldoende mogelijkheden voor leuke uitstapjes in de omgeving. Je zit aan de rand van een nationaal park (Morvan). Echt de moeite van het verkennen waard.

Er zijn goede (gezellige kleine) restaurants in de direct omgeving.

Een mooi zwemmeer in het nabij gelegen dorp.

We kunnen het niet laten om bijna elk jaar even een weekje te boeken. Elke keer voelen we ons al ontspannen als we maar in de buurt van de bestemming komen.

Perfect voor rustzoekers!

pheuvelmans,
    21-5-2013

Wij werden bij aankomst hartelijk ontvangen. Omdat de gite nog niet vrij was verbleven wij - dit hadden wij vooraf zo geregeld- de eerste 2 nachten in één van de kamers. Hierop was niets aan te merken. Het ontbijt wordt op het afgesproken tijdstip vóór je kamer klaar gezet. Voor ons was het ontbijt voldoende (een frans ontbijt, lekker vers brood). Na twee nachten verhuisden we naar de gite. Deze is voorzien in alles wat je nodig hebt, iets minder luxe dan thuis maar wel goed voor een echt vakantiegevoel. De huiskamer is heel gezellig en warm ingericht. De keuken is voorzien van het nodige; een uitgebreidere maaltijd bereiden gaat heel goed. Wel samen afwassen (oude tijden herleefden!!). De slaapkamers zijn goed, ze liggen op de begane grond. Op het sanitair is niets op te merken; alles brandschoon en een lekkere douche. Wifi is (nog) niet aanwezig in de gite, hiervoor moet je naar het terras van de eigenaars. Prachtige accommodatie, top vakantiegevoel. nb. Ook het campingdeel is ok!!

Thil Sur Arroux scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews