Vakantiehuis La Vieille Mairie

31 reviews over Vakantiehuis La Vieille Mairie

• 2019
    8Annette en Arjan12-11-2019

Een aanrader!

Wij hebben twee nachten verbleven in de B&B bij Ab en Elsa. De prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend. De kamer is ruim met een grote badkamer en zitje. Alles was schoon, warm, heerlijk stil en er werd een prima ontbijt geserveerd bij de eigenaren in de huiskamer. Mochten wij weer in de buurt moeten zijn, komen we zeker terug. Een aanrader!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Louise Verkerk07-10-2019

Rustig, comfortabel, authentiek en gastvrij

Huurder is in een heel klein, rustig en vredig dorp. Prachtig uitzicht vanaf de voorkant van het huis en dichtbij een prachtig uitzicht op het Franse platteland. Elsa en Abb zijn vriendelijk en gastvrij en doen hun best om aan uw behoeften te voldoen. Tuin is groot met veel ruimte en speelplaatsen voor de kinderen. De keuken heeft alles wat je nodig hebt om te koken, waaronder een grote koelkast, mooie oven en veel bergruimte. Er zijn voldoende slaapkamers, zelfs een slaapkamer vol speelgoed voor de kinderen en een kast vol extra linnen. Dicht bij Ternant zijn er kleine dorpjes met bakkerijen, supermarkten, een zwembad, cafés etc. Ternant is rustig maar een levendige stad ligt op slechts een klein eindje rijden. We hielden van ons verblijf hier en als je op zoek bent naar een echte Franse ervaring met geweldige gastheren, dan is deze plek iets voor jou!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Elly28-09-2019

Een aanrader voor de rustzoeker.

Een oase van rust in een landelijke omgeving. Wij zaten met 4 volwassenen in La Classe. Met 2 badkamers en veel slaapkamers. Een oud pand met geschiedenis en originele elementen , vintage ingericht.Complete keukeninrichting, afwasmachine, halogeen fornuis met oven. Gezellige houtkachel voor de koele avonden. Hoge grote ramen in de woonkamer dus evengoed veel licht.Veel buitenruimte dus met mooi weer heerlijk buiten zitten. Veel spullen standaard aanwezig ( afwastabletten ,toiletpapier enz) Voor de boodschappen 15 km rijden naar Luzy, daar 2 goede grote supermarkten. Veel uitstapjes in de omgeving gemaakt. Bourbon, Autun,Moulins,Decize, Paray la Monial. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, Ab en Elsa. De 1e avond bij hen genoten van een heerlijk 4 gangen diner ( table d'hotes) Later in de week een leuke en interessante wijnproeverij meegemaakt,gegeven door Ab . Kortom wij hebben een heerlijke week gehad. Een aanrader dus!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Marielle24-09-2019

Nooit meer

Na enkele dagen weggejaagd vanwege geluidsoverlast van de bouwwerkzaamheden bij de buren. Eigenaren waren hiervan op de hoogte: "stond al maanden op de planning", maar waren 'vergeten' om hiervan melding te maken voordat geboekt werd. Huis zelf viel behoorlijk tegen: opgesloten gevoel door hoge ramen; geen privacy op terras buiten. Tuin wordt gedeeld met andere huis, wat eraan vast zit. Tuin biedt geen privacy en is alleen op kinderen ingericht. Inrichting oubollig en omgeving saai. Eigenaren niet vriendelijk en onbetrouwbaar w.b. informatie.

Ab en Elsa, Eigenaar, 19-10-2019

Wij vinden het bijzonder jammer en vervelend dat juist in de week dat Marjolein (schuilnaam Marielle) en Niek in La Classe logeerden de verbouwing van de buurman startte. Een half jaar na afgesproken datum. Het is zo jammer dat wij hen niet van tevoren daarover konden waarschuwen want wanneer een aannemer start met de werkzaamheden blijft altijd weer een grote vraag. En dat deze mensen dit moest treffen vinden wij buitengewoon vervelend. Marjolein en Niek waren op zoek naar rust en boekten ons huis midden in het dorp en werden geconfronteerd met bouwgeluiden, juist de geluiden waar ze heel slecht tegen konden. Omdat wij begrip hadden voor hun situatie zijn wij hen tegemoet gekomen door een deel van de huur terug te betalen. Wij doen ons uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken zoals te lezen in de overige reviews.

Gelukkig schiet de verbouwing goed op en nadert zijn eindstadium, ook bij de andere buren zijn er geen bouwplannen. Het blijft rustig in ons mooie dorpje Ternant.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hanny van Keulen11-07-2019

Toplocatie met topkok.

Heerlijk verblijf, fijne bedden, alles mooi schoon, ruime kamer, heerlijk eten en top gezelschap. Ab en Elsa zijn super gastvrij en heel gezellig. Het eten was heel erg lekker, daar kan geen restaurant tegenop. 1 nadeel, het ontbijt was zo uitgebreid en te veel. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Ruud Velden17-01-2019

zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk rustig dorp - lieve mensen-hulpvaardig- werkelijk alles aanwezig -knus petit huisje- Doen en laten, wat je maar wil-aanrader-wijnproeven zeker doen.

Wij waren al eerder 2018 in hun B&B ook heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    10Amy Hicks28-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

Ternant is een rustig, klein, picturesque dorpje met ong 40 huizen. Als je van rust en stilte houdt, met mooie uitzichten is dit de plaats voor jou! Een aanrader: wijnproeverij met Ab! Hij zorgt voor een gezellige atmosphere met allerlei wijnen en hapjes tussendoor. Ik heb veel geleerd van hem! Het huis zelf is prachtig, koel in de zomer ook. Je hoeft niks mee te nemen qua keukenspullen of kinderspullen. In de omgeving heb je genoeg supermarkten of winkels om boodschappen te halen .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Hans Jansen13-06-2018

Dit is een super verblijf, waar inderdaad alles mag, niets hoeft. De wijnproeferij is een aanrader en de omgeving is fantastisch. Hier moet je naar toe voor rust, sport, etc. Werkelijk alles is aanwezig in het huis, je kan het niet bedenken en het is er.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Gijs en Mirjam03-02-2018

Heerlijk, rustig en relaxed

La Classe is een grote en gezellige vakantie woning, waar het goed toeven is. Als het wat kouder is, lekker de houtkachel aan. De badkamer kan even elektrisch verwarmd worden, zodat het comfortabel warm is. Keuken alles aanwezig, grote tuin om lekker in de zon te zitten lezen. De rust is weldadig, kleine weggetjes om te wandelen. Voor de boodschappen moet een stukje gereden worden, naar Luzy of Bourbon- Lancy. Heerlijk gegeten o.a. bij Ab en Elsa. Al met al een heerlijke , relaxte week gehad eind september. Nogmaals dank Ab en Elsa voor de geweldige gastvrijheid bij jullie.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Corina04-01-2018

Heerlijk verblijf gehad

We hebben het hier erg fijn gehad. Ab en Elsa hadden alles goed voorbereid. Het huis was schoon, kachel brandde toen wij kwamen. Er stonden flessen wijn en potjes zelf gemaakte jam, die je tegen vergoeding kon pakken, erg leuk. Het huis was ook gezellig in kerstsfeer, wat het huiselijk maakte. Als er iets was werd het meteen opgelost (wasmachine deed het niet meer, maar er werd meteen een monteur geregeld) We werden uitgenodigd voor een aperitief en er lag veel informatie over de omgeving en Elsa gaf leuke tips. Je moet wel van de rust houden, want er is weinig te doen in de winter.Wel kan je er heerlijk wandelen, prachtige omgeving. De keuken was van alles voorzien, wat erg prettig was, aangezien wij van koken houden. Wat voor de kinderen ook fijn was er waren allerlei spelletjes en speelgoed aanwezig. Een tip is om ook de wijnproeverij te doen, die Ab tegen vergoeding aanbied in de eigen wijnkelder. Ook konden wij voor de tijd mailen met vragen, die op korte termijn werden beantwoord.

Gereisd met vrienden in december 2017

2 tips over Vakantiehuis La Vieille Mairie

• Ernesto, 18-05-2014

Op de weg naar Luzy is een camping met een zwembad waar je gewoon gebruik van kunt maken. En daar is ook een leuk restaurant bij. Zeker een aanrader!

• ernestospruyt, 18-05-2014

Op de weg naar Luzy, op 5 minuten rijden, is een camping met een groot zwembad waar je gewoon gebruik van kunt maken. Er is ook een leuk restaurant.

0 vragen over Vakantiehuis La Vieille Mairie

Vakantiehuis La Vieille Mairie info