Vakantiehuis La Vieille Mairie

25 reviews over Vakantiehuis La Vieille Mairie in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Amy Hicks
28-7-2018

Ternant is een rustig, klein, picturesque dorpje met ong 40 huizen. Als je van rust en stilte houdt, met mooie uitzichten is dit de plaats voor jou!

Een aanrader: wijnproeverij met Ab! Hij zorgt voor een gezellige atmosphere met allerlei wijnen en hapjes tussendoor. Ik heb veel geleerd van hem!

Het huis zelf is prachtig, koel in de zomer ook. Je hoeft niks mee te nemen qua keukenspullen of kinderspullen. In de omgeving heb je genoeg supermarkten of winkels om boodschappen te halen .

Hans Jansen
13-6-2018

Dit is een super verblijf, waar inderdaad alles mag, niets hoeft. De wijnproeferij is een aanrader en de omgeving is fantastisch. Hier moet je naar toe voor rust, sport, etc.

Werkelijk alles is aanwezig in het huis, je kan het niet bedenken en het is er.

Heerlijk, rustig en relaxed

Gijs en Mirjam
3-2-2018

La Classe is een grote en gezellige vakantie woning, waar het goed toeven is. Als het wat kouder is, lekker de houtkachel aan. De badkamer kan even elektrisch verwarmd worden, zodat het comfortabel warm is. Keuken alles aanwezig, grote tuin om lekker in de zon te zitten lezen. De rust is weldadig, kleine weggetjes om te wandelen. Voor de boodschappen moet een stukje gereden worden, naar Luzy of Bourbon- Lancy. Heerlijk gegeten o.a. bij Ab en Elsa. Al met al een heerlijke , relaxte week gehad eind september. Nogmaals dank Ab en Elsa voor de geweldige gastvrijheid bij jullie.

Heerlijk verblijf gehad

Corina
4-1-2018

We hebben het hier erg fijn gehad. Ab en Elsa hadden alles goed voorbereid. Het huis was schoon, kachel brandde toen wij kwamen. Er stonden flessen wijn en potjes zelf gemaakte jam, die je tegen vergoeding kon pakken, erg leuk. Het huis was ook gezellig in kerstsfeer, wat het huiselijk maakte. Als er iets was werd het meteen opgelost (wasmachine deed het niet meer, maar er werd meteen een monteur geregeld) We werden uitgenodigd voor een aperitief en er lag veel informatie over de omgeving en Elsa gaf leuke tips. Je moet wel van de rust houden, want er is weinig te doen in de winter.Wel kan je er heerlijk wandelen, prachtige omgeving. De keuken was van alles voorzien, wat erg prettig was, aangezien wij van koken houden. Wat voor de kinderen ook fijn was er waren allerlei spelletjes en speelgoed aanwezig. Een tip is om ook de wijnproeverij te doen, die Ab tegen vergoeding aanbied in de eigen wijnkelder. Ook konden wij voor de tijd mailen met vragen, die op korte termijn werden beantwoord.

Ab en Elsa geven je alle ruimte, ze geven tips wat er voor moois allemaal te zien is. Wij hebben ons uitermate goed vermaakt in hun B&B.

Rustgevend

Ruud en Jeanet
27-6-2017

Geweldige landelijke en rustgevende omgeving met mooie vergezichten, veel vlinders. Prachtig om te wandelen en een leuke gite uit 1848.

Mooie ruime gite in een landelijke omgeving

Wilfred & Gerrie
20-6-2017

Wij hebben 1,5 week een heerlijke vakantie gehad in het vakantiehuis La Classe, een ruime en praktisch ingerichte gite voor 2-8 personen met een heerlijke tuin. We zijn uiterst vriendelijk ontvangen door Ab en Elza. Met een gezellige wijnproefavond en een fantastische table d'hotes zijn wij extra verwend. Ternant ligt in een sterk glooiend boeren landschap, waar je prima kunt wandelen en fietstochten kunt maken. Wel is dan een e-bike zeer aan te raden. Voor gezellige stadjes en andere toeristische hot-spots moet je al gauw zo'n 45 min. rijden. Om tot rust te komen en om te genieten van het franse leven, is dit een prima locatie.

Super gîte + table d'hôtes

René en Carla
3-1-2017

La Mairie is een gezellige gîte met o.a. een slaapkamer met een fantastisch heerlijk bed. Alles in een klein plaatsje in een prachtige omgeving.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van de table d'hôtes, wat een feest. Zeer gastvrij ontvangen en gezellig gezeten. Fantastisch eten met gevoel voor smaak en schoonheid opgediend met heerlijke wijnen erbij waar Ab veel over weet te vertellen.

Echt een aanrader!

uitstekend en zeer gezellig

jan en annie ploeg
2-1-2017

Ab en Elsa zijn zeer gastvrij en je voelt je onmiddelijk thuis. Het lijkt wel of je ze al jaren kent. Een gezellig huis, en ook de gite is een erg gezellig Frans huisje.

Tijdens de gezellige maaltijd die geheel door Elza zelf werd bereid, en in onze ogen zeer culinair was en vooral zeer smakelijk.

Door Ab werden diverse lekkere wijnen geserveerd.

Je kunt je heerlijk terug trekken in het B+B in je eigen grote zitkamer en daar genieten van een heerlijk glas wijn.

Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar!

Jaap en Riet van Leeuwen
30-9-2016

Goed: uitstapjes (o.a. Bibracte, cave de vin in Masenay, fietsen langs Canal du Nivernais in Decise), stralend weer, prima logies in Mairie, goede tips van Ab/Els en nog veel meer.

Niet goed: bruin brood (pain noir) is slecht te krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vieille Mairie in Ternant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vieille Mairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.