Géén boekingskosten

• 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 Reviews over Château de Satenot

• 8Frank e n Sylvia Lakerveld11-09-2019

Nadat we met autpech door de Anwb naar deze camping waren gebracht ,(welke wij al hadden gereserveerd)!Werden wij zeer gastvrij ontvangen door de waarnemers van Jan&Toos,Toon&Anja en de buren Ria&Gerrit.De volgende dag is de caravan op plaats De Laurier gezet.Alwaar wij een schitterend uitzicht hadden.Maar waar wij superblij mee waren was de behulpzaamheid v Toon en Anja echt niets was hun teveel om het ons naar de zin te maken.Wat echt een goede pleister op onze reparatiewond was.Komen hier zeker nog eens terug.Groet Frank&Sylvia en hond Fayka

Th

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fenna26-07-2016

Genoten van de rust en het uitzicht

De minicamping was een heerlijke plek. We zochten een plek met rust, sfeer en uitzicht om een weekje te genieten. Dat is zeker gelukt. We stonden op het plekje Bellevue en dat deed zn naam eer aan. We hadden mazzel, het is het plekje met het beste uitzicht (vinden wij) en alleen geschikt voor tenten ivm de helling. Er zijn 6 staan plekken op de heuvel, keurig waterpas gemaakt. De loopafstand naar het toilet gebouw is voor iedereen goed te doen, toch sta je ver uit elkaar waardoor je ruim voldoende privacy hebt. Veel mensen komen er om te fietsen. Wij hebben 1 dag fietsen gehuurd bij Jan en Toos, maar hebben ook gekanoed en paardgereden in de buurt. Wat nog een extra aanrader is, is het eten op de camping. 4x per week kookt Toos voor de gasten. Voor 20 euro een 3-4 gangen diner. Ook de broodjes service elke ochtend aan de tent is heerlijk. Elke dag weer genieten dus, alles kan en niets moet.

We hebben zelf de camping gekozen omdat we geen zin hadden in veel (schreeuwende) kinderen, voor kinderen kan het er dus saai zijn. Wel is het vijvertje op de camping prima om in te spelen en even af te koelen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Hella en Harrie04-07-2016

Heerlijke rust, ruimte, uitzicht en gastvrijheid

Wij verbleven op de ruime mini camping met werkelijk fantastisch uitzicht over het bourgondische platteland. De eigenaren, Jan en Toos, zijn zeer gastvrij en bieden regelmatig een lekker en gezellig table d'hote aan. Zeer aan te bevelen rustige locatie.

• 8Peter van Leeuwen30-01-2016

Fantastisch uitzicht door ligging op een heuvel

Wij waren met 4 personen in de gîte, die van alle gemakken is voorzien. 1 huiskamer, 1 keuken, 2 aparte slaapkamers met douche en toilet en een heerlijke buitenruimte met mogelijkheid om te barbecueën. De omgeving leent zich wat minder om te fietsen op gewone fietsen. Daarom hebben wij als ouderen e-bikes gehuurd bij de campingbeheerder.

• 6Eetgelegenheden
  • 10jeroen08-01-2015

Geweldige Gite!

De afgelopen week hebben wij de jaarwisseling van 2014 naar 2015 in de gite 'Serge' gevierd met onze dochters. De gite staat op het terrein van het Chateau de Satenot, waar ook het campinggedeelte is. Wat een fijne week hebben we gehad, en niet in de laatste plaats vanwege de mooie omgeving, het adembenemende uitzicht, de rust en bovenal de gastvrije ontvangst door Gerrit en Ria. Niets is hun teveel om het je naar de zin te maken, en dat merk je ook aan de gite zelf. De gite is met zorg en liefde ingericht en je voelt je daarom direct thuis. Het is allemaal zeer compleet en comfortabel, echt aan alles is gedacht. Goede bedden, een fijne woonkeuken en perfect sanitair. Een pareltje in de Nievre! Een aanrader dus en wij komen graag nog eens langs.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Rob15-10-2014

Super !!

Waren op doorreis en wilde 2 dagen blijven staan. Ondanks het weer , beetje miezer , soms wat zon , toch bijna een week blijven staan. Heerlijk rustig. Mooi uitzicht vanaf elke plaats. Prima sanitair. Broodjes service en behulpzame eigenaars. Filmpje toegevoegd. Zegt genoeg lijkt mij.

• 9rob versteeg31-08-2014

Geweldige plek - heerlijke omgeving

In juli 2014 10 dagen genoten op deze prachtige camping en van deze geweldige omgeving. In 1 woord TOP ! Wat helaas niet op site staat vermeld is dat er 3 grote verhuurtenten aanwezig zijn t.b.v. fietsvakanties. Om de dag komen nieuwe gezinnen. Wij hebben dat als zeer onrustig ervaren. Hierdoor is het aantal personen op de camping soms te groot voor het beschikbare sanitair. De table d’hôte is goed. Informeer vooraf wel even naar de prijs, zeker als je met een gezin bent.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Oda Kok23-08-2013

Wow, wat een uitzicht

We gingen voor het uitzicht, en dat hebben we helemaal gekregen. Het is werkelijk prachtig om de zon 's avonds zittend voor je tent onder te zien gaan. Toos en Jan zijn zeer gastvrij. de plekken zijn heerlijk ruim, het voelt een beetje als de top van de wereld. Het Franse brood wordt 's ochtends bij je tent gebracht en dan kan het grote genieten beginnen. Wij vonden het fietsen vanaf de camping redelijk pittig, maar een half uurtje rijden met de auto en de fiets achterop en je bent bij het Canal du Nivernais waar je heerlijk kunt fietsen.

• 10Hans18-08-2013

- Fantastische mini camping

• Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.
    • Aanschuiven aan de table d'hote met als achtergrond decor de ondergaande zon beslist een aanrader.
    • Een prachtig chateau wat door de eigenaren fantastische is gerestaureerd.
    • In de omgeving mogelijkheden tot wandelen in het aangrenzende bos en vissen in de vijver.
    • Ideaal voor rust zoekers en mensen die kunnen genieten van een formidabel uitzicht.- De Camping plaatsen zijn zeer ruim +/- 300 tot 400 m2 met overal een vrij uitzicht.

Wij gaan hier zeker terug komen.

• 8Marijke16-07-2013

Fenomenaal uitzicht en zeer gastvrije eigenaren

Een schitterende kleinschalige camping op 400 meter hoogte. Het uitzicht is fantastisch, daar blijf je naar kijken. Bij mooi weer (werd ons verteld) kijk je 90km ver. De camping ligt zeer landelijk, er zijn mooie kampeerplaatsen, waardoor je het gevoel hebt zeer vrij te kamperen. Ook door de kleinschaligheid is het hier heerlijk rustig. De eigenaren zijn Nederlands, zeer vriendelijk, en de plaatsen zijn erg betaalbaar. Er is mogelijkheid aan te schuiven bij de eigenaren (table d'hote), heel gezellig en lekker! Op de camping kun je 's ochtends vers brood krijgen, er is fris en wijn verkrijgbaar. Wij hadden fietsen bij ons, want de omgeving is prachtig om doorheen te fietsen. We hebben begrepen dat ze ook (e)fietsen verhuren.

• 8Eetgelegenheden

Camping Château de Satenot info